Vertel! Ik kan echt geen mooie jas vinden die ook warm en waterbestendig/ waterdicht is.
Ik heb een degelijk geval van Jack Wolfskin, maar mooi is hij niet.
Huh nee dat hoeft toch ook niet je mag er toch gwn lelijk bij lopen! Boeiend
Iedereen die zich zo aangesproken voelt
Ik vind plakplastic op ramen zo’n armoe
Steeds meer mensen plakken het op de onderste helft van hun ramen, maar het is het altijd net niet. Vooral als het onder de bubbeltjes zit. Geef mij maar een gezellige vitrage.
Wat is een mooie warme jas dan? Heb je voorbeelden?
Ik dacht dat jij met de Siberie opmerking bedoelde dat een wollen mantel toch mooi én warm is. Maar ik kan 101 redenen bedenken waarom zo’n lange parka (of het nou een dekbed jas is of een meer outdoor jolf wolfskin geval) >>> wollen mantel gaat (vaak geen rits maar enkel max 5 knopen, vaak open hals, geen capuchon, doordat het wol is totaal niet waterdicht (wordt dan fucking irritant zwaar ook), vaak geen windstoppers in de mouw. Wind giert er doorheen. Fietst niet lekker. Doe je een sjaal om en 1000 moeite om alle blote plekken van je hals/nek/kopf te bedekken, waait die sjaal weer af of erger wordt die sjaal óók tering nat.
Soms kies ik wel eens m’n mantel ipv water/winddichte want ja staat toch netter en leuker, maar 99/100 keer spijt in dit land met veel regen en wind. (Van impopulair gaat het naar ergernistopic want als ik alleen al dénk aan bijvoorbeeld NU de deur uitmoeten in een wollen jas, word ik al chagrijnig)
Mijn wollen mantel gaat nog jaren maar dan ook echt jaren mee want de paar keren per jaar dat die aan kan is zo weinig. Bergamot had eens een merk hier gepost van mantels die er mooi uitzagen en waterdicht maar duur. Weet zo even niet meer welk merk het is maar is misschien nog wel te vinden.
@ellegirltalk haha nou precies dat.
We hebben ons er gewoon bij neer te leggen dat we vanaf +/- oktober onze innerlijke Gerda moeten omarmen als we nog weleens ergens moeten komen dan kunnen we zogenaamd hippe versies van parka’s en regenjassen kopen but the Gerda comes out, ook aangekleed met je koerier tas met je laptop erin en je kekke schoenen
Ik heb geen meningen over jassen maar wel echt een impopulaire mening denk ik: I love maandverband!!! Ik heb al een paar maanden geen menstruatiecup meer en vergeet steeds een nieuwe te kopen, ook omdat ik maandverband gewoon echt chill in gebruik vind. Geen gehannes in mijn vagina, ik vind het prettig om gelijk te zien wat er aan de hand is, ik voel me echt beschermd. Jammer van het afval, want ik vind het echt toppp
Is menstruatie ondergoed dan niks voor jou?
Geen afval, goed voor het milieu
Ja eens. Ik heb ook jaren een cup gebruikt maar de hele tijd zo’n ding in en uit je vagina moeten halen is gewoon niet echt chill en ja het klinkt misschien raar maar het voelde ook een beetje invasive ofzo. En nu ik aan de pil ben ben ik veel minder zwaar ongesteld en kan ik gewoon alleen menstuatieondergoed en wasbaar maandverband gebruiken en ik vind het zoooo fijn. En menstruatieondergoed is echt next level chill want dan kan je gewoon slapen zonder je de hele tijd zorgen te moeten maken of je nog wel netjes in dat maandverband aan het bloeden bent. Ja love alle menstruatieproducten die niet in je lijf hoeven.
Mijn Elvine dekbedje was vorig jaar wel waterdicht en heerlijk warm. Maar niet zo mooi als een wollen mantel
Edit: van happyrainydays (walgelijke naam) hebben ze winter regenjassen in lang model. Collega was er tevreden over
Ik heb drie menstruatieonderbroeken, die gebruik ik 's nachts! Overdag vind ik ze zelf niet zo prettig, ik zie graag wat ik verlies, vind het fijn om mezelf regelmatig te kunnen verschonen en wil zo’n onderbroek het liefst zodra ik hem uitdoe afspoelen. Ik heb wel meer dan 10 jaar lang tevreden een cup gebruikt dus ik moet mezelf gewoon ff weer forceren om er eentje te gaan kopen, dit is gewoon luiheid haha.
Maar goed, voor mij geldt maandverband >>> tampons sowieso.
Ja!! Ik was het op een gegeven moment zo zat om heel de tijd producten (tampons of een cup) in en uit m’n vagina te moeten stoppen/halen, gewoon echt blehhhh laat me
Ik vind maandverband en menstruatieondergoed ook veel chiller.
Ik heb een wind en waterdichte jas van Air Force. Super tevreden over.
Geen idee of het heel impopulair is eerlijk gezegd, maar op insta komen soms wel eens van die reel serie’s / films voorbij. Ik vind ze leuk om te kijken Ben op het moment breaking the ice aan het kijken
I love mijn cup voor overdag, maar ik wil wel zo’n onderbroek voor ‘s nachts.
Heeft iemand tips welke goed zijn prijs kwaliteit? Ik hou van subtiele onderbroekjes, niet van die dingen die je helemaal over je navel moet trekken. Ik heb gehoord dat die van Uniqlo wel goed zijn?
Ik heb de mijne hier gekocht: Het Beste Menstruatie Ondergoed | Bamboozy
Ze hebben verschillende uitvoeringen maar ze zijn (voor zo ver dat kan met menstruatieondergoed) redelijk subtiel. En ze zijn comfortabel en lekken niet. Die van uniqlo ken ik niet.
Ik snap niet wat er leuk is aan Els van B&B. Ik zie het niet. Hoorde op de radio dat ze in een ander tv programma gaat verschijnen (weet niet welke) en dacht echt whyyyyy. Snap er niks van.
Dit leest zo lekker. Net een heerlijk chagrijnige rap.
Doe nou niet, Els!