Impopulaire meningen #5

Hahahaha Ibiza is inmiddels gewoon een soort waddeneiland op afstand qua Nederlanders

15 likes

Wist ze wat het Franse woord voor karnemelk was?

2 likes

Ik vind IKEA echt zo’n vreselijke winkel, sowieso alleen daar al rondlopen zuigt al m’n levensenergie weg. En dan nog dat vieze ziekenhuisvoer :sick:

18 likes

Love de Ikea maar het eten is niet te doen inderdaad, onbegrijpelijk dat het restaurant altijd ramvol zit.

8 likes

Goedkoop.

4 likes

Maar, maar de gehaktballetjes met saus :face_holding_back_tears:

10 likes

@MevrWillem klopt, snap ik ook, maar ik zou echt nog 10 keer liever dan gewoon thuis even wat eten, maar goed, smaken verschillen en niet iedereen geeft om lekker eten. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van mijn schoonzus die zegt nooit kruiden ofzo in het eten/op vlees te gebruiken (want het is toch zo op en dan ben je de smaak weer kwijt), ik geniet echt van goed eten dus ik snap niet dat iemand er voor kiest om bij de Ikea te gaan eten.

@YangBo okƩ, die zijn redelijk, maar dan liever bij het snackstandje met mosterd, ketchup, augurk en gedroogde uitjes!

3 likes

:cry:

8 likes

Joh sommige dingen kun je toch gewoon vieslekker vinden. Nee het is geen culinair hoogstandje maar ik vind het prima te eten hoor.

20 likes

Zeg ik dat dan? Lekker eten hoeft niet duur te zijn, heb ik ook nergens beweerd. IK vind het eten bij de Ikea niet lekker, heeft niks met de prijs te maken, @MevrWillem gaf als reden aan omdat het goedkoop is. De Librije heeft ongetwijfeld ook dingen op de kaart staan die ik niet te vreten vind.

7 likes

Ik vind het restaurant echt niks, maar koop gewoon het eten in het winkeltje en eet het thuis. Heb ik iig geen krijsende kinderen om me heen terwijl ik van balletjes geniet

4 likes

gelukkig was je niet bij bonnie’s vrijgezellenfeest (of wel, weet ik eigenlijk niet)

3 likes

Zoals mijn collega zei: elk eetmomenten is precious en jij begrijpt dat

:joy:

5 likes

Ik ben zo blij dat ik het Taylor Swift waardering gen heb.

7 likes

Dit zou echt zo 14-jarig Hyves gedrag zijn :sweat_smile:

5 likes

Mijn zusje gaat vanavond naar Taylor Swift en ik ben een beetje jaloers 🫠 :joy::joy:

4 likes

Ik zag filmpjes voorbij komen op insta en iedereen krijst zo hard mee dat je die hele vrouw nauwelijks hoort zingen :smiling_face_with_tear:

9 likes

Wel makkelijk geld verdienen als ze je niet eens horen

3 likes

Ik zag een filmpje van een 68-jarige man die ook fan is en helemaal ging meezingen. Vond het wel schattig :joy:

1 like

In de arena is dat misschien maar beter ook, als je het op alleen het geluid van de artiest moet doen ben je ook niet blij.

Edit: Ik doel hiermee op het geluid van de arena zelf trouwens haha, dat valt gewoon tegen.

6 likes