dat denk ik juist over deze ergernis
Ja, kost een hoop tijd inderdaad om me daar dag in dat uit helemaal bláuw aan te ergeren.
Ik hou echt van zonnebrand op m’n gezicht met zo’n vette witte waas, lekker glowy
Na 6 dagen festival is mijn conclusie dat elektronische muziek zo populair is omdat mensen niet snappen hoe ze op een andere manier moeten dansen. Dit is obviously een grapje maar zie mensen de hele tijd wel op dezelfde manier dansen ook op andere muziek.
De meeste mensen kunnen niet dansen
Ik vind dat er altijd wel veel verschil in te zien is per genre.
Je bedoelt genre van edm? Ja eens mensen dansen daar niet bij elk genre exact hetzelfde maar ik bedoel dus juist dat ze bij hiphop, latin, pop, rock etc. allemaal alsnog op een vergelijkbare manier bewegen. Zal ook anders zijn bij een festival puur gefocust op 1 genre en niet een algemeen festival maar bij dit algemene festival viel mij dat heel erg op in ieder geval.
Van links naar rechts?
Ik bedoel dus echt dansen op hiphop alsof ze op een of ander technofeest staan. Ik doe niet moeilijk over een beetje armgezwaai of alleen een beetje wiegen hahahahhaa. Maar het viel dit festival in ieder geval heel erg op dat alles dus opeens een edm stage leek te zijn geworden.
Oh zo. Ja dat ziet er wel een beetje gek uit
Ik vraag me dus echt af in hoeverre dat aan te leren is he, om een beetje op een soepele manier te kunnen bewegen. Kunnen mensen hierin veranderen?
Ik weet het niet, mijn man kan bijv echt niet dansen. Het boeit mij eigenlijk ook nul, want hij gaat hoe dan ook wel altijd met me mee en als hij zich ongemakkelijk voelt ga ik ook expres raar/ slechter dansen om hem mee te trekken haha. Ik vind niks leuker als dat iemand gewoon lol heeft op de dansvloer los van zijn of haar skills, veel leuker dan saai aan de zijkant staan en uit het ritme meeknikken.
Ik stond laatst op het station met een koffer, tas, telefoon waar ik iets moest opzoeken en een flesje drinken en toen vond ik het zo handig dat die dop nu gewoon aan het flesje vast zit en dat ik daar niet ook nog iets mee moest terwijl ik mn handen al vol had. Ik hoor vaak dat mensen die dop irritant vinden, maar ik ben helemaal om ! Je moet em de eerste keer wel ff goed ombuigen maar daarna heb ik er geen last van bij het drinken en ik hoef niets met de dop te doen.
Haha ik ben net zoals jouw man. Ik heb geen ritmegevoel. Hij kan echt goed dansen. Soms wil ie ook samen soort van zwoel dansen. Kan ik gewoon echt niet. ‘Je mag wel iets soepeler bewegen’. Kan ik niet!! En heeft ie zo’n ding dat hij zn bovenbeen tussen mijn benen doet ofzo (?) nou echt dan sta ik daar een beetje houterig soort van omheen. Nee, wat mij betreft niet aan te leren. Althans misschien wel om danspasjes te doen, maar niet het ritme, gevoel, passie, souplesse, van etc wat ook bij dans hoort vind ik @Nescio
Ik heb geen mooie benen, ik zie vaak mensen die wel mooie benen hebben maar die mensen hebben dan allemaal tattoos random (vind ik) over hun benen gekwakt en dan denk ik altijd waaaaaaaroooooooooom zou je dat doen!!! Je hebt mooie benen!!!
Echt een boomer mening maar ik vind het gewoon plaatsvervangend jammer.
Ohhhh ik vind tattoos op mooie benen JUIST echt Vind van mezelf ook dat ik lelijke benen heb en daarom vind ik het zonde daar tattoos op te doen omdat het dan of niet mooi wordt (in mijn hoofd) of juist plekken waar ik onzeker over ben zal benadrukken. Ik vind bijvoorbeeld zo op je bovenbeen boven je knie deadsexy maar daar hangt bij mij alleen maar drappig vet dus dat wordt niks
Als ik mooie benen had, zaten ze echt al helemaal onder.
Ja liever lelijke benen met tattoos dan lelijke benen zonder tattoos
Maar het beste is dus mooie benen ZONDER tattoos
Zeer oneens ik vind benen zonder tattoos bij voorbaat al lelijk
Hahaha altijd mooi als mensen niet-natuurlijk mooier vinden dan natuurlijk.