Praat voor jezelf. Ik heb hier zieke nachtmerries over gehad.
ik zou banger zijn voor Krampus
Ja, Karbonkel komt hier niet eens bij in de buurt.
Was dat de witte piet? Dat vond ik vroeger als kind echt geweldig
Bennie Stout?
Ja! Dit was toch een serie ofzo? Op tv? Ik kan me een fragment herinneren waarin sinterklaas in een zwembad van de glijbaan gaat. Ergens halverwege jaren 90 gok ik zo.
Jaaa dit was het! Haha dank hiervoor, memory unlocked.
Was er niet ook een scene dat een jongetje zich dan insmeerde net chocola? Dat van de glijbaan weet ik ook nog!!
Love de hele jaren 90 vibes van zo’n subtropisch zwemparadijs met die palmbomen en stenen
Ik kan me dit programma niet echt meer herinneren, maar ik had wel echt zo’n soort beeld van Sinterklaas in de zomer in Spanje, dus ik denk dat ik het toch soms heb gezien, want Sinterklaas in zo’n zwempak verzin je bijna niet toch, ik vind dat echt heel grappig
Ja, dat weet ik ook nog! En idd dat zwempak van de sint, echt grappig
Ik vind Frankrijk zo’n stom land en Parijs specifiek echt zwaar overrated. Ik vind het altijd ook zo basic en saai als iemand Parijs als lievelingsstad heeft.
Ik ben het met Parijs wel eens, vind het een 6je ofzo maar ik vind Zuid-frankrijk wel heel mooi, Menton enzo wel eens geweest?
Oeh pretty
Ik krijg wel Wes Anderson vibes, maar dat is juist goed.
Ohh ik vond Menton heel cute, maar ben er maar 1 dag geweest. En vergeleken met Positano was het wel echt rustig daad toen. Maar ik vind de Amalfi-kust echt heel erg mooi, ben er twee keer geweest. Supergoed gegeten.
PREACH! En dat die stad romantisch is zie ik ook echt totaal niet voor mij. Ben er geweest met m’n ex en een week later was het uit. Tot zover de romantiek.
En verder zijn Fransen gewoon onaardige hautaine mensen die weigeren een andere taal te spreken dat hun eigen verschrikkelijke taal.
Frans mooiste taal ter wereld? Hou op hoor.
Hier was ik ook ‘bang’ voor toen ik naar Parijs ging maar dat vond ik elke keer dat ik er was helemaal niet aan de band.
Ik vind Parijs neutraal. Niet super leuk of stom. Ga in april weer omdat ik het leuk vind om er met m’n vriendinnen heen te gaan en het is super makkelijk en comfortabel om met de Eurostar te gaan.