Omg zo mee eens dit. Van mij mag het afgeschaft worden. Die stomme speelgoedboeken ook, die had ik dus buiten de deur weten te houden en helemaal aan mijn zoontje van 6 uitgelegd waarom, verteld over impulsaankopen en dat je door zo’n boek ineens allemaal dingen wil hebben waarvan je niet eens van het bestaan af wist. Dat hij prima zelf kan bedenken wat hij leuk vindt en graag zou willen hebben. Dat snapte hij en hij was het er ook mee eens.
Gingen ze ineens op school vragen of iedereen een speelgoedboek wilde meenemen want ze gingen in de klas verlanglijstjes maken!? Ik was echt zo chagrijnig. Ik vind het ook echt kut voor de ouders met weinig budget en dan hoor je ook nog dat hoofdpiet belooft dat je alles van je lijstje krijgt. ![]()
Nou had mijn zoontje superlief ook iets op zijn lijst gezet waarvan hij weet dat ik het graag zou willen 🥹 maar dus ook een toetsenbord??? Kind heeft niet eens een computer. Mooi voorbeeld om nog eens aan te halen straks als we het gesprek over impulsaankopen herhalen.