Impopulaire meningen #5

Is het ook! Wij hadden vrij regelmatig hello fresh en je betaalt eigenlijk vooral om niet te hoeven denken over het eten! Maar omdat de recepten telkens nieuw zijn ben je lang bezig met koken, het was niet altijd lekker, en inderdaad vrij duur. De combi van kookboeken en picnic komt eigenlijk op hetzelfde neer, maar is lekkerder en goedkoper.

3 likes

Picnic heeft ook gerechten die met 1 klik in je mandje liggen, je krijgt de instructies per mail. Ik vind het vaak hele lekkere gerechten, soms pas ik wat aan qua kruiden ofzo, maar het grote denkwerk is dan in ieder geval al voor je gedaan.

8 likes

Ja klopt, daar kijk ik ook altijd naar! Maar die recepten trekken me niet zo, veel vlees en de vega recepten vind ik net te simpel

3 likes

Ik vind het ergste aan vega eten dat er overal zo fucking veel linzen doorheen zitten.

Zo’n matig ingrediënt is dat.

17 likes

Ja dat is het niet he? Ben laatst weer in die val getrapt, uitgebreid recept, heeft 2 uur op het vuur gestaan maar het blijft een deceptie

Ja dat is echt erg, maar ook op plekken waar ze wel horen liever niet.

sorry not sorry maar ik denk dat dahl één van mn minst favoriete maaltijden op aarde is. Maar sowieso ben ik intens curry en Indiaase keuken moe, elke keer als ik bij iemand eet koken ze weeeeer Indiaas want handig met veel vega’s/vegans/zeikerds.

10 likes

Oh en bloemkool blijft bloemkool, hoe hip je het ook styled het blijft de ruftige versie van broccoli.

34 likes

:joy:

7 likes

Ja hier trap ik al-tijd in.

3 likes

Al denk ik ook dat jullie (en jullie vrienden) mss ook niet zo goed die keukens kunnen koken.:cold_face:

Al is er voor jackfruit rendang en dat soort gezeur nooit een goed excuus.

8 likes

Welke keukens? Ik zei alleen Indiaas.

Is ook in restaurants gewoon echt niet mijn ding, vind zuid-oost Aziatisch eten gewoon veel lekkerder dan India/Pakistan/bangla

1 like

Omdat het eten van India en haar verschillende regio’s zo verschillend is en hier (ook in de meeste restaurants) alleen bepaalde gerechten gekookt worden.

4 likes

Oké dan lekker specifiek: ik vind al het indiaase eten dat ik ooit heb gegeten teleurstellend.

Ja mag toch (heb sowieso geen hoge pet op van forumsmaak). Ik zei alleen dat ik gok dat het ook door de specifieke manier van koken komt. Zou gewoon wat anders voorstellen volgende keer dan.

4 likes

Ja gewoon lekker Europees eten :raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3:

1 like

lekker aan de urker vistaart

7 likes

Of sliptong Picasso

4 likes

Ik dacht dat dit net zo een hoax was als Urker visstaart, maar dit was dus een ding?? Met :kiwi_fruit:???

6 likes

Ja het is een gerecht uit de jaren 60-70. Kijk als je geen smaak hebt, betekent het nog niet dat je niet creatief kan zijn

1 like

Not sure if serious… maar het is bij wijze van spreken

29 likes