Impopulaire meningen #5

ik ook! ik snap kaasplankjes op restaurant ook nooit, neem je een minder lekker dessert EN kost het nog extra!!!

8 likes

Ik lust best een kaasplank maar niet als afsluiter van een maaltijd dan graag chocolade en karamel :sweat_smile:

13 likes

Het beste is gewoon om beide te doen :hugs:

11 likes

Haha ja laat dat hoofdgerecht maar zitten

3 likes

Ik word altijd zo erg gejudged op mijn pizza zonder kaas

5 likes

Ik wordt is erger

48 likes

Dit zou ook wel impopulair zijn maar ik verkies voor - hoofd boven hoofd - na als ik moet kiezen in een restaurant.

25 likes

Ben ik met je eens. Vaak vind ik desserts niet zo.

3 likes

Bedoel je kleine gerechtjes om te delen? :stuck_out_tongue:

3 likes

Maar dan zonder delen. Er zijn weinig dingen die me zo teleurstellen als "we gaan uit eten (leuk!) het is shared dining (laat mij maar thuis). Blijf van mn eten af.

12 likes

Dit is ook echt top!

3 likes

Ik hoor nu ook gewoon automatisch: ‘Bent u bekend met ons concept?’

40 likes

pizza marinara is juist t beste

4 likes

Ik denk dat dit populairder is!

1 like

Het is meer dan eens gebeurd dat er iemand kwam om het dessert op te nemen en ik gewoon nog een keer een voorgerecht heb besteld en dat lekker zat op te eten tussen alle desserts.

Tenzij er crĂšmę brĂ»lëéě is.

20 likes

“We raden drie a vier gerechtjes per persoon aan en u kan indien nodig aanvullen en bij die gerechten kan u natuurlijke wijnen drinken uit verschillende regio’s. Ik kan alvast zuurdesembrood met boter aanbevelen aan 8 euro als starter”

19 likes

En ondanks het eerdergenoemde shared dining concept zit er toch verrassend vaak een bordje bij wat onmogelijk te delen is (een klein kroketje op een stipje puree, een mini terrine met 1,5 lepel soep etc).

31 likes

Ik weet niet of je de podcast Off Menu kent, maar moet meteen aan James Acaster denken die helemaal los gaat als iemand een cheese board als dessert kiest (gasten vertellen over hun droommenu). Hier een van zijn reacties (zet je geluid niet te hard :sweat_smile:)

6 likes

En dan niemand die de laatste hap van zo’n bordje durft te nemen. Dan ligt er nog één zo’n hapje en iedereen weet dat maar mensen blijven gewoon gesprekken voeren alsof dat hapje er niet ligt totdat uiteindelijk iemand de ballen heeft om dat hapje te pakken.

Of nog erger, als dan dat hapje wéér in tweeën wordt verdeeld. En dan nog een keer. Enzovoorts.

15 likes

Shared dining concepten zijn even hatelijk als toen je een tijdje geleden wijn in zulke glazen kreeg voorgeschoteld. Met onze kop lachen!

21 likes