Ze komt wel lief over en is heel verzorgd. Mooie vrouw vind ik ook. Maar niet echt meegekregen dat er een hype rondom haar is tho
Voor als je een je beperking hebt /ligt in het ziekenhuis oid? Kan me voorstellen dat zoiets handig is.
Ik heb al zeg ik het zelf de beste slaapzakjas gekocht bij de anwb. Heerlie om zondagochtend naar de voetbal (met kind) naar vriend te kijken. Winterzonnetje en koffie helemaal prima. En daarna nog wat aan je dag!
Nooooo. Haha wie wil dit lezen?
Ik heb dit echt een paar keer opnieuw gelezen voor ik begreep dat er geen slaapzakjes stond.
Vroeg me al af of je dan op de grond ofzo in een slaapzak(je) ging liggen langs het veld, of het als fleecedeken of iets om je heen zou wikkelen en op een bankje zou crashen, vooral omdat erna nog stond, en daarna nog wat aan je dag. Kon het me maar niet goed voorstellen en toen zag ik pas ohhhhh jas. Gewoon om lekker in weg te kruipen.
Ja ik herken dit helemaal! Het is niet dat ik niet van dingen in mn vagina hou maar ik vind een tampon of zo’n cup ook heel naar. Ik krijg daar echt de rillingen van. Dezelfde rillingen als je bijv handschoenen aan hebt en die dan even een in je mond houdt omdat je moet typen op je telefoon. Ook zo’n naar gevoel.
Alleen niet door plassen lopen met dat ding
Of door regen. Dan wordt ie zo zwaar, dan kom je niet meer vooruit. Wel goede krachttraining though
Valt me nog mee met de prijs
Dit is mijn droom
Wat een goed idee zeg, doe je dit over je gewone kleren aan net als zo’n Ielms pak?
Ik luister / kijk soms die podcast van Farja Farvardin, Maria Tailor en Tamara Elbaz.
Ik kwam er voor het eerst toen ze die opmerking over Sophie Hilbrand maakten en dat vond ik werkelijk walgelijk. Maar nu ik meer van hun heb gezien moet ik vaak heel erg om hun lachen. Zolang ze verre van politieke onderwerpen blijven dan.
Verder is Farja in Expeditie Robinson ook echt mijn spirit animal.
Ik ga nu schuilen voor alle OMG’s!
Ik heb toen ook die aflevering van Sophie geluisterd en dacht toen ‘oh wat leuk’ en ben verder gaan luisteren. Maar toen ze (negatief) over transkinderen begonnen en foutieve dingen zeiden over de lentekriebels in de klas kon ik het echt niet meer aan hoor. Snel weer uit gezet.
Ja die twee delen trok ik ook niet. Ze zijn ook een beetje simpel soms.
Ik heb er echt een hekel aan als mensen een extreme weersvoorspelling zoals nu met Milton helemaal hypen als “omg doodsstorm heel Florida gaat dood” en dan is het élke keer weer een enorme meevaller/teleurstelling.
Ik bedoel al deze fuss over 4 dode mensen??? Als je drama opbouwt moet je het ook leveren. *
*amerikanen in Florida gaan dit niet lezen dus je hoeft niet voor hun op te komen thanxx
Ja ik was helemaal ‘s nachts aan het checken hoe het ging met die tornado, maar hij ging dus van een 5 naar een 4 naar een 3 voordat ie het vaste land had bereikt. Op live beelden viel ook alles mee (ten opzichte van wat er voorspeld was).
Ja man ik had echt hoop op drama toen ik las over HONDERDEN tornado’s voordat dat ding überhaupt aan land was gegaan.
Milton had tenminste ff Clearwater van de kaart kunnen vegen, is een Scientology hotspot
Denk dat ze gebeden hebben dat ie daar niet kwam
Maar die zeekoeien daar dan?