Ik ben zo blij dat ik het Taylor Swift waardering gen heb.
Dit zou echt zo 14-jarig Hyves gedrag zijn
Mijn zusje gaat vanavond naar Taylor Swift en ik ben een beetje jaloers 🫠
Ik zag filmpjes voorbij komen op insta en iedereen krijst zo hard mee dat je die hele vrouw nauwelijks hoort zingen
Wel makkelijk geld verdienen als ze je niet eens horen
Ik zag een filmpje van een 68-jarige man die ook fan is en helemaal ging meezingen. Vond het wel schattig
In de arena is dat misschien maar beter ook, als je het op alleen het geluid van de artiest moet doen ben je ook niet blij.
Edit: Ik doel hiermee op het geluid van de arena zelf trouwens haha, dat valt gewoon tegen.
Ik ben op vakantie en vind het gezellig en leuk om Nederlanders tegen te komen!! Love some simpele small talk
Ik heb juist liever lauw/lafjes koud water. Ik vind ijskoud water echt verschrikkelijk.
Ben het hier zoooooooo mee eens!!!
Ja, ze hebben daar weinig beter voor elkaar maar de dining experience en vooral qua water is zoveel beter.
Zo raar ook dat restaurants hier water zo gatekeepen, terwijl we juist ook veel lekkerder kraanwater hebben sloot ijsklontjes erin je je voelt je toch meteen wat meer welkom als je dat op tafel krijgt.
Zouden ze denken dat iedereen zo gierig is dat niemand daarnaast nog een echt drankje bestelt? Ik neem heus óók een cola light hoor.
Mee eens! Dat vind ik gewoon geen service.
Ik bestel het vaak naast een ander drankje.
Een cappuccino en een glaasje kraanwater aub. Dan doen ze er vaak iets minder moeilijk over.
Of miss kan t wel als je “voor mn medicijnen” erbij zegt?
maar moet je wel bedenken dat het grote glas ijswater wat je in Amerika krijgt wel naar chloor smaakt… dat verpest wel heel erg de smaak van water.
En de ijsblokjes zelfs een beetje van frisdrank als ze gaan smelten
Ik vind het wel irritant dat ze doen alsof we allemaal uitgedroogd zijn. Nee we zijn niet uitgedroogd omdat we niet een fles van 1,6 liter meezeulen.
Maar verder wel gelijk, al krijg ik wel steeds vaker gewoon (koud!) kraanwater in een karaf. Of ik kom op precies de goede plekken.
@Yzile scheelt wel aan de plek vind ik.
Ik denk dus van wel. Bij mij in de stad zit een ayce sushirestaurant en die bieden voor €10 euro onbeperkte drankjes (inclusief cocktails etc) wat je er na 3 drankjes al uit hebt. Eerst dacht ik van hoe dan, dit is toch dik verlies voor hun, maar toen vroeg ik het en zeiden ze dat er echt TERING veel mensen zijn die normaal alleen 1x water bestellen en geen extra kosten willen, dus als die grotendeels onbeperkte drank kopen levert het iig meer op dan als ze het niet aanbieden. Veel mensen zijn echt heel gierig.
- of ze komen moeilijk rond en dit was een uitstapje waarvoor ze gespaard hebben en daardoor niet all out 5 glazen wijn a tegenwoordig €6,50 per glas kunnen betalen
Dat lijkt me onwaarschijnlijk
Gewoon gierig.
Je kan toch gewoon altijd met de auto gaan?
Is dit weer een van de 726181 disclaimers die erbij hadden moeten staan?
Nou he. Soms denk ik dat we dit forum beter kunnen omdopen naar forum disclaiminarum.