Impopulaire meningen #5

Misschien dat de hoeveelheid blaadjes aan de boom wisselden maar ik ben zo ontzettend ontiegelijk vaak zeiknat geregend op weg naar werk, dat is anderen jaren echt wel anders geweest

10 likes

ja dat bedoel ik natuurlijk, het is niet zo letterlijk. ik snap dat er niet driekwart jaar rode bladeren zijn geweest maar het was gewoon een hele lange tijd vaak kutweer met alleen maar regen.

13 likes

Ja ik ben ook veel buiten en ik vond het dit jaar juist veel minder wisselend. Heel lang koud en regenachtig geweest en veel minder echt lenteweer. Zomer begon ook vrij laat. Ook de winter was niet meer heel winters. Dus vooral een heel lange herfst en nu zomer. Dus verschillen waren er zeker, maar veel minder aanwezig dan in eerdere jaren.

19 likes

Precies! Merk het ook aan de moestuin dat het anders is dan eerst.

3 likes

Ik had laast die pasta gemaakt in een bol parmezaanse kaas (bij impero romano den haag), maar ik vond het zoo machtig en zoutig.

Volgens mij is dit gerecht heel insta populair toch

2 likes

Dit klinkt geweldig :drooling_face:

8 likes

Ik snap de hele boba tea hype niet.

15 likes

Ik heb dat met die matcha koffie’s. Is dat het nieuwe tarwegras ofzo? Lijkt me echt goor.

17 likes

Dat vraag ik me dus ook af. Heb er totaal geen voorstelling bij.

3 likes

Matchakoffie is het meest gore ever, warm gras. Misschien is een iced machta hupeldepup wel te doen maar ik ga het niet meer proberen, zo vies

Edit: geen matchakoffie maar matcha in warme opgeschuimde melk :sweat_smile:

10 likes

Iced matcha latte is echt zo lekker als het licht gezoet is. De smaak ligt ook wel echt aan de kwaliteit van de matcha, de goedkopere kan vrij bitter zijn, maar anders is het naast iced latte (koffie) echt mijn favoriet.

8 likes

Ik vind goud en zilver/witgoud echt leuk samen staan en snap die regel van dat ‘niet mixen’ niet zo goed. Ik heb nu op een hand een witgouden ring, twee goudkleurige ringen en een koperen armband :rofl: love it

22 likes

Ja fuck mate ook

Echt mate dan, niet van dat koude spul in een blikje maar zo’n traditionele beker met warm gras :nauseated_face: :nauseated_face:

10 likes

Ik vind het echt aanstellerig om zo raar te doen over een drankje wat je niet eens geprobeerd hebt of wat misschien niet je smaak is.

Je zal maar eens iets uit een andere cultuur proberen zeg :sob:

11 likes

Huh waar staat niet geprobeerd?

1 like

Als je er geen voorstelling bij hebt neem ik aan dat je het niet geprobeerd hebt?

3 likes

Oh die

Ik heb heel vaak mate gedronken, mn beste vriendin drinkt het vanuit haar cultuur en sorry maar het is echt gewoon warm gras.

Kan ik ook niks aan doen.

8 likes

Iemand anders zei trouwens ook nog “lijkt me echt goor”. Vind ik gewoon een beetje kinderachtig en wereldvreemd.

Kan idd dat je het niet lekker vind toch, ik vind mate zelf ook niet lekker.

Maar het is geen “hype” dit zijn drankjes die al eeuwen in AziĂ« of Zuid Amerika worden gedronken en een deel van de cultuur is daar.

13 likes

Matchakoffie ook?

3 likes

Wat is matchakoffie? Koffie met matcha?

1 like