Jij hebt overduidelijk nooit dit gebruikt:
Dat bleek ontsmet is toch een hele sterke fabel?
Even gegoogled⊠er zijn verschillende theorieën. Mmh
Ik heb deze ook en gebruik ook hun handzeep en douchegel enzo maar vraag me altijd wel oprecht af of dit nou echt een soort van natuurlijk en biologisch enzo is of gewoon een mooi label op toch chemische troep geplakt
Bleek doodt weldegelijk micro-organismen zoals bacteriën en schimmels.
Dat je het moet inspuiten om het Coronavirus te bestrijden is Trump zân fabeltje!
Klopt. Werkt dit goed ja?
Ik zie overal ânieuwsâ over de victorias secret show en ik vind het zoooo 2015.
Had het lekker daar gelaten. Het is leuk geweest. En waarom is het zo belangrijk ânieuws??â
Totaal onbelangrijk.
Ik vind het echt niks beter dan Hunkemöller.
Net zo niet boeiend idd
Het is, afgezien van waar het voor staat en betekent en bla bla, gewoon zo lelijk die outfits. Ik snap het ook echt niet.
Vind ik wel, maar ik vind vooral de geur echt heerlijk
Hunkemöller probeerde ook een tijd Victoriaâs Secret na te doen, als je binnenkwam al âhallo welkom bij Hunkemöller!!â En dan moet je bij de kassa ook nog gaan vertellen wie je heeft geholpen en hoe, sorry heb echt geen zin in een mondeling examen als ik ff een onderbroek kom kopen.
Hahah zo was ik een tijdje terug in de WE (in het ânuchtere noordenâ). En toen ik binnenkwam maamtr medewerker een armgebaar en zei: âwelcome! By the WE!â. Nou ik wist echt niet waar ik moest kijken, ik kan niet met zulke dingen omgaan.
Fucking hekel aan de Etos waar ze elke keer bij de kassa vragen âheb je alles kunnen vindenâ
Als ik het niet had kunnen vinden stond ik toch niet bij de kassa?! Dan had ik het toch eerder gevraagd aan een medewerker??? Snap dat het moet vanuit management maar het slaat echt nergens op.
Niet ik die 10 jaar geleden bij Rituals werkte en iedereen een kopje thee én een mandje zonder hengsel moest aanbieden. Zo ongemakkelijk liepen die mensen dan rond met 2 dingen in hun handen hahaha.
Doen ze dat niet meer?
Geen idee? Ik kom er niet meer sinds ik er niet meer werk (2015).
Vond het tijdens mijn bijbaantje ook zo typisch dat er echt mensen waren die dan zeiden ânouu, ik zocht eigenlijk product X, maar kon dat niet vindenâ en dat je dan weer helemaal mee moest lopen terwijl de rij bij de kassa alleen maar langer werd.
Hoezo spreken die mensen niet een van de tig collegaâs aan die in de winkel staan als je specifiek voor een product komt.
Ahhh ik had een keer iets online besteld en ik ging dat in de winkel ophalen, wat een ramp.
âDus je komt een bestelling ophalen? Hardstikke goed! Op welke naam staat het?â
â âAcquiesceâ
âOk, Acquiesce, ik ga even voor je kijken!â
âŠ
âNou ik heb hem gevonden hoor, Acquiesce! Vind je het fijn om het gelijk hier te passen Acquiesce, of neem je het lekker mee naar huis?â
â âIk ga het thuis wel passen, dankjewelâ
âJa dat is ook wel lekker he, lekker thuis, snap ik helemaal Acquiesce! Nou geniet van je aankoop hoor!â
HOU OPPP
Van die (verkoop)mensen die continu je naam noemen vind ik ook echt heel naar, bijna creepy.
Ik weet nog goed de eerste keer dat ik daarmee in aanraking kwam. Ik was (als kind) met mijn vader bij een autodealer want hij wilde een proefritje maken. En die verkoper was even aan de telefoon met iemand, en continu die naam van diegene noemen. Toen vroeg ik aan mn vader waarom hij dat deed hahaha, volgens mij had die verkoper het niet gehoord jammer genoeg. Mijn vader zei omdat het dan persoonlijker lijkt en mensen sneller iets zouden kopen, toen snapte ik dat al niet. Ik vraag me ook echt af of dat nou werkt bij mensen, zal wel, maar kan het me niet voorstellen. Ik wil dan altijd zo snel mogelijk weg/
Ik moet denken aan de lush met hun first timers aanpak. Hebben ze die nog eigenlijk? op mij werken al die verkooptrucs echt averechts. Als ze aan me vragen of ik iets zoek loop ik de winkel uit, als ze met tips komen ga ik weg. Ik word al snel benauwd van die ongemakkelijke trucs.