Impopulaire meningen #5

Volgens mij niet :joy:

Red cups season.

2 likes

Ik vind een cheese pull bij eten vaak maar irritant want het is heel vaak van die harde mozzarella die dan in je keel blijft hangen.

Een beetje cheese pull van zachte kaas (dus gewoon ā€˜normale’ Nederlandse kaas) vind ik wel goed in een tosti want dan weet je dat het goed gesmolten is. Maar zo’n meterslange cheese pull, mwah.

6 likes

image

3 likes

Hier noemen we dat denk ik kaasstrengen?

4 likes

Nee, dat rijmt vies.

2 likes

Haha echt? Klinkt nog viezer.

3 likes

Het doet me denken aan die kaasstrips die ik als kind nooit mocht. (Was ā€œte duurā€ en ā€œonzinā€)

16 likes

Kaarsvet slierten.

7 likes

Van die dingen die je als kind stom vond maar nu compleet begrijpt

42 likes

Pffff

4 likes

Ja idd

4 likes

Dit voelt als een persoonlijk aanval.

3 likes

Stukken plastic

3 likes

Dan heb ik niks gemist, thnx

2 likes

Misschien past dit niet in dit topic maar ja.
Ik kijk nu dat programma met ewout en de politie. Ik heb al weinig sympathie voor de politie maar door dit soort programmas nog minder.
Hoe ze soms een beetje mensen belachelijk maken als ze met ewout praten vind ik echt walgelijk.

Dr was net een vrouw uit huis gezet om onduidelijke redenen. En ze gingen helemaal haar spullen filmen en nog in dat huis kijken. Die politie agent ging helemaal dat huis van binnen beschrijven en een beetje lachen.

22 likes

Nou dit, kijk het voor het eerst maar zo niet netjes.

Plus ik heb Arnhem nog nooit zo kleurrijk gezien. Goeie edits.

2 likes

Ik vind het ook bijzonder hoe Ewout dit doet. De hele tijd voor de camera ā€œja, het is wel een heftige situatie ditā€ en dan loopt ie weer uit beeld terwijl hij zo’n semi in gedachten verzonken gezicht trekt.

Heel erg sensatiebelust

8 likes

En die verwarde dronken man bij dat water, die altijd zo doet om lekker gratis en warm op het politiebureau te mogen overnachten want dan krijgt die ook een gratis boterham hi ha ho we nemen m dus lekker niet mee :slightly_smiling_face: ā€˜ga lekker gwn naar de opvang’

Echt walgelijk vond ik dat moment ook

11 likes

Ja over die eerste vent, met nare eerdere ervaringen met de politie vlak en nadat ie in elkaar was geslagen, deden ze ook heel denigrerend. Raar programma

2 likes

Die serie bevestigd echt elk negatieve beeld dat ik van de politie heb. Ook dat ze dan zo verontwaardigd zijn als iemand niet aardig doet. Newsflash: we moeten jullie niet

20 likes