Volgens mij niet
Red cups season.
Volgens mij niet
Red cups season.
Ik vind een cheese pull bij eten vaak maar irritant want het is heel vaak van die harde mozzarella die dan in je keel blijft hangen.
Een beetje cheese pull van zachte kaas (dus gewoon ānormaleā Nederlandse kaas) vind ik wel goed in een tosti want dan weet je dat het goed gesmolten is. Maar zoān meterslange cheese pull, mwah.
Hier noemen we dat denk ik kaasstrengen?
Nee, dat rijmt vies.
Haha echt? Klinkt nog viezer.
Het doet me denken aan die kaasstrips die ik als kind nooit mocht. (Was āte duurā en āonzinā)
Kaarsvet slierten.
Van die dingen die je als kind stom vond maar nu compleet begrijpt
Pffff
Ja idd
Dit voelt als een persoonlijk aanval.
Stukken plastic
Dan heb ik niks gemist, thnx
Misschien past dit niet in dit topic maar ja.
Ik kijk nu dat programma met ewout en de politie. Ik heb al weinig sympathie voor de politie maar door dit soort programmas nog minder.
Hoe ze soms een beetje mensen belachelijk maken als ze met ewout praten vind ik echt walgelijk.
Dr was net een vrouw uit huis gezet om onduidelijke redenen. En ze gingen helemaal haar spullen filmen en nog in dat huis kijken. Die politie agent ging helemaal dat huis van binnen beschrijven en een beetje lachen.
Nou dit, kijk het voor het eerst maar zo niet netjes.
Plus ik heb Arnhem nog nooit zo kleurrijk gezien. Goeie edits.
Ik vind het ook bijzonder hoe Ewout dit doet. De hele tijd voor de camera āja, het is wel een heftige situatie ditā en dan loopt ie weer uit beeld terwijl hij zoān semi in gedachten verzonken gezicht trekt.
Heel erg sensatiebelust
En die verwarde dronken man bij dat water, die altijd zo doet om lekker gratis en warm op het politiebureau te mogen overnachten want dan krijgt die ook een gratis boterham hi ha ho we nemen m dus lekker niet mee āga lekker gwn naar de opvangā
Echt walgelijk vond ik dat moment ook
Ja over die eerste vent, met nare eerdere ervaringen met de politie vlak en nadat ie in elkaar was geslagen, deden ze ook heel denigrerend. Raar programma
Die serie bevestigd echt elk negatieve beeld dat ik van de politie heb. Ook dat ze dan zo verontwaardigd zijn als iemand niet aardig doet. Newsflash: we moeten jullie niet