Jawel.
Van welk merk heb jij âm?
Hij is op dit moment bij de stomerij en weet het zo niet uit mn hoofd dus ik post t later even
Ik heb hem vorige winter echt veel gebruikt haha. Temperaturen waren niet ver onder de 0, maar was gewoon een heel nat en winderig najaar. In mân wollen jas niet te doen als je veel buiten bent en niet enkel van auto naar voordeur gaat.
Heb trouwens gewoon de standaard uniqlo, de middelmaat die net over je kont komt. Ik twijfel nog over de lange, maar weet niet of dat fijn loopt zo rond je benen.
Ik heb dus deze en dit is gewoon mn 4ever winter outfit.
Heb het ff opgezocht want ik heb em ooit bij the sting gekocht en hij is van âMelting Stockholmâ ofzo.
Slechte foto maar is de enige die ik kon vinden
Edit;
Mijne is al paar jaar oud maar dit komt in de buurt.
Blijven die donsjassen van uniqlo goed waterdicht? Omdat er bij staat dat de coating niet blijvend is?
Ik heb mijne volgens mij in de winter van 2018 gekocht, en vorige winter deed hij het nog prima, dus hopelijk nu ook nog. Alleen bij de echt zware buien (en toen was het ook alsof de hemel de kraan vol open had gedaan) had ik een natte rug. En anders kan je volgens mij altijd je jas nog behandelen met een waterafstotend middel (maar dat is tot nu toe nog niet nodig geweest).
Wat ik ook zo chill aan die jassen vind dat als je 's ochtends op de fiets 7 uur niet die mega koude wind zo langs je hals waait waardoor je weer een sjaal om moet doen. Bij die jassen is echt geen sjaal nodig. En ik weet nog hoe erg het altijd overal doorheen waaide op de fiets of op een station idd. Echt brrrr
@Bunnyslippers ja doe de lange!
ik vind die dekbed-achtige puffers ook gewoon leuk qua look, ik hou wel van die oversized stijl. mijne is van weekday en echt heel warm en ik kijk er bijna naar uit om hem weer aan te trekken
Maar dat ligt er toch ook aan hoe je jezelf voornamelijk verplaatst? Als je alles met de auto doet dan lijkt het me niet nodig, maar als je veel op de fiets zit of op winderige stations staat te wachten dan is een lange warme jas geen overbodige luxe.
Er zijn toch ook gwn mooie lange warme jassen alsof dit het enige soort jas is
Ja en op de fiets heb je het toch vijf minuten koud en dan warm doordat je beweegt? Of fietst iedereen elektrisch?
Nou, dan moet je op de hoogste stand fietsen. Op een fatsoenlijke stand krijg je het nog wel warm.
Bij mij niet, die is niet meer goed waterdicht helaas.
Ik heb zelf nog geen warme jas gevonden die ook als regenjas fungeert, anders zou ik die wel kopen. Ik loop echt veel in de regen, nu ook , en de fijnste die ik tot nu toe heb zijn die uniqlo en Ilse jacobsen softshell regenjas. Vind ze zeker niet de lelijkste jassen, maar mooi vind ik ze ook niet.
Alleen mijn mooie wollen mantels heb ik niks aan in de regen met harde wind bijv.
Smaken verschillen ook, wie weet vindt iemand anders ze weer prachtig, kan mij het schelen.
O ik bedoel, EN die mooi is haha. *die ik dus zelf net zo mooi vind als wollen mantels
als je die vindt dan hoor ik het graag. ik heb nu een lillike van jack wolfskin (wel dons en waterdicht én geen dekbedstijl), maar ik wil me gewoon altijd 100% van de tijd fashi0n voelen
Die ook een beetje water-en winddicht zijn? Ik kom dan toch al snel uit op een lange gewatteerde jas. Kan dan bijv. ook een parka model zijn natuurlijk maar heel veel meer alternatief is er naar mijn idee niet. Maar goed ik vind zelf zoân slaapzakjas ook wel leuk.
Moet ik me nou ook al kleden op of ik er wel mooi genoeg uit zie voor de buitenwereld als ik het gewoon koud heb nee toch
Mi Gado
Nee de meeste mensen zitten natuurlijk vooral met hun reet in de auto.
Ik vind t heerlijk om in de winter gewoon normaal een wandeling te maken zonder te bevriezen.