Impopulaire meningen #5

Ik heb eindelijk Taylor Swifts nieuwe album gehoord omdat ik was eten bij een vriendin en er op de achtergrond een soort eindeloos praat-zingiets gaande was, dus na een half uur vroeg ik welk nummer het was. Het was geen nummer.

Het was bijna het hele album, alle nummers klinken dus echt exact hetzelfde maar ook als een soort heel lang saai gesprek op de achtergrond. Denk echt goeie muziek voor in de C&A.

39 likes

Ja dat inderdaad. Ik ben vaak verhuisd in mijn leven en heb ook wel eens momenten gehad dat ik op de late avond van de verhuizing onder het licht van een enkel peertje in de bijkeuken een blik soep open toverde met een schroevendraaier en hamer, omdat zowel blikopener als lampen nog in de opslag stonden. Chaos? Ja wellicht. Of je gewoon niet zo druk maken om dat soort dingen.

6 likes

Maar ze kan wel dansen!

11 likes

Haha ja en ik vind ook het woord uitzet zó stom :joy:

8 likes

Maar had je dan niet gewoon kunnen sparen ipv gelijk kopen? Op een paar uitzonderingen na (unieke kans etc) is de kans dat je exact die spullen nog mooi/ fijn vindt dan wel nog garantie hebben tegen de tijd dat je ze gebruikt nihil.

10 likes

welke van de 13?

5 likes

Ik vind het heel grappig dat mensen dan zeggen dat ze haar fans bedondert door hetzelfde album eindeloos uit te brengen met telkens een ander bonusnummer zodat ze meer verkoopt. Is echt precies wat die fans verdienen.

11 likes

Oh ik lees overal dat het vooral ego is om straks te kunnen zeggen dat ze 80 jaar de nummer 1 plaat had en niemand anders een kans maakt

1 like

Soms niet eens met nieuw nummer, maar een nieuwe voicenote haha

6 likes

Oh ja, geloof zeker dat het daarom draait en niet het geld.

3 likes

We zouden nog iets kunnen leren van de hustle

7 likes

Even een correctie voor wie denkt dat 13 overdreven is, het zijn er 34 (versies van haar nieuwe album)

7 likes

Ik ken meerdere mensen die drie+ keer naar de era’s tour gaan in verschillende Europese steden terwijl de film al uit is. Ze willen gewoon door haar uitgewrongen worden

9 likes

Ik heb toen geen elektrische aparaten, mede vanwege de garantie, en meubels gekocht.

Maar bijvoorbeeld wel een servieset in de aanbieding, pannenset, bestekset dat soort dingen. Dus niet echt smaakgevoelige dingen zeg maar. En ook paar dingen met spaarzegels, zoals handdoeken en koffiekopjes bij de c1000 (oef voel me oud) en veel van dingen gebruik ik nu (15 jaar later) nog steeds.

Overigens ben ik niet op mn 14e al begonnen met uitzet verzamelen, maar ongeveer 1 - 1.5 jaar voor ik op mezelf ging.

6 likes

Ja! Precies dit. Durf het bijna niet te zeggen omdat iedereen lijkt te snakken naar zomerweer.

2 likes

Herkenbaar, daarom plaats ik het ook hier haha. Ik had ook wel meer weerstand verwacht eigenlijk

4 likes

Schijnbaar zijn bij veel Europese concerten alsnog een groot deel Amerikanen die haar achterna reizen.

3 likes

En die hele tiktoks maken over “Europe Swifties are so rude!!!”

3 likes

Ik vind ook dat al die nummers hetzelfde klinken en dat er zoveel scheldwoorden in zitten? Niet dat ik daar nou wakker van lig, maar ze heeft zoveel jonge meisjes als fans.

3 likes

Ze is nog erger dan een gemiddelde Kpop company :smiling_face_with_tear:

@rednails nou ja, toch logisch dat ze daar geen rekening mee houdt?

3 likes