Impopulaire meningen #5

Als ik naar een fastfood keten ga heb ik meestal de dag erna last van mijn buik, denk dat ze zoiets bedoeld.

Voor mij zijn het de aardappelstokjes (even een discussie voorkomen) daar en het feit dat ik het als kind gewoon haast nooit mocht

3 likes

Ik weet niet wat het is maar ik vind mensen die geen MacDo lusten echt hele saaie mensen. Vooral ook omdat ze dat vaak ook even moeten benoemen ā€˜Oeh ik lust dat niet hoor zo vies hoe kriig je die droge burgers weg??? En zooo zout dat kan niet goed zijn hoor’ Terwijl het af en toe toch gwn chill is om zo’n vieslekkere vette maaltijd naar binnen te werken. Echt jammer dat je dat dan niet lust

160 likes

En helemaal in het buitenland met nieuwe producten die je nog niet kent
Ik ga echt elke vakantie even een kijkje nemen in de mc hoor

19 likes

Eens dat het soms lekker is een vies lekkere maaltijd te eten maar van MacDonalds kan ik echt geen seconde genieten (misschien ook doordat ik vega eet). Burger king daarentegen vind ik wel een vies lekkere treat.

4 likes

Echt de ultieme culinaire beleving haha. In Italiƫ hebben ze heel lekkere pistache McFlurry :drooling_face:

9 likes

vooral als ze het dan ā€˜mcdrek’ noemen :yawning_face:

13 likes

:clap:

1 like

ja 100% dit, ik had ook zo’n collega die er bijna zijn hele persoonlijkheid van maakte dat hij ā€œdat soort troepā€ niet lustte. :roll_eyes: soms is het gewoon mega lekker, idd in het buitenland ook altijd ff loeren @Mette12

4 likes

Ik erger me ook aan mn vader die friet zogenaamd ā€œeen vieze vette hapā€ vindt maar dan wel elke week het gaat halen? Own up to it het is gewoon lekker ugh

1 like

Oh, nooit last van

1 like

Aardappelstokjes? Haha

3 likes

Ik dacht ik zeg ge friet of friet vandaar

Ik kan echt niet begrijpen dat mensen ā€˜natuurlijke’ schoonmaakproducten willen gebruiken. Geef me al de chemische troep die er beschikbaar is, dan hoef ik zelf niet te boenen.

2 likes

dat heeft er mee te maken dat ze een leefbare planeet voor de generaties na ons willen

79 likes

Maar er is toch geen idioot die chloor gebruikt als dagelijks schoonmaakmiddel om je oppervlakten mee af te nemen? Dat gebruik je hooguit alleen in het toilet

Ik dacht hier aan door het filmpje van Lize korpershoek waarin ze haar oven ging schoonmaken en dat ze tips kreeg over Citroenen of soda en zelfs poep, nee bedankt, ik knal er liever een liter dasty en oven reiniger in,

2 likes

Met baking soda of citroen kom je ook al een heel eind, hoor. Die chemische lucht slaat toch op je longen en ogen, zeker in een oven!

Ik zit op de cleaningtips reddit en ja daar zijn mensen die hun vloer met chloor boenen.

Ik kan iedereen dit heerlijke boek aanraden:

32 likes

Als dat het alternatief voor poep is zou ik dat ook kiezen? Waarom zeggen mensen dat je iets met poep schoon moet maken dan?

4 likes

Sorry maar dat er iemand zegt poep kan je toch niet serieus nemen als reactie. De meeste mensen die met natuurlijke middelen schoonmaken doen dit inderdaad met natuurazijn, soda, citroen(zuur) etc. Dat werkt allemaal prima en hoeft echt niet slechter te zijn dan Dasty oid.

2 likes

Ligt eraan toch, met schoonmaakmiddel maak je meestal alleen viezigheid schoon. Met bleek kan je ook disinfecteren.

Als ik foster kittens heb gehad maak ik bijv schoon met bleek want dat verwijderd ook bacteriƫn, schimmels en virussen.

1 like