Ik vind Jutta’s eyeliner mooi.
Impopulaire meningen topic?
Ja daar zitten we nu toch?
Ik ben echt verbaasd hoeveel anderen mensen (op dit forum) hebben. 5 kleuren sjaal en meerdere dure zonnebrillen? Ik heb 8 broeken en dat is voor mij veel. Waar laat je ook al die dingen? Hebben jullie allemaal een kleding kamer? Ik heb 3 planken van de hele kast.
3 broeken hebben dan heb je meer ruimte voor andere dingen
Is inclusief sport en pyjamabroeken. Hoeveel heb jij er?
0 sportbroeken en 0 pyjamabroeken en 1 spijkerbroek en 2 pantalons
Zet je influencer mentaliteit aan en maak er een webinar of cursus van. Zodat wij al jouw tips kunnen leren om meer ruimte voor andere dingen te hebben.
Nu ben ik nieuwsgierig. Als je in totaal 8 broeken hebt, hoeveel truien of shirts heb je dan bijvoorbeeld?
Is ook ongeveer. I wear my clothes, you style yours (van insta gepikt dit concept). Ik heb geen interesse of gevoel voor mode. Misschien daarom ook dat ik niet begrijp waarom je zoveel sjaals of zonnebrillen zou hebben.
Wel veel hemden, 2 t shirts, 5 truien zoiets.
Serieuze vraag: was jij dan heel vaak of blijft je kleding gewoon fris om meerdere keren te dragen? Met dit weer kan ik kleding echt geen 2 dagen aan en ik zou echt in kledingcrisis raken met jouw kast
Ik draag een pantalon wel twee dagen en draag ook wel eens een rok
Dit zijn niet de 2 enige opties he. Kleding niet vaak wassen en dus muf ruiken/stinken is ook nog een optie
Of constant goedkope wodka sprayen op je kleding om de bacteriën te doden.
Ik heb een broek wel een week aan, moet jij die ook elke dag verversen?
Ligt beetje aan het weer en zweten, maar 2 of heel soms 3 dagen is echt de max
Oh dat lijkt me echt heel vervelend! Zonde ook dan slijten de broeken zo snel van het wassen
Ligt ook aan de verhouding. Ik heb bijvoorbeeld een heel basic beperkte garderobe, maar weer meer accessoires om het op te fleuren. Het is wel simpel om af te geven op een sjaal. Waar ik mij veel meer aan erger is al die impuls nak-d, shein en andere polyester troepmerken.