Impopulaire meningen #5

Google

6 likes

Zo kende ik dus iemand die fan was van Wendy van Dijk. Ook echt een poster op de slaapkamer. (Bestaan er posters van Wendy v Dijk? Jazeker).

En ik was ooit bij een volwassen man (40+) die een poster van Enrique Iglesias op zijn slaapkamer had hangen.

Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar voor mij waren dat wel even momenten waarop ik even vreemd stond te kijken.

8 likes

Ik vind een af en toe een dagje efteling ook leuk door de nostalgie! En ook het idee dat mijn ouders daar vroeger met mij liepen, en ik daar nu moet mijn dochter loop vind ik iets hebben.

6 likes

Maar je kan ook gewoon bijna niet helemaal fullblown Efteling adult zijn zoals met Disney kan.

Er zijn honderden Disney-films/versies van dezelfde film, merchandise, de hele fucking avatarwereld is ook Disney, de hele avengerwereld is Disney, fucking ESPN is disney.

Met de Efteling kan je er heen gaan, een pardoesknuffel kopen en 10 YouTube kanalen volgen en dan ben je er wel.

5 likes

Je kan ook je hele huis nog volzetten met Laven :smile:

18 likes

ho ho vergeet jokie en jet niet

7 likes

Die zijn zo eng

2 likes

Elke hardcore star wars fan is nu ook een Disney adult.

Hoezo hebben star wars fans ook geen verzamelnaam zoals trekkies?

4 likes

En misschien je nek verlengen zoals langnek.
En en vuilnisbak met een Holle Bolle Gijs-censor.

2 likes

NEE

6 likes

Hahahaha mijn moeder had deze fase 23 jaar terug ofzo toen ze hip waren :joy: Dat hele huis stond vol met laven

2 likes

Hahaha hoe geniaal zou dat zijn!

5 likes

Starrie? Warrie? :laughing:

5 likes

Ik hou van mensen met een hele specifieke hobby. Hoe kleiner en specifieker te hobby hoe beter. Laatst kwam ik iemand tegen die als hobby tetrissen had en dan ook helemaal meedeed aan competities enzo, van zo’n iemand kan ik dus echt genieten! Mijn grootste hobby is met vrienden op het terras zitten… lekker origineel :roll_eyes:

39 likes

Nou er zijn speciale ruilbeurzen voor Efteling merch en diverse mensen die vitrinekasten vol zooi in huis hebben staan. Soms zelfs een speciale kamer in huis omgetoverd tot mini museum.

7 likes

Hahahaha same en LEKKER ETEN. Ik ben een simpele meid.

12 likes

Haha ik kwam ook een keer iemand tegen die heel erg van lego hield en een hele kamer in z’n huis had opgeofferd voor het tentoonstellen van lego bouwsels incl een supergrote eiffeltoren mĆ©t lichtjes. dat vind ik dan zo cute

14 likes

Zoiets heeft mijn vader ook, allemaal legobouwsels en er loopt ook nog een treinbaan door! Zo leuk!

8 likes

Ik ben aan het terug lezen en ikzelf gebruik eigenlijk voor lekker ruikende was altijd wasparfum.

5 likes

Ik vind het wel lekker knus op kantoor nu het buiten regent :smiling_face:

Had dit ook niet van mezelf verwacht omdat ik vanochtend vroeg nog stond te schelden dat het er buiten deprimerend uitzag en dat ik moest omschakelen na een paar dagen in een warmer land.

10 likes