Dat wil je echt niet.
Je kunt beter een veer pakken dan zo’n wens doen 🫣
Nasaal klaarkomen.
Haha ja dat is nog beter inderdaad
Ik wil anders wel ruilen hoor! Er wordt hier het hele jaar door een hoop geniest en altijd meerdere keren achter elkaar. Kan er helaas niet van genieten
Heb jij ook wel eens dat je ribben pijn doen omdat je zoveel achterelkaar niest? Dat heb ik namelijk wanneer de bomen weer beginnen te bloeien
Hooikoorts kan echt hels zijn, erger dan griep of covid zelfs. Wekenlang non-stop snotteren en niezen tot de huid in en rond je neus totaal schraal is, je ogen dik en jeukerig en je het liefst met een staalborstel je gehemelte bewerkt om van de jeuk af te komen.
Einde dramapost.
Oh ja.
Ik vind dat album Brat dus echt geen reet aan.
Dat niet maar soms wel dat ze alleen maar luider worden.
Ik weet niet eens over welke artiest/band dit zou moeten gaan.
Ik vind die hele kleurenanalyse bullshit. Draag vooral een kleur die je wilt dragen en koop alsjeblieft geen hele nieuwe garderobe omdat je een warme winter bent en geen stormachtige lente.
@Alpacamybags artiest Charlie xcx
ja niezen is toch 1/10e van een orgasme of zo
Ik vind het ook best wel wild dat dit gewoon iets is waar we moekes jarenlang mee uitlachten, maar nu is het in Korea een trend (zag ik toch bij iemand die er speciaal voor naar Zuid-Korea ging) en wilt iedereen het ook weer doen? Echt gaar kuddegedrag gebaseerd op niets.
Eens, maar kakken is echt t beste gevoel van de wereld.
Ik vind het wel leuk om te zien welke kleuren je het beste staan maar niemand verplicht je toch om je daar strict aan te houden en dat is ook wel saai als je dat doet.
Bij mijn kleuren om te vermijden zijn de helft echt kleuren die ik sowieso al niet droeg omdat ik dan ziek lijk. Maar zwart en grijs staan er bijvoorbeeld ook tussen en dat draag ik wel gewoon hoor.
Ja draag gewoon waar je blij van wordt!
Ik vind je pasta en havermout enz uit de winkel verpakking in een pot doen echt een hoe hou je een sukkel bezig.
Eh… Bedoel je filmpjes maken van het vullen van voorraadpotten?