Hahahha wat? Echt? Wat dan, fuck?
Zou echt vet zijn als Taylor “I left my cancerscarf at your cancerplace, you cancerdog” zong.
Hahahha wat? Echt? Wat dan, fuck?
Zou echt vet zijn als Taylor “I left my cancerscarf at your cancerplace, you cancerdog” zong.
I don’t know about you, but I’m feeling cancer twentytwooooooooo
Ze is 30+, laat die vrouw lekker schelden. Denk dat de gemiddelde fan ook gewoon 20/30 is hoor (wel infantiel, dat geef ik toe).
Hahaha oke ik overdreef
OMG in Europe nobody drinks water!!!
Dat is in NL ook vaak bij openlucht concerten. Een van de dingen die ik ga missen als ik ga verhuizen…
Haha wat??
Dat beweren Amerikaanse toeristen steeds op TikTok. Ze denken dat we hier geen water drinken omdat we niet allemaal met een 5L Stanley cup rondzeulen.
Waar millenials verweten werd dat ze geen huis konden kopen omdat ze teveel avocado-toast kochten, kan Gen-Z straks geen huis kopen omdat al hun geld naar Taylor Swift is gegaan
Die Stanley is wel echt een verbetering, daarvoor zag ik altijd mensen rondlopen met dit soort flessen. BIZAR
Haha bijna 4 liter?? Dat is niet voor 1 dag hoop ik?
Ik hoorde gisteren op de radio over Swiftonomics (ik zei eerst Taylornomics). Door al die fans die haar achterna reizen. In Engeland wachten ze nu met deze reden met een renteverlaging.
Dit heb ik ook ooit gedaan bij Phil Collins in het Goffertpark . Echt heel leuk! Ik vind zijn muziek leuk maar zou niet per se een concert kaartje kopen. Maar met een hoop mensen om je heen een beetje in het gras muziek luisteren is echt een prima avondje uit. Ik was alleen, maar met vrienden is het denk ik helemaal een feestje. Ja je ziet niets, maar je kan alles prima horen .
(Verder ben ik een delulu swiftie die 2x naar de Eras Tour ga, en ik heb er heel veel zin in!)
Wordt in Amerika wel aangeraden (3.7 liter voor mannen). Nouja niet alleen water maar wel fluids, ook uit eten. Zal wel te maken met de hoeveelheid zout die ze consumeren.
Geen idee, ik drink misschien 2 slokken water op een dag dus ik doe hier nooit aan mee😂
Hier zat toch lijm in op de basisschool die flessen of niet
In Engeland zou dit kunnen leiden tot een latere verlaging van de rente. Dit omdat er veel geld uitgegeven wordt door de fans.
Ze wachten niet met het verlagen van de rente omdat Taylor Swift komt optreden.
Rente op wat?
Zo had ik het wel begrepen van degene die er daar over kwam praten.
Rente op meerjarige staatsobligaties, dus leningen aan de staat. Een centrale bank verhoogt de rente als inflatie te hoog is, dan wordt lenen duurder en loont het meer om je geld te sparen dan om uit te geven. Een centrale bank verlaagt het als inflatie te laag is en juist geld moet rollen voor een gezonde economie.
Swifties geven veel uit in de UK–> horecaprijzen gaan omhoog (immers, wat de gek ervoor geeft) → inflatie blijft hoog, dus rente blijft hoog om de inflatie tegen te gaan. Vandaar dat de geplande verlaging van de rente door Swiftonomics eventjes uit blijft.
Edit voor leesbaarheid: de ECB heeft laatst al de rente 0,25 verlaagd, je ziet ook dat de hoogste vrije spaarrente (de stunters onder de banken) al iets minder rente geven dan een half jaar terug.