Ja dit. Dankjewel voor het uitleggen. Klopt het dan wat ik zei? Want @Discopony bracht me in de war.
Voetbal is zo’n saaie sport. Ik begrijp echt niet waarom het zo populair is
Iemand heeft Georgië - Turkije niet gezien merk ik.
Precies dit zei ik gisteren ook. Ik hou wel van kickboxen kijken en dat is zoveel leuker. Daar gebeurd voor mijn gevoel veel meer in kortere tijd. Ik krijg van voetbal kijken echt geen dopamine shot
Dat heb ik met formule 1. Echt wat een saaaaaie bedoening
Ja dit idd of wielrennen
Ik weet het niet, want eindelijk kunnen plassen nadat je het heel lang hebt opgehouden is toch ook wel een fantastisch gevoel haha
Dit vond ik dus ook altijd stom, maar doordat het hier wel al-tijd op staat voor mijn man ben ik het toch wel gaan waarderen (mag mn man niet weten, want dan moet ik ook met hem er over praten, haha). Maar snap heel goed dat mensen het stom vinden.
Taylor Swift zou eens progrock moeten proberen, ook van die climaxloze rommel die allemaal hetzelfde klinkt.
Mijn ex was dol op dat soort bands. Dan stonden we een uur te luisteren naar een of andere album presentatie in een van de duffere poppodia en dan bleken we nog maar net het intro achter de rug te hebben. Wat een verveling. Wel heel geschikt als wacht- of liftmuziek.
Behalve misschien die pannenset is dat toch juist wel smaakgevoelig? Ik ben iig blij dat ik geen servies heb gekocht toen ik 17 was, weet 100% zeker dat ik dat 2 jaar later al niet meer mooi had gevonden (maar ja, ik heb nu na meer dan 20 jaar op mezelf nog steeds geen heel servies maar een bij elkaar geraapt zooitje voornamelijk tweedehands borden en kommen, maar ik vind ze iig wel allemaal mooi
)
In mijn tijd kocht iedereen Blond servies en Pip.
Het oilily service met DE zegels
Ik heb toen bewust gewoon wit servies gekocht en juist geen printje
Nja je weet ook niet van tevoren wat voor kookplaat je hebt. Lekker dan als je een inductieplaat hebt in je huis en je een pannenset hebt staan die daar niet op kan.
Oh mijn god, je zal daar maar jaren mee opgescheept zitten
@Mrs.Fraser Ja, wit is natuurlijk heel veilig, maar ook wel heel erg saai…
@Pepernoot Dat ook nog eens inderdaad
Ik ben het sinds die Netflix serie meer gaan waarderen. Maar zo’n etappe van 4 uur no thanks
Ik hou van andere Nederlanders op vakantie. Ik ben die irritante Nederlander die je aanspreekt omdat je ook Nederlands bent.
Haha afgelopen vakantie ook op een marktje een meid achter me “ew al die Nederlanders hier”
Meid je bent op Ibiza.
Ook gewoon doen joh! Er zit een enorm gebied tussen leuk een praatje maken en het obsessieve in de gaten houden waarover ik heb geklaagd.
Ja dit is geen directe reactie op jou hoor want bemoeienis is altijd irritant. Maar dit is een jaarlijks terugkerend klaagitem op het forum en ik wilde even mijn mening delen.