Impopulaire meningen #5

Het is jammer dat je dit later niet kan verkopen als ‘je ouders leerden elkaar kennen op de jongerencamping van Renesse en gingen met elkaar mee’,

2 likes

wat een geweldige plek, er zijn 33 Beyoncé’s en 60 Rihanna’s in Nederland

14 likes

Ik kwam eigenlijk posten dat ik een koude tegelvloer echt geweldig vind in de winter, dat contrast van warme lucht en kleding en dan koude voeten doet meer dan koffie ooit zou kunnen.

8 likes

En 300 Shakira’s en 113 vrouwen met Jeroen als volgnaam. :rofl:

4 likes

Ik vind het dan zo verwarrend als er een oer Hollandse, blonde Beyoncé verschijnt. Dat klopt gewoon niet in mijn hoofd.

5 likes

gezien het snobtopic is dit impopulair: ik vind boter echt één van de walgelijkste dingen die er bestaan. en ik hoef geen ‘dan heb je nooit goede boter gegeten!!!’ reacties, want hoe romiger hoe viezer. de geur, de smaak, die afschuwelijke vettige textuur - ik moet echt bijna kokhalzen als ik eraan denk. ik vind echt niks viezer dan boter.

42 likes

Ik ben verdrietig voor je

53 likes

gelukkig kan ik niet tegen lactose dus ik heb altijd een excuus om er zo ver mogelijk bij uit de buurt te blijven hahaha

3 likes

Same. Als ik het ruik alleen al ga ik kokken…

Trauma’s aan de geur van vroeger met kinderen met een bammetje salami met boter of boterhammen worst met boter. :nauseated_face:

10 likes

Oh ik heb het tegenovergestelde, ik mis echt van die witte lunchpakket broodjes met een iets te dikke laag boter en dan iets teveel kaas/ham.

14 likes

Ik wilde echt net m’n afkeer uiten over die witte bolletjes met een plak kaas en een laag boter, vaak uit lunchpakketten inderdaad. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja moet zeggen dat ik eigenlijk geen kaas meer eet dus misschien romantiseer ik dit, net als de blokjes kaas op de oerhollandse hapjesplank

2 likes

Het is geen wedstrijd, maar ik denk dat dit wel de meest impopulaire mening is in dit topic

8 likes

Ohhhh ja of de geur van boter met ham. Echt verschrikkelijk :sob:

7 likes

En dan nog een groentesoepje waar je die witte bolletjes dan in doopt :drooling_face:

5 likes

Ja zoals bij open dagen van Defensie, veel te zoute tomatensoep :heart::heart::heart:

3 likes

kippenvel bij het lezen

7 likes

maar dit is meestal margarine toch en geen echte boter?
mmm boter

6 likes

Ik wilde net zeggen, dat is echt nooit rooooomboter, de enige echte boter.
Halvarine, margarine vind ik ook :nauseated_face:

3 likes

Volgens mij koop je bij de groothandel van die voorverpakte lunchpakketjes wel met roomboter! Margarine vind ik wel minder ja

1 like