Ik vind picknicken best kut. Het is oncomfortabel om op de grond te zitten en het zorgt voor rommel.
ik hou zo erg van houtduiven
zien er altijd helemaal netjes en groomed uit, laten mensen en andere vogels lekker met rust, en gaan altijd op takjes zitten waar ze vervolgens vanaf vallen omdat ze te dik zijn 🥹🥹🥹
Jaaaaa ik heb uitzicht op een vlierbloesemstruik en de houtduiven zijn daarin altijd zo lekker koddig bezig.
En hun geroekoe is het beste geroekoe. Zo rustgevend
Ik vind volwassenen zonder kinderen die minimaal een keer per jaar naar de Efteling gaan in dezelfde categorie vallen als (gematigde) Disney Adults.
Vriendin heeft een abo en gaat dus meerdere keren per jaar, ik vind het heftig
Hoe is dat een impopulaire mening, de Efteling is toch gewoon de Nederlandse versie van Disney
Ik heb meerdere collega’s met een abonnement. En we wonen niet eens vlakbij de Efteling ofzo
Een collega van mij heeft zo’n abonnement en die gaat na haar nachtdienst dan paar uurtjes naar de Efteling. . Door al de prikkels blijft ze blijkbaar wakker zodat het ritme omdraaien makkelijker is.
Ik ken best veel mensen die regelmatig gaan en dat wordt heel normaal gevonden. Ook zoveel mensen die al die attracties kennen, ze worden op dit forum ook regelmatig besproken.
Omg ik zag dit weekend nog een filmpje over hoe het nu met hem gaat.
Vooral voor mensen die in de omgeving wonen is dat wel behoorlijk normaal.
En er is ook een deel 2 waarin hij in de breakdance gaat omroepen ‘everybody readyyy, ‘okaaay Lets go’
Mijn impopulaire mening (iig op dit forum) is juist dat ik vind dat op volwassen leeftijd regelmatig en graag naar pretparken gaan niet gelijk hoeft te staan aan een ~disney adult~ zijn.
Ik kwam vroeger veel in Disneyland en de Efteling en associeer het daardoor met nostalgie en misschien iets van escapism. Dus kom er graag en zou ook graag m’n toekomstige kinderen meenemen. Maar verder functioneer ik prima in het dagelijks leven, draag ik geen gekke dingen op m’n kop als ik in zo’n park ben en word ik niet helemaal wild van alle merchandise. De meeste mensen in m’n omgeving weten nauwelijks dat ik het leuk vind
Ik kan het aantal keren in mijn leven in de Efteling op één hand tellen en ik vond het wel een superleuk park, en ik zou best graag eens naar de winterefteling gaan als er echt sneeuw ligt, maar ik zou echt nooit elk jaar willen gaan en al helemaal niet nog vaker dan dat. Het is gigantisch duur, en als ik zo vaak zou gaan ook niet meer bijzonder.
Maar daarom zei ik ook gematigde Disney adult. Ik denk dat mensen veel sneller een sterke mening hebben over mensen die vaak naar Disneyland gaan dan mensen die vaak naar de Efteling gaan.
Volwassen mannen die helemaal idolaat zijn van Max Verstappen hebben iets fascinerends.
nee om hun verminkte poten
Wtf is een Disney Adult?