Impopulaire meningen #5

En dan heel je ouderlijke slaapkamer volstouwen met serviessets, keukenapparatuur, bestek, handdoeken, en alle andere zooi die je de komende 3 jaar nog niet nodig hebt omdat je nog steeds geen eigen plek hebt. Dit soort mensen kopen altijd de meest onzinnige dingen ze ze ook nooooit gaan gebruiken. :rofl:

14 likes

Haha hoezo?

Ik vond het echt wil chill om te doen, zodat ik niet alles in 1x hoefde te kopen. Vond mijn portemonnee iig erg fijn.

4 likes

Ik kan het echt niet uitleggen waarom.

Ik vind het heel erg conservatief/ouderwets ofzo en ook echt iets wat alleen vrouwen doen omdat hun moeder tegen ze heeft gezegd dat dat belangrijk is. Niet dat dat erg is maar ik denk spaar gewoon geld, of niet en koop gewoon shit wat je op dat moment nodig hebt. Vreet je de eerste weken uit een tweedehands friet bakje.

36 likes

Kids fridge met 12 sticks boter, losse eieren in een lade, asperges???, dille en rucola???hahahahaha

De voorraad om je voorraad aan te vullen.

En hier de marc jacobs tas voor de stanley cup

9 likes

Ah ja kinderen zijn dol op een bak rucola, 23 sticks boter en coffeecreamers.

6 likes

Hahaha ik snap deze ergernis heel goed. Tuttig is idd het juiste woord. Alsof je idd ook niet even ergens kunt wonen zonder dat je alles al perfect voor elkaar hebt. Waarschijnlijk raakt deze ergernis mijn eigen natuurlijke chaos en totale gebrek aan organisatietalent

10 likes

Ik heb haar filmpjes met verbazing gekeken. Die hotel reset day.

Ik vind dit weer prima en heb ik liever dan een loeiwarme zomer. Uiteraard zou iets minder regen prettig zijn, maar mi gado wat zijn de temperaturen aangenaam. Geen vieze plaknachten, uit de douche komen en me daadwerkelijk opgefrist voelen, überhaupt mezelf prettig in mijn lijf voelen omdat ik niet 24/7 klammig/zweterig ben, het huis kunnen schoonmaken zonder te gutsen in mijn eigen zweet, alcohol kunnen drinken zonder acuut hoofdpijn te krijgen etc. etc.

64 likes

Ik vind het vooral heel reformatorisch of zo. Zodat je meteen vanuit huis kunt trouwen en dan een goed georganiseerde linnenkast en servieskast hebt. Met truttige theedoeken, kneuterig maar duur servies en oh zo handige spullen in je keukenkastje als een slacentrifuge en een juskom.

26 likes

Ik heb eindelijk Taylor Swifts nieuwe album gehoord omdat ik was eten bij een vriendin en er op de achtergrond een soort eindeloos praat-zingiets gaande was, dus na een half uur vroeg ik welk nummer het was. Het was geen nummer.

Het was bijna het hele album, alle nummers klinken dus echt exact hetzelfde maar ook als een soort heel lang saai gesprek op de achtergrond. Denk echt goeie muziek voor in de C&A.

39 likes

Ja dat inderdaad. Ik ben vaak verhuisd in mijn leven en heb ook wel eens momenten gehad dat ik op de late avond van de verhuizing onder het licht van een enkel peertje in de bijkeuken een blik soep open toverde met een schroevendraaier en hamer, omdat zowel blikopener als lampen nog in de opslag stonden. Chaos? Ja wellicht. Of je gewoon niet zo druk maken om dat soort dingen.

6 likes

Maar ze kan wel dansen!

11 likes

Haha ja en ik vind ook het woord uitzet zó stom :joy:

8 likes

Maar had je dan niet gewoon kunnen sparen ipv gelijk kopen? Op een paar uitzonderingen na (unieke kans etc) is de kans dat je exact die spullen nog mooi/ fijn vindt dan wel nog garantie hebben tegen de tijd dat je ze gebruikt nihil.

10 likes

welke van de 13?

5 likes

Oh ik lees overal dat het vooral ego is om straks te kunnen zeggen dat ze 80 jaar de nummer 1 plaat had en niemand anders een kans maakt

1 like

Soms niet eens met nieuw nummer, maar een nieuwe voicenote haha

6 likes

We zouden nog iets kunnen leren van de hustle

7 likes

Even een correctie voor wie denkt dat 13 overdreven is, het zijn er 34 (versies van haar nieuwe album)

7 likes

Ik ken meerdere mensen die drie+ keer naar de era’s tour gaan in verschillende Europese steden terwijl de film al uit is. Ze willen gewoon door haar uitgewrongen worden

9 likes