Impopulaire meningen #5

Ik begrijp dat dit de allereerste keer is dat er een deelnemer aan het Songfestival is gediskwalificeerd. Ben ik dan heel zuur dat ik denk: dan zal er wel echt iets aan de hand zijn, ze doen dat niet zomaar?

5 likes

Nou je hebt 2 topics (stel je persoonlijke vraag en het songfestivaltopic, hell mss 4 met het nieuws plus boulevard topic) om deze lauwwarme take te posten en nóg zit je verkeerd. Bijna knap.

53 likes

Nou, kennelijk is het een impopulaire mening, dus dan zit ik helemaal goed in dit topic :joy:

9 likes

Haha dit is niet per se een impopulaire mening, eerder een ongeïnformeerde mening. :sweat_smile:

56 likes

Oh, maar dan kan jij me vast wel vertellen wat er echt gebeurd is. Kennelijk heb jij alle informatie die ik mis :wink:

2 likes

Alles staat hier
Nu.nl is je vriend

6 likes

Werk er lekker zelf voor als je ongefundeerde meningen wil spuien.

16 likes

Ik zeg helemaal niet dat die diskwalificatie onterecht is? Net als dat er echt teringveel Nederlanders zijn en zat posts in het songfestivaltopic dat mensen ook benieuwd zijn wat nu het hele verhaal is. Kan je zelf toch ook wel bedenken dat je niet de enige bent, dat bedoel ik met lauwwarme take.

Zie ik eruit als een Google zoekbalk?

32 likes

Jammer, ik had het idee dat men op dit forum altijd zo goed is in anderen de les te lezen.

7 likes

Jeetje, gaat ie? :joy:

15 likes

Ik vond de reacties eerst zielig voor je maar nu toch niet meer vrees ik

3 likes

Om even terug te komen op je eerdere vraag: ja, je blijkt érg zuur.

11 likes

Nou ja, als ie echt iemand bedreigd heeft, is de diskwalificatie toch terecht? Waar doet iedereen dan zo dramatisch over?

3 likes

Nu.nl, really? :joy:

Die cameravrouw filmde hem terwijl afgesproken was dat hij niet gefilmd mocht worden en na herhaaldelijk dat te zeggen bleef ze doorfilmen. Maar lees anders zelf ff het songfestivaltopic door.

3 likes

Ik vind het vooral jammerlijk dat voor veel mensen een diskwalificatie nodig is om af te knappen op eurovision en dat hun genocide tolerantie weggewuifd wordt. Ja die diskwalificatie is kut maar wat is deze context in vredesnaam. Ik kon er uberhaupt al niet naar kijken, wat een bittere bijsmaak.

46 likes

Brood en spelen!

7 likes

Weet niet of het echt impopulair is, maar ik word zo moe dat alles is verkapte termen (grape, unalived, is not real, :watermelon: etc.) op sociale media wordt besproken. En dat moet ook want anders wordt je post geshadowbanned. Maar ik kan het gewoon niet meer bijhouden

@ufo happy hunger games

7 likes

Jij hebt het echt niet begrepen hè :joy:

er stond gisteren een land op te treden wat momenteel een genocide uitvoert. Datzelfde land is de hele week al aan het etteren tegenover delegaties van andere landen. Daar zat echter geen enkele consequentie aan want de sponsor kwam uit dat land. Beetje meten met twee maten vind je niet?

Daarbij werden er de afgelopen dagen allerlei vlaggen ingenomen en mensen weggevoerd omdat ze achter Palestina stonden of het niet eens waren met de beslissing van de EBU en zijn er van meerdere delegaties en journalisten klachten geweest dat er een onveilige sfeer was.

Dus nee, dit gaat niet alleen over Joost.

19 likes