Impopulaire meningen #5

Wordt in Amerika wel aangeraden (3.7 liter voor mannen). Nouja niet alleen water maar wel fluids, ook uit eten. Zal wel te maken met de hoeveelheid zout die ze consumeren.

2 likes

Geen idee, ik drink misschien 2 slokken water op een dag dus ik doe hier nooit aan meešŸ˜‚

2 likes

Hier zat toch lijm in op de basisschool die flessen of niet

In Engeland zou dit kunnen leiden tot een latere verlaging van de rente. Dit omdat er veel geld uitgegeven wordt door de fans.

Ze wachten niet met het verlagen van de rente omdat Taylor Swift komt optreden.

Rente op wat?

4 likes

Zo had ik het wel begrepen van degene die er daar over kwam praten.

Rente op meerjarige staatsobligaties, dus leningen aan de staat. Een centrale bank verhoogt de rente als inflatie te hoog is, dan wordt lenen duurder en loont het meer om je geld te sparen dan om uit te geven. Een centrale bank verlaagt het als inflatie te laag is en juist geld moet rollen voor een gezonde economie.

Swifties geven veel uit in de UK–> horecaprijzen gaan omhoog (immers, wat de gek ervoor geeft) → inflatie blijft hoog, dus rente blijft hoog om de inflatie tegen te gaan. Vandaar dat de geplande verlaging van de rente door Swiftonomics eventjes uit blijft.

Edit voor leesbaarheid: de ECB heeft laatst al de rente 0,25 verlaagd, je ziet ook dat de hoogste vrije spaarrente (de stunters onder de banken) al iets minder rente geven dan een half jaar terug.

6 likes

Ja dit. Dankjewel voor het uitleggen. Klopt het dan wat ik zei? Want @Discopony bracht me in de war.

3 likes

Voetbal is zo’n saaie sport. Ik begrijp echt niet waarom het zo populair is :yawning_face: :yawning_face:

30 likes

Iemand heeft Georgiƫ - Turkije niet gezien merk ik.

16 likes

Precies dit zei ik gisteren ook. Ik hou wel van kickboxen kijken en dat is zoveel leuker. Daar gebeurd voor mijn gevoel veel meer in kortere tijd. Ik krijg van voetbal kijken echt geen dopamine shot :weary:

1 like

Dat heb ik met formule 1. Echt wat een saaaaaie bedoening

47 likes

Ja dit idd of wielrennen :sleeping:

16 likes

Ik weet het niet, want eindelijk kunnen plassen nadat je het heel lang hebt opgehouden is toch ook wel een fantastisch gevoel haha

7 likes

Dit vond ik dus ook altijd stom, maar doordat het hier wel al-tijd op staat voor mijn man ben ik het toch wel gaan waarderen (mag mn man niet weten, want dan moet ik ook met hem er over praten, haha). Maar snap heel goed dat mensen het stom vinden.

5 likes

Taylor Swift zou eens progrock moeten proberen, ook van die climaxloze rommel die allemaal hetzelfde klinkt.

Mijn ex was dol op dat soort bands. Dan stonden we een uur te luisteren naar een of andere album presentatie in een van de duffere poppodia en dan bleken we nog maar net het intro achter de rug te hebben. Wat een verveling. Wel heel geschikt als wacht- of liftmuziek.

3 likes

Behalve misschien die pannenset is dat toch juist wel smaakgevoelig? Ik ben iig blij dat ik geen servies heb gekocht toen ik 17 was, weet 100% zeker dat ik dat 2 jaar later al niet meer mooi had gevonden :sweat_smile: (maar ja, ik heb nu na meer dan 20 jaar op mezelf nog steeds geen heel servies maar een bij elkaar geraapt zooitje voornamelijk tweedehands borden en kommen, maar ik vind ze iig wel allemaal mooi :grin:)

8 likes

In mijn tijd kocht iedereen Blond servies en Pip. :grimacing:

14 likes

Het oilily service met DE zegels :hibiscus:

3 likes

Ik heb toen bewust gewoon wit servies gekocht en juist geen printje

1 like