Impopulaire meningen #5

Oh wat leuk deze ekster feitjes! In de boom voor mijn huis woont een groep eksters, ze maken soms wel echt veel kabaal en springen van tak tot tak of maken ruzie. Maar soms maken ze een soort zachte geluidjes alsof ze met zijn allen rustig bij een nachtelijk kampvuurtje zitten en dat vind ik zo gezellig!

4 likes

Ik wist niet eens dat het een impopulaire mening was om eksters leuk te vinden.

16 likes

Wij hadden eens in de keuken een gebraden kippetje gegeten, en waren om een reden samen weggelopen terwijl die halve kip nog op tafel lag. Hoorden we ineens een herrie, echt een soort slachtpartij, zat er midden op tafel een ekster op die kip :joy: hem echt helemaal op te vreten hahaha

15 likes

Ja! Als je eksters dichtbij heb wonen zie je pas hoe leuk ze zijn!
Ze zijn zo nieuwsgierig, als ik in de tuin zit komen ze gewoon even kijken. En zet je iets nieuws neer zijn ze er als de kippen bij!
Of zij aan zij zittend op de schutting. Beetje koeren. Zo’n koddig pruttelig geluid!

6 likes

Nee ik ook niet zou dna eerder denken aan kraaien of duiven

1 like

Hier spelen de eksters wel eens met het konijn. Staan ze voor de ren heen en weer te hupsen en rent het konijn achter ze aan. En dat gaat een tijdje zo heen en weer. Ziet er schattig uit.

13 likes

Nadat ik drie keer een Ekster een baby duif heb zien doden, vind ik ze echt naar. Maar volgens de dierenambulance is het normaal dat Eksters in groepjes zo op jacht gaan. Het is de natuur, maar toch heel naar om te zien.

2 likes

ik vind die bloemkooloren nog wel het aller ergst. Dat kan ik echt niet aanzien

6 likes

Thank God zijn dit helemaal geen echte eksters, lijkt me echt doodeng als je gewoon door een parkje loopt en ineens komt er zo’n gevaarte op je af.

Dit zie je ook best vaak in Australië bij fietsers haha

7 likes

Australië kennende is het een grote, enge en dodelijke variant :laughing:

6 likes

Ik vind Hitster echt zo’n stom spel. Snap die hype totaal niet. Beetje muziek rondom jaartallen raden, zo niet boeiend?
Helaas is mn hele familie eraan verslingerd :confused:

7 likes

Omg ja mijn schoonmoeder is echt verslaafd aan dit spel en echt in elk gesprek haalt ze het weer aan. Dat we dat echt keer moeten spelen en het zoooooo leuk is om te spelen met vriendinnen en familie. Terwijl we hebben het de afgelopen maanden al 3 keer met haar gespeeld omdat ze zo zat aan te dringen en dat lijkt ze dan te vergeten? Dus elke keer introduceert ze het weer als een nieuw spel en dan denk ik?? Ik heb 3 weken geleden nog die stomme kutliedjes staan raden met je hoe ben je dat vergeten?

7 likes

Ik vind dan ook dat je zo ge-wel-dig wordt gevonden als je al die kutmuziek raadt? Ik zal wel salty zijn want ik weet letterlijk niks. Maar ik vind het gewoon geen belangrijke kennis om te hebben of te onthouden?!

6 likes

oh dat doet me denken aan deze video haha

4 likes

Ik vind 97% van de namen die in het babynamen topic worden geplaatst echt afgrijselijk.

42 likes

ik had, hoogzwanger, daar 5 jaar geleden een keer een naam gepost en toen noemde iemand het een tokkie naam. ik heb toen de naam serieus aangepast ahahaha

24 likes

Post naam.

8 likes

Gwen

9 likes

Ik vind Priscilla meer tokkie

2 likes

Wat jammer. Ben je wel gelukkig met de uiteindelijke naam of was Gwen eigenlijk nog steeds je favoriet?

Overigens kan een naam je smaak niet zijn, maar een naam “tokkie” of “ghetto” noemen komt vaak gewoon voort uit classisme of racisme.

33 likes