Impopulaire meningen #5

Een leeg vel papier is ook mooi, maar een vel papier met een tekening er op is mooier

3 likes

De kwaliteit van de tekening speelt hierbij ook nog eens een rol. Het is vrij complex allemaal.

16 likes

Dit is echt iets dat een 50+ op Facebook bij een foto van haar eerste tattoo schrijft.

19 likes

get inked or die naked :smiling_imp::smiling_imp:

4 likes

Je hebt geen ‘mooie’ benen nodig om daar tattoos te zetten. GO FOR IT.

17 likes

Tattoos in het algemeen :nauseated_face:

21 likes

Dit! Vond mijn benen ook niet mooi maar nu met tattoos wel :100: Gewoon doen.

7 likes

Deze emoji roept eigenlijk bij mij altijd juist de reactie op die die weer moet geven, grappig.

6 likes

Verhalen die beginnen met 'ik heb vannacht gedroomd…" zijn het allersaaist.

14 likes

Hoezo is dit een impopulaire mening? Is toch gewoon een feit :sweat_smile:

1 like

Het is een enorrrrm populaire mening!
Voor de minderheid is er wel het Deel je droom-topic of zoiets.

2 likes

De haat op herfst/halloween/regenachtig weer.

Samenvatting

Ik ben ook de hater op zomer/strand/zon dusja dat valt ook niet in iedereen haar straatje haha

4 likes

Wat is je impopulaire mening nou? Dat je haten op de herfst stom vindt?

2 likes

Klopt, ik snap dat gehaat niet, heerlijk juist herfst/regen en dat is mijn impopulaire mening alleen had ik het niet helemaal goed geformuleerd.

3 likes

dat is verre van een impopulaire mening op dit forum volgens mij :smiling_face_with_tear:

18 likes

Je hebt elke seizoenswisseling ook een wisseling van de klagers hier, de ene helft van het jaar klaagt de ene helft van de mensen over hoe kut het weer is en klaagt de andere helft van de mensen over het geklaag van de klagers en zo wisselt dat elk half jaar weer om. Uiteindelijk zijn al die meningen niet impopulair volgens mij

40 likes

ja same, ik vind wisselende seizoenen juist leuk maar het afgelopen jaar was het van september t/m juni gewoon herst

10 likes

Die snap ik nooit zo goed, ja misschien door meer regen? Maar er is echt wel duidelijk herfst/winter/lente/zomer in mijn beleving. maar misschien ben ik (te) veel buiten in het bos ofzo

21 likes

Als dit een reactie op het show je aankopen was: bij mij gaat het daarbij om de bizarre troep aankopen die worden gedaan in de herfst. Niet om de herfst an sich.

12 likes

Pompoenen zijn leven :jack_o_lantern:

3 likes