Impopulaire meningen #5

Als ik hier wijn uit moet drinken dan hoef ik het al niet meer.

9 likes

Ik vraag nieuwe wijn in een glas voor volwassenen.

18 likes

en @Daelyss is het zo’n groot verschil in wat voor glas het zit? de inhoud is toch gewoon hetzelfde? ik drink nooit dus ben oprecht benieuwd want ik kan me niet voorstellen dat je dan een nieuw glas vraagt

7 likes

Sterker nog, zelfs tussen echte wijnglazen kan je verschil proeven! Hoeveel lucht erbij komt etc. Maar zo een glas drinkt ook gewoon niet fijn.

10 likes

Er is verschil in het type glas dat je krijgt bij de drank. Bij wijn kan een glas meer of minder doen ademen, ik drink geen bier maar dat komt ook beter tot zijn recht in het respectievelijk glas. Behoud van temperatuur en schuimvorming.
Maar ik vind het bovenal kinderachtig. Geef me gewoon een wijnglas.

18 likes

Thee of koffie smaakt toch ook anders uit je favoriete beker

8 likes

Ik dacht dat het ook dat de inhoud dan te snel warm word omdat je het glas vastpakt en niet de steel.

2 likes

en @Bunnyslippers ohh wow dat wist ik echt totaal niet, wat @Marquez zegt klinkt ook logisch, ik dacht gewoon een glas is toch een glas?

4 likes

image

Grace op restaurant

42 likes

hahaha

1 like

Ik heb het al eerder gepost, maar het is een groot trauma, dus zeg het gewoon nog een keer: ik zal nooit het restaurant vergeten waar ik witte wijn in zo’n soort limonadeglas kreeg :cry:

41 likes

Ik kreeg laatst bier uit zo’n glas, echt waarom?

1 like

Ik zou hier juist bijzonder vrolijk van worden hahaha. Gewoon omdat het zó random is in een restaurant?

13 likes

Haha, ik bewonder je positiviteit in dezen!

6 likes

Ik vind ook alles in een Mason Jar of iets soortgelijks verschrikkelijk om uit te drinken.
Wijnglazen zijn voor wijn. De grote versie van ‘jouw’ glas vind ik voor smoothies of sappen of eventueel nog ice tea, maar dát wordt dan weer in zo’n afschuwelijke jampot opgediend. :tired_face:

10 likes

Ik kreeg een keer muntthee in een wijnglas? Ook heel vaag

Kokend hete thee in een glas? Vind ik heel raarr :smiling_face_with_tear:

31 likes

O ik vind het wel chill. Je hebt toch ook theeglazen. Doen ze hier bij Aziatisch restaurant ook met zo een speciaal plastic theekannetje die je op je glas moet zetten. Helemaal fancy. En ook goede thee haha. (Don’t try this at home als je dunne wijnglazen hebt).

5 likes

Had ik laatst ook bij een high tea, allemaal speciaal geselecteerde thee, geserveerd in wijnglazen. Was dan wel niet kokend heet, maar ik vond het toch echt niet lekker drinken. En ik hou ook gewoon van hete thee eigenlijk, ook al hoort dat dan misschien niet officieel bij bepaalde soorten thee.

5 likes

Ik kreeg dit bij een high tea in Amstel Hotel

2 likes