Impopulaire meningen #5

Oh my en het toppunt is echt carnivore crack (koude boter met stukjes bacon)

Zoooo lekker :nauseated_face:

4 likes

Ik ga echt over me nek hiervan🤮

4 likes

Carnivore Diet | Animal Based | Keto on Instagram: "What I eat for breakfast to lose body fat and be healthy 🥰 #carnivore #carnivorebreakfast #carnivorerecipes #ketorecipes #animalbased #animalbased30 #animalbaseddiet #worldcarnivoremonth #properhumandiet #ketodiet"

2 likes

Elke keer als ik haar zie hoop ik dat het gewoon een grap is met dr vezels irriteren je darmen

3 likes

hahaha ja en dan claimen dat het gezond is ‘want ik ben ervan afgevallen!!!’ ja meid van een lintworm ook

9 likes

Ruiken deze mensen niet heel erg (vies)?

4 likes

Dat kan toch bijna niet anders. En vast ook last van aambeien en constipatie.

Chicken period in plaats van ei…

1 like

Nog los van het feit dat alles hieraan om te huilen is, wie heeft er in vredesnaam de wereld in geholpen dat ei een kippenmenstruatie zou zijn? Die beesten hebben geen baarmoeder??

5 likes

Met chocopasta! (Of gewoon niet)

3 likes

Ah ok, dat verklaart wel wat :smiling_face_with_tear:

3 likes

Heel erg Kroes meets Van Lexmond.

3 likes

Ik vind rimpels veel vaker mooi dan niet! Niet op een heilige manier van “ik sta boven schoonheidsidealen”, want ik ben ook ~gewoon~ bang om ouder te worden en niet blij met de witte haren die er tussen mijn haardos uitspringen. Ik kijk op tegen een hangende nek, hangende wangen, tieten tot aan mijn knieën, pigmentvlekken en spataders, niet tegen rimpels. Rimpels vind ik charmant.

19 likes

Ja!!! Achteraf erg blij dat ik te arm was voor fillers toen ik nog in de veronderstelling leefde dat ik met een spuitje op Angelina Jolie of Adriana Lima zou gaan lijken :skull: :skull: :skull:

8 likes

Ik ook, ik vind het ook karakter geven aan een gezicht en lachrimpels bij je ogen vind ik het allerleukste 🥹

7 likes

:gun:

3 likes

Mee eens! Mijn favoriete rimpels zijn inderdaad lachrimpels naast je ogen en van die schattige lijntjes op de zijkant van je neus. Die vind ik zo leuk maar ik denk dat ik die nooit ga krijgen want ik weet niet welke spieren je daarvoor moet aanspannen.

Edit: ik vind trouwens wel dat er verschil is tussen schattige rimpels en rimpels die je gezicht nors maken. Ik hoef dus geen fronsrimpel hoor of van die diepe groeven rond mijn mond waardoor het lijkt of je permanent ontevreden bent.

4 likes

Ik vind ouderdomsrimpels ook charmant. Maar soms krijgen mensen ook rimpels als ze jarenlang stug doorroken of teveel in de zon hebben gezeten en dat vind ik niet mooi.
Grijs haar vind ik bij veel vrouwen ook heel mooi staan. Alleen ben niet zo blij dat ik nu steeds meer grijze haren in mijn eigen haar terugvind.

5 likes

Al had je wel een hele tijd dat iedereen dezelfde schattige kleine wipneus wou, beetje zoals in the Grinch.

Maar o wat wou ik vroeger door die series graag een neuscorrectie, nog steeds mss stiekem. Vooral als je dan in bladen zo vaak before (cue meest onflatteuze foto die ze konden vinden) versus nu (sexy glamfoto) zag. Plus enorm veel borstvergrotingen wat je nu ook voor mijn gevoel bijna niet meer ziet.

4 likes

Denk dat er nog steeds heel veel cosmetische ingrepen gebeuren in Hwood, ook neus correcties maar gewoon allemaal subtieler. Of zelfs kennelijk gefaseerd (om de 5 jr bijv zodat het niet erg opvalt).
Lorry Hill is een YouTuber die hier vaak op ingaat:

https://youtube.com/@LorryHill?si=wywOLkHyDxYVZJOE

2 likes