Misscgien omdat het wel veel invloed gaat hebben op ons als trump wint
O en ik zie net dat hij officieel gewonnen heeft
Volgens mij is dit juist een hele gangbare en niet impopulaire mening onder Nederlanders en andere geprivilegieerde Europeanen. Interesseren de (voor anderen) desastreuze gevolgen van deze uitslag je dan echt helemaal niets?
Naja op zekere hoogte… het is een groot en invloedrijk land, alleen voor m’n gevoel heeft het niet echt zin om me er druk over te maken want ik heb er ook geen invloed op. Dus verder dan: pfff wat klote, kom ik ook niet.
The girlies are not ok
Whuttt. Smaken verschillen, maar dat zoveel smaken hem het meest sexy vinden had ik niet gedacht.
Is toch gewoon een gekochte titel?
Omg waarom niet?! Ik vind hem echt leuk!
Oke, mijn smaak is ook raar
@yojojo bedoel je niet Jan Kooijman?
Haha omdat smaken verschillen! Ik vind ongetwijfeld zelf ook een hoop mannen woest aantrekkelijk waarvan meerdere vrouwen denk: hij, echt waar?!
Same! Hij heeft in tegenstelling tot veel Hollywood acteurs een heel vriendelijk gezicht vind ik.
Ja idd, beetje sullig, maar wel leuk!
Ik vind twee soorten mensen suf.
1 Mensen die na een echo te hebben gezien direct beginnen met ‘ik zag dit, dus word een jongen denk ik’. Wat wil je bereiken met die opmerking? Sticker met ‘first’ omdat je de eerste was die goed gegokt had?
2 mensen die zwanger zijn en dan direct beginnen met ‘ohnee hoe moet ik dit verbergen als we met de vrienden zijn en ik niet kan drinken?!?!?’ Alsof je niet een keer gewoon alcohol zou kunnen afslaan. Tenzij je alcoholist ben en je al je drankjes ineens vervangen hebt. Zelfs dan zou ik denken dat je gezondheid je wat waard is ipv zwangerschap.
Over die tweede: ik heb echt heel veel vriendinnen waarbij het me echt wel zou opvallen als ze niet zouden drinken. Niet omdat ze alcoholist zijn, maar omdat ze dat normaalgesproken in sociale situaties wel zouden doen. Zou die opmerking ook echt wel snappen. Volgens mij gaat dat ook helemaal niet om het niet drinken waar ze een probleem mee zouden hebben, maar omdat ze het verborgen willen houden.
Ja maar dan moeten mensen ook kappen met “omg ben je zwanger?!” te roepen als iemand iets non-alcoholisch bestelt.
Wat betreft dat tweede, ik vond dat verbergen niet erg maar als je een kinderwens hebt en daarom niet of weinig drinkt en mensen gaan speculeren is dat wel gewoon vervelend. Verder denk ik dat het vooral problematisch is in onze maatschappij dat niet drinken al snel heel opvallend is. Terwijl ik sowieso op veel gelegenheden heel weinig drink, maar idd bij sommige feestjes of met sommige vrienden valt het dan wel op.
Ok correctie: ik vind drie soorten mensen suf. Nummer 3 is de groep mensen die direct hysterisch ‘ZWANGER?!?!?’ Begint te roepen als iemand een keer een drankje laat staan.
‘Nee mag niet van mijn reclasseringsambtenaar’
‘Nee ik zit bij de AA’
‘Nee vind ik niet fijn combineren met heroïne’
Dan is het gesprek zo afgelopen
Cadeaukaarten zijn zo’n suf cadeau. Dat het hier zo vaak wordt getipt als cadeausuggestie vind ik ook onbegrijpelijk
Ja, geef dan gewoon geld, dan kun je tenminste nog zelf bepalen waar je het uitgeeft
cadeaukaarten voor producten/spullen = kut
cadeaukaarten voor ervaringen/voorstellingen/diners etc = best leuk