Ik ookđ
Vooral omdat als ik terug denk aan vrienden van die leeftijd toen destijds, ze het écht leuk hadden gevonden. En bijvoorbeeld het neefje van mn vriend zou het ook echt leuk vinden
Ik ook hahaha maar ik hou dan ook van een schone auto en ging eerst bijna elke week wel
Nu heb ik geen tijd en een auto die niet door de Carwash mag
Toen ik die leeftijd had en vrienden van me net een auto hadden gekocht gingen ze echt om de haverklap naar de wasstraat en waren continu bezig met hun auto. Die waren echt wel blij geweest met een wasstraatbon!
Huh heb ik onder een steen geleefd? Ik dacht dat alle autoâs door de wasstraat konden. Waarom mag dat niet met jouw auto?
Cabrio misschien? Met stoffen kap?
Ik hoorde laatst iemand die een auto met matte lak had, dan krijg je teveel krassen in de wasstraat blijkbaar
Hij is gewrapt ofzo dus er zit idd zoân mat achtige laag overheen en dan is het beter om m niet door de wasstraat te doen.
Ik word doodgegooid met dat fragment van Gooische vrouwen waar ze een liedje voor jarige Claire zingen. Alle reacties eronder zijn helemaal lyrisch.
Ik snap hier niks van. Ik vind het een stom fragment waarin elke acteur of actrice vreselijk aan het over-acten. Niks grappigs aan, maar vooral vreselijk cringe
90% van de Nederlandse film & televisie samengevat in 1 zin
Cabrio kan, hebben een speciale cabrio stand in de wasstraat.
En de bodemreiniging kan je uitzetten in de meeste bemande wasstraten.
In de onbemande kan je vaak niks aanpassen
Heb in een wasstraat gewerkt vandaar dat ik het weet
Nee wij hadden een opwaardeerpas
Veel vaste klanten waaronder Wolter Kroes
Ik vind het zo ontzettend saai dat allemaal mensen op Instagram hun domme adventskalender uit zitten te pakken. Snap echt niet wat daar leuk is, sowieso snap ik niet waarom mensen geld uitgeven aan adventskalenders.
Vanaf 12 december heb je even pauze van me
Ik kijk ernaar uit, sorry love you
Ik vind Sinterklaas echt geen leuk kinderfeest. Het duurt wekenlang, het draait alleen maar om cadeaus zonder verder een boodschap ofzo, kinderen worden totaal opgenaaid en krijgen aan alle kanten cadeaus en snaai en zien Ăłveral reclame voor meer meer meer, en je kunt wel vegen op een Piet smeren maar het blijft er niet zo heel gezellig uitzien. Ik dacht echt dat ik dit zou gaan waarderen als ik een kind had maar ik vind het nu nog kutter.
Ja echt. Mijn kind is bijna 3 en ondanks dat wij er niets aan doen thuis is hij er de godganse tijd mee bezig en is hij bang dat sinterklaas bij hem thuis komt. Op de opvang doen ze er dus blijkbaar wel veel mee.
Oh mijne van 3 vindt er gelukkig weinig van. Hoor er eigenlijk niks over van hem. Zal volgend jaar anders zijn ben ik bang.
Mijn impopulaire mening is juist dat het mân lievelingsfeest is. Ik heb er heel warme herinneringen aan die helemaal niet overeenkomen met wat ik hier inderdaad veel lees over dat het alleen maar om cadeaus draait etc etc.
Wij vierden pakjesavond altijd met het gezin (broer, vader, moeder) plus één paar opa en oma. En er waren bij ons zĂ©ker veel cadeaus, omdat iedereen die niet in Sinterklaas geloofde voor iedereen een cadeautje kocht (en vaak wel meer), en voor iedereen in elk geval één gedicht schreef (en vaak wel meer). Juist het schrijven en ontvangen van die gedichten is wat ik echt heel erg leuk vind aan Sinterklaas, omdat het je dwingt even te gaan zitten en over je naasten na te denken en je best te doen op een leuk gedicht. Maar goed, bij ons nam iedereen dat dus ook wel redelijk serieus en waren het inderdaad persoonlijke gedichten met betekenis (en humor). Op ieders eigen niveau uiteraard. Ja en dus gewoon omstebeurt een cadeautje pakken voor een ander en dan luisteren naar die gedichten, duurde Ășren maar ik heb niet de herinnering dat het dus één groot graaifestijn was.
En verder vond ik het als kind suuuper spannend en leuk allemaal, dat je dan je schoen mocht zetten en een liedje zingen, heb ook wel eens een briefwisseling met Sinterklaas gehad via mân schoen, en op pakjesavond ineens dat bonken op de deur en dan die zak met cadeaus zo leuk en spannend. En nu als volwassenen vind ik het ook super leuk dat hele theater met het Sinterklaasjournaal etc etc.
Ik vind het zo jammer dat we nu geen Sinterklaas meer vieren, en hoop echt dat we dat wel weer gaan doen als er jonge kinderen in mân familie komen.
(En ik krijg echt helemaal niets mee van reclame etc maar goed ik heb dus ook geen kind en kijk geen tv en heb adblockers dus het gaat denk ik langs mij heen, en ik kan mij ook voorstellen dat er veel meer reclame en heisa omheen is nu dan dan vroeger)
Omg zo mee eens dit. Van mij mag het afgeschaft worden. Die stomme speelgoedboeken ook, die had ik dus buiten de deur weten te houden en helemaal aan mijn zoontje van 6 uitgelegd waarom, verteld over impulsaankopen en dat je door zoân boek ineens allemaal dingen wil hebben waarvan je niet eens van het bestaan af wist. Dat hij prima zelf kan bedenken wat hij leuk vindt en graag zou willen hebben. Dat snapte hij en hij was het er ook mee eens.
Gingen ze ineens op school vragen of iedereen een speelgoedboek wilde meenemen want ze gingen in de klas verlanglijstjes maken!? Ik was echt zo chagrijnig. Ik vind het ook echt kut voor de ouders met weinig budget en dan hoor je ook nog dat hoofdpiet belooft dat je alles van je lijstje krijgt.
Nou had mijn zoontje superlief ook iets op zijn lijst gezet waarvan hij weet dat ik het graag zou willen đ„č maar dus ook een toetsenbord??? Kind heeft niet eens een computer. Mooi voorbeeld om nog eens aan te halen straks als we het gesprek over impulsaankopen herhalen.
Nou ja op zich ging het hele Sinterklaas journaal er uiteindelijk over dat het dus zo niet werkt, dat je niet alles van je lijstje kan krijgen omdat alles gedeeld moet worden.
Hier juist ook hele positieve associaties met het feest, zulke leuke herinneringen aan! Dichten voor elkaar, de spanning in huis, de gezelligheid met het gezin.
Vind het eerlijk ook wel meevallen met de hysterie? Hier twee gelovende kinderen maar we kijken gezellig met zân allen het Sinterklaas journaal âs avonds, ze mogen in het weekend hun schoen zetten en dan straks pakjes avond. Ze begrijpen echt wel dat ze niet alles krijgen wat ze willen. En gelukkig geen reclames hier, snoepen is even beperkt als normaal en ze hebben die speelgoedgids een keer doorgespit om een verlanglijstje te maken en daarna gingen ze weg.