Impopulaire meningen #5

Ja dat komt ook door de te dikke laag boter, zodat die plak kaas of ham bijna tussen je broodje uit glibbert.
Dun laagje vind ik helemaal prima, en gezouten / een dikke laag alleen als het gecombineerd is met iets knapperigs en warms, zoals zo’n vers broodje in een restaurant.

2 likes

Ik vind boter niet lusten echt iets voor kleuters sorry

32 likes

Ja en hoe eet je hagelslag? Echt :face_with_spiral_eyes:

10 likes

Laagje chocopasta eronder

9 likes

Wow

5 likes

Wow dit is echt zoiets dat ik als kind heel graag had willen proberen, maar niet mocht van mijn ouders/waarvan ik dacht dat ik dood zou gaan of mijn tanden spontaan zouden uitvallen. Volgende keer dat ik hagelslag heb (hopelijk snel, waarom wordt het nog niet wereldwijd geëxporteerd???) ga ik dit 100% proberen, love volwassen zijn

14 likes

Ooh ja ik gruwel ook zo van boter. Toen mijn moeder mijn boterhammen nog smeerde deed ze ook altijd zo’n dikke laag boter met kaas of choco op m’n brood, vreselijk. Maar ik was te braaf om daar iets van te zeggen. Heeft echt nog lang geduurd voor ik het opbiechtte :grinning:

2 likes

omg ja en dan zat er zo’n gaatje in die boterham en daar kwam dan zo’n klodder met boter uit :face_vomiting: ptss

9 likes

:smiling_face_with_tear:

2 likes

Maar voor iedereen die boter goor vindt: hebben we het over ROOMBOTER of over andere dingen die onze ouders vroeger boter noemden maar eigenlijk margarine of halvarine zijn? I need to know want het ene is helemaal niet zo impopulair terwijl ik het andere echt mindblowing vind. En dan zowel gezouten als ongezouten?

8 likes

Ik vind boter op een gewone boterham ook echt goor, maar goede roomboter op geroosterd brood met een beetje zout, ja top. En sowieso veeeeeel boter in alles wat ik bak. Alleen kwaliteitsboter wel.

4 likes

Jaaa dit doe ik nog steeds haha. Soms pindakaas, chocopasta en dan die extra dikke pure vlokken er nog op met beetje zout.

4 likes

Ja of nutella :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

3 likes

Wat ik ook heerlijk vond waren 2 creamcrackers
Op de ene pindakaas en de ander chocopasta
Een soort snickers vond ik, mocht ik altihd op de opvang

4 likes

haha ik heb deze vraag al preventief beantwoord omdat ik wist dat deze reactie ging komen. roomboter vind ik het ergst, margarine enzo krijg ik nog wel weg.

5 likes

Heb nu zin in een witte boterbol met daarop een dikke laag boter en gemixte hagelslag (en het liefst daarbovenop nog een extra verdieping boter met hagelslag). Vruchtenhagel mag ook of vlokken. Vies lekker haha. Zelfde categorie voor mij als gele vla met teringveel hagelslag

17 likes

Bij mij alle soorten boter. Ik vind dat schuif effect gewoon vies. Dus niet per se de smaak maar de textuur. Ik gebruik alleen boter bij hagelslag. Zou echt niet weten waarom je bij kaas ofzo er boter onder zou moeten doen. Dus dat helpt ook niet, dat ik het nut er niet van inzie.

7 likes

Jaaaa, Over de rooie vergeet ik nooit!

2 likes

Ik heb altijd van die aangeraden filmpjes op insta van carnivores die dan ook blokken (grassfed!!!) butter eten. En dan proberen ze hun gezicht in de plooi te houden maar je ziet gewoon dat het níét lekker is. Wat moet je er ook mee, kauwen? Sabbelen? Nee het is gewoon echt goor.

4 likes

boterlolly hahah

3 likes