Ik vind dat zo kut als er van alles wordt aangeboden. Ik kom om te shoppen! Niet voor een thee, handmassage, een demonstratie van product X etc.
Ga bij een tafel staan en dan kom ik wel wanneer ik interesse heb
Oh ja⌠hahaha.
Ik vind de mode van dit moment echt saai. Pantalon of wijde jeans, alles sad beige of neutrals, (wit zwart beige grijs bruin) alles wijd.
Doet niks voor je figuur.
Ik houd van kleur+vrouwelijk dus draag dat vaak ook meer en is prima. Maar vind t wel jammer ofzo?
Wat ik nog ongemakkelijker vind is dat zodra je interesse toont in een product ze dan vragen of je het even wil proberen. In mijn geval was het 1 of andere body bar en die medewerkster pakte mijn hand en ging toen mn hand insmeren met dat spul en me heel verwachtingsvol aankijken van âen, vind je het wat?â Nu vind ik het sowieso al niets als mensen me aanraken, maar dit vond ik echt heel awkward ofzo.
Wat is dan vrouwelijk voor jou?
Ik was laatst in de h&m en het leek alsof er alleen office wear was
Ik wou een keer een lavendel crème voor een vriendin kopen en dat zat ook opeens ongevraagd op mn handen en ik haaaaaat die geur. Ik moet er echt uitgezien hebben als hide the pain Harold.
Ik vind op dit moment ook niets in de winkels, terwijl ik normaal gesproken echt goed ga op herfst en winter kleding. Wel goed voor mijn portemonnee natuurlijk.
En ze kwakken het er ook niet op ofzo, ze ging het helemaal in masseren terwijl ze me aan bleef kijken. Ik had echt de neiging mijn hand terug te trekken.
Hahaha ik voel de ongemakkelijkheid gewoon
Nou echt. Ik was zondag de stad in voor nieuwe kleren en alles was grijs, zwart, beige, donkerblauwâŚik heb niet echt een uitbundige stijl maar ik vond gewoon bijna geen kleur?
Ik las ergens dat het consevatieve gedachtegoed inmiddels ook de modeindustrie had berijkt.
Iemand met een donkerblauwe spijkerbroek en een donkerblauw vest zei laatst tegen mij âjij bent net als ik ook van de kleuren he?â. Ik had een roze shirt en paarse rok aan. Ik weet niet waarom ze het over ânet als ik hadâ want ik kom geen kleur bekennen in die outfit.
Deze persoon zag er overigens wel erg leuk uit en zei dit na een compliment van mij over een sierraad bij de outfit. Dus dit is geen haat op de kleding zelf.
Blauw is een kleur en tegenwoordig heel gewaagd
Blauw is geen beige
Het is het beige onder de kleuren die wel kleuren zijn
Konden mijn ouders maar meekijken in zoân magister app om cijfers en huiswerk te zien. Ik was echt een luie scholier
Ik vind dit wel mooi eigenlijk.
De Amerikaanse verkiezingen boeien me echt zo niet, ik kan me echt niet druk maken over wie daar op wie stemt . Het lijkt bij mân vrienden en hier wel heel erg te leven, werd vanmorgen wakker met allemaal appjes over de tussenstand.