Oh ja als pre teen was dit mijn doel ook want ik vond dat mijn neus op die van Sita van k-otic leek.
Ik moest en zou een neuscorrectie.
Grappig genoeg heb ik een andere vorm neus gekregen na kaakoperaties.
Oh ja als pre teen was dit mijn doel ook want ik vond dat mijn neus op die van Sita van k-otic leek.
Ik moest en zou een neuscorrectie.
Grappig genoeg heb ik een andere vorm neus gekregen na kaakoperaties.
Ik vind tatoeages in het gezicht 9 van de 10 keer heel mooi. Of nek tatoeages .
Er is zo’n vrouw op insta die zich opmaakt en die heeft een tattoo in haar nek en is zoooo sexy
@genseebeauty
Ik vind boter wel lekker maar idd die witte puntjes met die goedkope margarine onder de chocopasta of met ham brrrrrr krijg ik idd ook de rillingen van
Same, love it. Ben nu met een tattoo artist aan het daten en hij gaat zijn nek ook laten doen ughh echt
Ik vind dat ook echt mooi (gezicht ligt eraan, maar nek sowieso). Tatoeages op handen vind ik ook echt top. Alles zowel bij mannen als vrouwen trouwens. Ooit met een man gedatet die zijn sleeves door liet lopen in zijn nek en de achterkant van zijn hoofd
En Sammi Jefcoate is echt mijn woman crush wat tatoeages betreft.
Ik heb elk jaar echt zin in 1 maart, want dan kan ik mijn belastingaangifte doen.
Niet eens omdat ik mogelijk geld terug krijg (het is wat dat betreft 50/50), maar gewoon de handeling zelf.
Kun je de mijne dan ook doen?
Ik vind het ook altijd wel een leuk iets. Alleen minder leuk als ik dan weer eens moet betalen
Goed dat je dit zegt, dan weet ik dat ik in maart en april weer even mn vader moet gaan negeren die dan vanaf 1 maart elke dag vraagt of of ik die van mij al gedaan heb, haha
Bij mij staat het ook in mijn agenda! Heb het ingepland als leuke zondagactiviteit om samen met mijn fiscaal partner te doen .
Leuk? Ik ben echt zo binnen 5 minuten klaar en vind het niet bijzonder? Ik heb dan ook niks bijzonders.
Ik houd niet van zuurdesem. Het is zo hard.
de korst of het brood zelf?
Echt hè. Geef mij maar wit tijgerbrood. Met laagje boter en hagelslag.
Omg zin hierin nu. Wel pure hagelslag.
En klef bolletje met hagelslag is af en toe echt hemels
Ik gooi het soms nog even in de magnetron zodat het een beetje gesmolten is
Hahaha ik vind dit ook leuk en kan dit jaar eindelijk aftrekposten opgeven
Dit is lana_thegraves. Gensee beauty is het merk van de make up die ze hier op doet.