Dit is toch een slaapzak?
Nee deze zijn speciaal voor voetbalmoeders . Die elke zaterdag vroeg in de ochtend in de pleuris kou mogen staan.
Ik verafschuwde die jassen echt… en nu…
hoe dikke, hoe langer, hoe beter.
Ik vind het echt een uitvinding dat ze een manier hebben gevonden om dat ding mee te nemen als ik weer niet meer sta te bibberen op een ijskoud treinstation in de winter.
De hell
Omg ik ga echt niet naar buiten zonder mn slaapzak jas als het winter is.
Beste uitvinding ever.
En uggs uiteraard.
Wie dat ook bedacht heeft dat fucking kut voetbal in het weekend op een OCHTEND.
Pure marteling zoiets.
Mocht mijn zoon ooit willen voetballen gaat mn vriend maar mee.
Dat de wekker om 6.45 gaat op een zaterdag is al straf genoeg. Dan ga ik niet ook nog fietsen hahah. Dus geen idee.
Maar echt en dan van die moeders; oh maar dan heb je nog wat lekker aan de dag. En we zijn toch altijd vroeg op.
Ja leuk Helga. Wij niet.
Ik ben elke donderdagavond als chaggi omdat ik weet dat ze zaterdagochtend eraan komt. Laat me slapen.
Ik zag bij een story voorbij komen bij iemand die gisteren al om 8:00 op de hockeyclub stond met zijn dochter. Nou daar sta je dan met je goeie gedrag op de zaterdagochtend in de kou. Hiep hoi!
Dit is echt precies de reden dat ik zooooo blij ben dat mijn kind nul interesse had in welke teamsport dan ook
Maar je hoeft toch niet echt langs de kant te staan? Vroeg opstaan om het kind te brengen misschien wel maar daarna kan je toch boodschappen gaan doen ofzo tijdens de training?
Of ben je tegenwoordig een loedermoeder als je niet blijft kijken en aammoedigen?
Mijn ouders hadden 0 interesse voor mijn sporten dus ik vind deze toewijding incl outfit en andere uiterste!
Mijne kan open geritst aan de onderkant dus kan je mee fietsen
Vroeg opstaan in t weekend en meteen de deur uitmoeten vind ik ook al kut
Vind t al erg als ze in het weekend voor 7 uur wakker zijn, vroeger sliep ik uit tot 10 uur ofzo.
Ik vind de hele week naar school brengen en in het weekend om / voor 7 uur wakker zijn al genoeg
Ik ben ook niet vooruit te branden sochtends.
Maar weggaan klinkt me idd beter dan erbij blijven in de kou en regen ja.
Edit : en oja die schreeuwende fanatieke ouders aan de lijn vind ik sowieso intens kut.
Wat me nog erger lijkt is van die kantine dienst.
Hier wordt je gewoon 3x per week verwacht hoor. Niet aanwezig is loeder ja hahah.
3 keer per week, wat vreselijk.
Oudermishandeling
Hier bij voetbal word je wel verwacht ja. Sowieso bij thuiswedstrijden. Ook wel een beetje bij uitwedstrijden. Ik ben hier al best wat keren om 7 uur de deur uitgegaan omdat uitwedstrijden ver weg zijn en vroeg beginnen.
Maar wat is dit voor wijziging dan opeens. Toen ik nog voetbalde waren er echt nooit ouders. Bij een uitwedstrijd moest dan gebracht en gehaald worden maar de meerderheid van de ouders ging dan in de kantine zitten. Dan had je sommige ouders die vrijwilligerswerk deden voor de vereniging zoals een team coachen of zoals mijn vader deed fluiten omdat die niet konden halen en brengen of omdat ze het leuk vonden. En als ouders wel langs de lijn stonden dan werden ze soms ook gewoon weggestuurd omdat ze irritant waren en spelers uit het spel haalden.
Er gaat echt een wereld voor mij open. Toen mijn zus vroeger moest voetballen ging ze altijd met andere kinderen mee als er een uitwedstrijd was en ik dacht dat dat heel normaal was. Mijn ouders konden door hun werk sowieso niet erbij zijn.