Nou ik ben vooral nog steeds niet bijgekomen van die keer dat iemand hier serieus vond dat een cadeaubon voor de wasstraat een leuk cadeau was voor een 19 jarige met rijbewijs
Oh nee hier echt precies andersom. Cadeaukaart om iets te doen verdwijnt in een lade en ga je vervolgens nooit doen. Vaak heeft zoân kaart ook een waarde van net niks dus moet je altijd zelf bijbetalen. En je kan die bonnen vaak ook alleen maar uitgeven bij de kutste restaurants/hotels die soms amper meer bestaan. Oh haat die bonnen echt.
Heb zojuist een saunabon omgewisseld voor een hemabon.
ja goed punt
moet zeggen dat de cadeaukaarten die ik heb gekregen vaak van een specifiek restaurant of activiteit waren, niet zoân algemene!
âWe binnenkort wel een keer uit eten voor je verjaardagâ
dit werkt alleen als je al een datum/restaurant gereserveerd heb.
Hahahahaha ik ga hier echt helemaal stuk om. Hoezo vinden MEERDERE mensen dit een goed idee
echt? ik doe dit heel vaak met vrienden en zij bij mij en het gaat altijd door
âWe gaan uitĂ«ten als je je bachelor hebt behaald om het te vieren.â
Wacht nu al 10 jaar
Maar waarom ga je er zelf niet achteraan dan? Is toch niet zo moeilijk om te zeggen hey zullen we dan uit eten gaan om mijn bachelor te vieren?
Zou het nu overigens niet meer doen
De grap is dat ik juist meerdere keren concrete data had genoemd + restaurants maar het kwam steeds niet uit. En een half jaar naar dato leek me not done
Omg hahah ik heb een keer met een vriendin gehad dat we dus uit eten gingen voor mn verjaardag. Toen we gingen afrekenen keek ze heel schaapachtig voor zich uit en moest ik mn eigen deel betalen Diezelfde meid wilde zogenaamd ook nog voor mijn vorige verjaardag afspreken maar kwam niet opdagen
Haha, ik heb dit ook al meerdere keren gekregen van vrienden en dat is er inderdaad nooit van gekomen.
Maar ik geef dit zelf ook wel eens cadeau en kom het wel altijd na.
Que?
Wel een creatieve oplossing om het dan alsnog aan elkaar te schrijven maar met een trema, in plaats van het gewoon te corrigeren Wel goede oplossing voor pÄtat ook
Ik vraag juist graag een cadeaukaart, wel van duurdere winkels zoals Skins of een woonwinkel (geen Kwantum) oid en mensen in mijn omgeving ook.
Ik vind alle cadeaus krijgen of geven stom.
Saaaai
Vind ik nog steeds
Dit doet me weer denken aan dat ik bezig was met mijn autotheorie en de boeken mocht lenen van een vriendin. Toen gaf ze die als enige cadeau op mijn verjaardag (wel ingepakt), dus dat was teleurstelling 1. Teleurstelling 2 kwam toen ze ze maanden jaren later terug vroeg omdat haar broertje bezig was met zijn theorie.
Het is gewoon een goede leuke vriendin, dus geen idee wat er toen mis ging
Klinkt als een gierige meid
Nee is ze dus totaal niet en verder gewoon normaal! Daarom blijft het me misschien altijd bij hahaha