Impopulaire meningen #5

Jullie? Ik zet het in de lijst met verboden woorden hoor.

8 likes

Ja nee ik sprak even het plebs toe. Maarre there’s a thought… censureren kun je leren.

2 likes

Kunnen jullie dit in de lounge doen aub? Te confronterend.

10 likes

Please doe hahaha.
@Nescio je hebt wel gelijk tho. Reesus is vies. Maar pindakaas is soieso niet te nassen.

4 likes

True. Dan baalde je echt haha. Maar gek dat die kinderen van nu dus iet meer hoeven te balen maar metéén iets anders op kunnen zetten.

@Nefertiti tot voor kort konden we alles aanzetten en vond ie alles best. Maar opeens heeft hij een hele specifieke mening over wat hij wil zien.

2 likes

Gelukkig zit je in het goede topic

21 likes

Ja dit! Vind ik soms ook zo verwondelijk; hele speeltuin-moment op telefoon & amper reageren op het kind.

Stond een interessant stuk van in de krant:

12 likes

Tja ik vind dat juist heel erg oordelen op wat je ziet en elkaar als ouders (of laten we eerlijk zijn het zijn vooral vrouwen die elkaar, of mannen die vrouwen) onnodig de maat nemen. Iemand zit op zn mobiel in de speeltuin. Is dat desinteresse in het kind of een manier om hoognodige dingen eindelijk eens te kunnen regelen? Misschien heeft die moeder net 1,5 krokodillen zitten knutselen van eierdozen en kan ze nu eindelijk haar moeder een keer appen.

27 likes

Check! Ik heb nog nooit met een hangry peuter om 18:00 in de supermarkt gestaan maar wel regelmatig vanuit de speeltuin mn boodschappen gedaan. Team Noor hier wat dat betreft.

2 likes

Je ziet trouwens heel erg aan dit artikel dat ze zich probeert in te dekken voor het ontvangen van haatmail. Word echt duizend x benoemd dat alle ouders instinctief het beste met hun kinderen voor hebben. Nou dat betwijfel ik ten zeerste hoor.

4 likes

Als moeders wat minder tijd kwijt zouden zijn met elkaar veroordelen zouden ze meer tijd hebben om hun boodschappen op tijd te doen :+1:

Of gewoon om een leuker en relaxter mens te zijn, wat een gezeik zeg

15 likes

Oh moet je als moeder ook nog leuk en relaxt zijn??!!

12 likes

Ik snap dat gezeur over zomer- en wintertijd nooit zo. Zeker bij wintertijd niet. Zie ik op insta weer allemaal posts van vooral moeders in de trant van: Pfff kunnen we die achterlijke wintertijd niet afschaffen? Iedereen klaarwakker om 05.30!!

Wat maakt dat nou uit? Je hebt net zolang geslapen als normaal alleen heeft je dag een uurtje extra.

66 likes

Hahaha heerlijk toch. Ik geniet van het extra uur en van al het gezeik van moeders

5 likes

ja dat uurtje extra is juist de ellende :joy:

4 likes

Ik vind chips echt overrated en saai. Na 1 handje ben ik het zat en hoef ik echt anderhalve maand niks meer.

7 likes

Ik heb dit met chocola

14 likes

Humble brag!!!

9 likes

Hoezo?

En @Clo bij genoeg dingen heb ik het wel hoor haha ik eet zo een zak Katja biggetjes leeg (en vervolgens de rest van de dag misselijk zijn)

2 likes

Ik ben nu al klaar met kerst.

12 likes