Impopulaire meningen #5

Volgens mij mag dit ook helemaal niet. Echt triest als je als bedrijf zo je geld wil verdienen. Ik zou er dan ook nooit meer gaan eten. Stik maar in je amuses

2 likes

Ja het was niet veel, volgens mij €0.75 per amuse maar we kregen er 2 p.p. en we waren met 4 personen. Maar de rekening was rond de €600 dus wij zaten echt van hoezo denk je aan de amuses te ‘verdienen’?

Ik heb er wel echt heerlijk gegeten, dus daarvoor kan ik ze wel aanraden!

1 like

Ik vind linnen echt een kut stof en bijna iedereen die het draagt ziet er smoezelig uit. Geef mij maar een broek met 70% polyester die niet kreukt

13 likes

Echt jammer dat er geen andere keuze is dan tussen linnen en polyester, hè.

23 likes

ik zie er liever smoezelig uit dan dat ik stink in een 70% polyester blouse

50 likes

Linnenmix for the win

6 likes

Que? Je hebt ook katoen en viscose, vooral dat laatste is fijn.

4 likes

image

16 likes

Het is nog vroeg :sob::sob: ik was vanochtend al om 5 uur wakker

1 like

I feel you, 5.30 hier.

4 likes

Ik vind het heel leuk om door m’n whatsapplijst te scrollen in de vakantieperiode en allemaal nieuwe profielfoto’s te zien van collega’s die in hun naturel habitat lekker in vakantiemood zijn, in een totaal andere setting

Hahah ik weet dat hier op t forum een soort afkeer is naar de verhalen en foto’s van vakanties van collega’s maar ik geniet ervan, dan zie ik ze ook veel meer als “gewoon mens” ipv alleen “een collega die werkt/in dienst is van”

Ook bijv als er kleinkinderen geboren zijn, kom maar door met de lieve babykiekjes en de nieuwe character van m’n collega als opa of oma :pray:t3:

85 likes

^Hierop inhakend: ik vind het heel kinderachtig als mensen regelmatig hun profielfoto veranderen op Whatsapp.

28 likes

Wow ik voel me echt aangevallen :broken_heart:

7 likes

Kinderachtig? Why? Je kunt toch regelmatig een leukere foto hebben die je dan als profielfoto wil instellen?

7 likes

Sorry, ik post het niet voor niets in het impopulaire meningentopic :heart:

13 likes

Snap dit echt ahahahahaha als ik zie dat iemand die foto vaak (en dan bedoel ik echt vaak, niet alleen als je toevallig na een vakantie een nieuwe foto hebt maar echt elke keer een nieuwe selfie, weer terugveranderen, andere pose, etc) verandert, denk ik echt mijn himmel heb je niks beters te doen dan je hier mee bezig houden :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

35 likes

Ja ik vind een profielfoto gewoon een handig iets om degene met wie je chat te herkennen naast diegene zijn/haar naam.
Mensen die de foto regelmatig wisselen komen op mij zo ijdel/onzeker over, alsof ze zo hard bezig zijn met hun allermooiste foto van zichzelf (of iets anders, soms zijn het kinderen, uitzichten, memes, whatever) uitkiezen, soms ook van die enorm geposeerde selfies. Die hele ijdeltuitencultuur vind ik gewoon moeilijk. Maar ik zie ook wel dat ik in dat opzicht bij een minderheid hoor :smile:

8 likes

Maar, hou je dat dan in de gaten? Ik ken niemand die dit doet (of ik bekijk ze misschien niet zo vaak) haha :sweat_smile:

5 likes

Als je whatsapp opent zie je toch gewoon de profielfoto’s?

4 likes

Ja de eerste 8 ofzo hahah, maar dan heb je het dus over iemand die je vaak spreekt waarschijnlijk :woman_shrugging:

3 likes