Impopulaire meningen #5

Omg welke forummer wilde zich ook weer door hem laten beffen :joy::joy::joy::joy:

Met die lekkere tandjes

1 like

Wait what? :nauseated_face:

3 likes

Hahahaaha wie weet t nog plz :sob::joy::joy:

3 likes

Niet doen, dan vind ik je niet meer aantrekkelijk

4 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-5-deel-1/15102/3194?u=lueur

2 likes

Het is meer dit eigenlijk.

2 likes

Hahahahahaa :100:

Het stond dus nog in mn geheugen gegrift :rofl:

Heb echt hardop gelachen om deze

6 likes

Leuk, dit heb ik ook :rabbit:

4 likes

Ik heb hier een sticker van op whatsapp en die staat in mn top 5.

6 likes

De orthodontist heeft zonder vragen mijn puntige hoektanden bijgevijld toen mijn beugel eruit ging β€˜omdat dat mooier was’.

Nog steeds woest over.

2 likes

Bij mij zijn ook zonder mijn toestemming 2 tanden zo aangepakt. Ik hield van mijn vampierentanden; een gothic-YouTuber had ze juist zo laten aanpassen. :rofl:

1 like

Ja vind ik ook. Ik keek het echt veel jaren geleden voor het eerst maar toen ik het later opnieuw weer keek dacht ik, hij is eigenlijk gewoon een lul, en pam ook. Vind het een kutstel. Ze mogen mijn Dwight niet zo pesten :cry:

4 likes

eens. dwight :heartpulse:

6 likes

I love dwight :white_heart: behalve dan dat hij een kat heeft vermoord maar veruit beste personage van the office

8 likes

Ik heb laatst sinds jaren en jaren weer eens een macdonalds bezocht en ik begrijp echt niet hoe mensen zo wild worden van de vreselijk smakeloze kartonnen burgers. Het gaat toch echt nergens over? Een supermarkt kilo knaller burger is 20 keer smaakvoller? Waarom willen mensen dit eten?

13 likes

Omdat het altijd hetzelfde smaakt en mensen houden ervan als hun verwachtingen kloppen.

8 likes

Because diarree

5 likes

que?

1 like

Blijkbaar wil men dat graag

Wat bedoel je nou?

3 likes