“We gaan uitëten als je je bachelor hebt behaald om het te vieren.”
Wacht nu al 10 jaar
“We gaan uitëten als je je bachelor hebt behaald om het te vieren.”
Wacht nu al 10 jaar
Maar waarom ga je er zelf niet achteraan dan? Is toch niet zo moeilijk om te zeggen hey zullen we dan uit eten gaan om mijn bachelor te vieren?
Zou het nu overigens niet meer doen
De grap is dat ik juist meerdere keren concrete data had genoemd + restaurants maar het kwam steeds niet uit. En een half jaar naar dato leek me not done
Omg hahah ik heb een keer met een vriendin gehad dat we dus uit eten gingen voor mn verjaardag. Toen we gingen afrekenen keek ze heel schaapachtig voor zich uit en moest ik mn eigen deel betalen Diezelfde meid wilde zogenaamd ook nog voor mijn vorige verjaardag afspreken maar kwam niet opdagen
Haha, ik heb dit ook al meerdere keren gekregen van vrienden en dat is er inderdaad nooit van gekomen.
Maar ik geef dit zelf ook wel eens cadeau en kom het wel altijd na.
Que?
Wel een creatieve oplossing om het dan alsnog aan elkaar te schrijven maar met een trema, in plaats van het gewoon te corrigeren Wel goede oplossing voor påtat ook
Ik vraag juist graag een cadeaukaart, wel van duurdere winkels zoals Skins of een woonwinkel (geen Kwantum) oid en mensen in mijn omgeving ook.
Ik vind alle cadeaus krijgen of geven stom.
Saaaai
Vind ik nog steeds
Dit doet me weer denken aan dat ik bezig was met mijn autotheorie en de boeken mocht lenen van een vriendin. Toen gaf ze die als enige cadeau op mijn verjaardag (wel ingepakt), dus dat was teleurstelling 1. Teleurstelling 2 kwam toen ze ze maanden jaren later terug vroeg omdat haar broertje bezig was met zijn theorie.
Het is gewoon een goede leuke vriendin, dus geen idee wat er toen mis ging
Klinkt als een gierige meid
Nee is ze dus totaal niet en verder gewoon normaal! Daarom blijft het me misschien altijd bij hahaha
Ik ook😂
Vooral omdat als ik terug denk aan vrienden van die leeftijd toen destijds, ze het écht leuk hadden gevonden. En bijvoorbeeld het neefje van mn vriend zou het ook echt leuk vinden
Ik ook hahaha maar ik hou dan ook van een schone auto en ging eerst bijna elke week wel
Nu heb ik geen tijd en een auto die niet door de Carwash mag
Toen ik die leeftijd had en vrienden van me net een auto hadden gekocht gingen ze echt om de haverklap naar de wasstraat en waren continu bezig met hun auto. Die waren echt wel blij geweest met een wasstraatbon!
Huh heb ik onder een steen geleefd? Ik dacht dat alle auto’s door de wasstraat konden. Waarom mag dat niet met jouw auto?
Cabrio misschien? Met stoffen kap?
Ik hoorde laatst iemand die een auto met matte lak had, dan krijg je teveel krassen in de wasstraat blijkbaar