Impopulaire meningen #5

Een natuurramp met vele doden zie jij als drama om van te smullen? Doe even normaal zeg. En nee ik hoef geen Amerikaan te zijn om dit af te keuren.

32 likes

Hier kan natuurlijk onmogelijk sprake zijn van ironische distantie.

7 likes

17 likes

Ik vind grote neuzen/haakneuzen bij vrouwen echt mooi en sexy. Niet op een bodypositive manier ofzo, dat ik ervan heb leren houden, maar gewoon. Echt. Ik krijg op de één of andere manier de afgelopen tijd vaak before-and-afters vaan neuscorrecties te zien op Insta en 9 van de 10 keer vind ik het ZO ontzettend zonde (no worries ik ben niet zo’n irritant persoon die dan reageert, als iemand blij is met de correctie echt good for them). Ik ben echt gehersenspoeld door het huidige schoonheidsideaal hoor maar je kan mij echttt niet wijs maken dat een grote neus lelijk is!!!

35 likes

Dit maar met scheve tanden :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik vind veneers echt het meest onaantrekkelijke op de wereld

24 likes

Oooo ja dit vind ik ook, vooral als het voortanden zijn die net een beetje scheef staan.

Ik heb dit dus met mannen met schisis, ik vind dat dus juist sexy.

2 likes

Eens!!! Of nouja ik zal ook eerlijk zijn dat het waarschijnlijk wel uitmaakt hoe de rest van het uiterlijk is maar in keek bijvoorbeeld siësta key (don’t judge hahahags) en daarin had je Cara en zij had dan een “haakneus” en ik vond haar zooooo ongelooflijk knap maar zij doet dan een neus”correctie” en dan is ze gewoon heel regulier super knap maar lang niet meer zo knap als eerst naar mijn mening

Maar zelf heb ik een vrij grote neus met knobbel en dat vind ik ook lelijk :joy: maar ben gelukkig echt totaal over het punt heen dat ik dat soort dingen zou willen veranderen

4 likes

Wow haha ik vind dit serieus tof om te lezen. Ik heb scheve voortanden door heel lang duimen. En om me heen heeft iedereen van die kaarsrechte witte tanden. Laatst ging een vriendin ook een en beugel nemen. Ze had een scan (?) laten nemen en daaruit bleek inderdaad dat haar tanden een paar mm over elkaar stonden.

7 likes

Neeee joh ik vind scheve tanden juist super charmant en sexy

4 likes

@chachaloco Haha ja vind dit ook wel grappig om te lezen. Ik heb ook zelf mijn scheve tanden veroorzaakt :joy: Vroeger had ik best wel een recht gebit, maar nu heb ik 1 zo’n scheve tand die naar voren staat omdat ik vroeger een tick had waar ik altijd aan mijn tanden zat. Ergens vind ik het wel bij me horen maar soms vind ik dat ik er juist een beetje een punchable gezicht door krijg haha. Heb ook overwogen een beugel te nemen ervoor maar vind het ergens ook wel veel hassle, dus fijn te lezen dat sommige mensen het iets leuks vinden haha.

2 likes

Love de oude tanden van Carice v H

13 likes

Ja zulke hoektanden vind ik echt charming:

33 likes

Ja ik vind zulke tanden echt fantastisch en nu heeft ze een hoogglans inbouwkeuken in haar mond :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

20 likes

Ik kijk nu handmaids tale en daarin zitten echt veel leuke gebitten, vind deze ook leuk. Niet scheef, maar vind van die lagere voortanden ook leuk, dat niet elke tand op een rechte lijn zit.

32 likes

Ik geloof niet in workations. Dat je dan naar een of ander zonnig oord vertrekt om vervolgens om 16u heel voldaan je laptopje dicht te klappen om dan te genieten lol zijn ook altijd van die mensen die hun werk heel serieus nemen die dat doen

20 likes

Hoogglans inbouwkeuken :joy::pray:t2:

Yo ik wist dit helemaal niet, zoek hier net een foto van op en wát een ander gezicht. Ik vind het zonde.

2 likes

Ahhaha dit klinkt als mijn gebit. En ik herken ook wat je zegt. Ik denk ook wel s aan een beugel maar ja :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: en weet niet of ik het dat waard vind.

2 likes

Mijn vriend heeft ook van die schattige puntige hoektandjes. Zou oprecht heel verdrietig zijn als hij daar iets aan zou laten doen.

3 likes

Omg zo zonde ja :sob::sob::sob: het hele karakter is nu uit dr gezicht.

5 likes

Cute idd
IMG_4787

32 likes