Impopulaire meningen #5

Ik heb toen geen elektrische aparaten, mede vanwege de garantie, en meubels gekocht.

Maar bijvoorbeeld wel een servieset in de aanbieding, pannenset, bestekset dat soort dingen. Dus niet echt smaakgevoelige dingen zeg maar. En ook paar dingen met spaarzegels, zoals handdoeken en koffiekopjes bij de c1000 (oef voel me oud) en veel van dingen gebruik ik nu (15 jaar later) nog steeds.

Overigens ben ik niet op mn 14e al begonnen met uitzet verzamelen, maar ongeveer 1 - 1.5 jaar voor ik op mezelf ging.

6 likes

Ja! Precies dit. Durf het bijna niet te zeggen omdat iedereen lijkt te snakken naar zomerweer.

2 likes

Herkenbaar, daarom plaats ik het ook hier haha. Ik had ook wel meer weerstand verwacht eigenlijk

4 likes

Schijnbaar zijn bij veel Europese concerten alsnog een groot deel Amerikanen die haar achterna reizen.

3 likes

En die hele tiktoks maken over “Europe Swifties are so rude!!!”

3 likes

Ik vind ook dat al die nummers hetzelfde klinken en dat er zoveel scheldwoorden in zitten? Niet dat ik daar nou wakker van lig, maar ze heeft zoveel jonge meisjes als fans.

3 likes

Ze is nog erger dan een gemiddelde Kpop company :smiling_face_with_tear:

@rednails nou ja, toch logisch dat ze daar geen rekening mee houdt?

3 likes

Hahahha wat? Echt? Wat dan, fuck?

Zou echt vet zijn als Taylor “I left my cancerscarf at your cancerplace, you cancerdog” zong.

29 likes

I don’t know about you, but I’m feeling cancer twentytwooooooooo

7 likes

Ze is 30+, laat die vrouw lekker schelden. Denk dat de gemiddelde fan ook gewoon 20/30 is hoor (wel infantiel, dat geef ik toe).

8 likes

Hahaha oke ik overdreef

5 likes

OMG in Europe nobody drinks water!!! :clown_face:

3 likes

Dat is in NL ook vaak bij openlucht concerten. Een van de dingen die ik ga missen als ik ga verhuizen

6 likes

Haha wat??

2 likes

Dat beweren Amerikaanse toeristen steeds op TikTok. Ze denken dat we hier geen water drinken omdat we niet allemaal met een 5L Stanley cup rondzeulen.

13 likes

Waar millenials verweten werd dat ze geen huis konden kopen omdat ze teveel avocado-toast kochten, kan Gen-Z straks geen huis kopen omdat al hun geld naar Taylor Swift is gegaan :stuck_out_tongue:

9 likes

Die Stanley is wel echt een verbetering, daarvoor zag ik altijd mensen rondlopen met dit soort flessen. BIZAR

14 likes

Haha bijna 4 liter?? Dat is niet voor 1 dag hoop ik?

2 likes

Ik hoorde gisteren op de radio over Swiftonomics (ik zei eerst Taylornomics). Door al die fans die haar achterna reizen. In Engeland wachten ze nu met deze reden met een renteverlaging.

1 like

Dit heb ik ook ooit gedaan bij Phil Collins in het Goffertpark . Echt heel leuk! Ik vind zijn muziek leuk maar zou niet per se een concert kaartje kopen. Maar met een hoop mensen om je heen een beetje in het gras muziek luisteren is echt een prima avondje uit. Ik was alleen, maar met vrienden is het denk ik helemaal een feestje. Ja je ziet niets, maar je kan alles prima horen .

(Verder ben ik een delulu swiftie die 2x naar de Eras Tour ga, en ik heb er heel veel zin in!)

13 likes