Het recept van rutger bakt!
En hebben jullie een voorkeur voor kleine of grote roze koeken?
Ja individueel verpakte glacé roze koek uit een automaat, dat is het perfecte formaat.
Wat denk je zelfâŠ
Gewoon een heel pak.
Ik vind de kleine het lekkerste en dan het liefst 2 per keer.
Allemaal bloed doneren, de bloedbank is mijn rozekoekenmomentje.
Ja deze heb ik eens gemaakt en vond ik heel lekker!
Same, ik kom daar echt voor de roze koeken haha
Ik doneer in Utrecht bij een locatie waar ze alleen plasma doen en die is echt superfancy en daar hebben ze naast roze koeken ook versgebakken koeken van de bakker ernaast heb ook weleens een stapel meegekregen omdat ik een van de laatste was op zaterdag en ze ze niet tot maandag mochten bewaren haha, heel chill
Maar ik mag ze niet meer sinds ik glutenvrij moet eten en het kutte is dat ze soms wel een lekkere glutenvrije reep hebben maar soms hebben ze zoân Nakd Bar en ik snap niet dat mensen die wegkrijgen? Ranzige kleffe dadelpuree.
Brood by Alex? Die locatie ken ik, is idd top!
Maar dat verschil zit 'm toch in de kleurstof (die van geplette luizen komt)? Kan me niet voorstellen dat dat veel invloed heeft op de smaak.
Bij sommigen waarbij de glazuur wel goed is is de koek juist anders. Die zijn echt ranzig.
Dat is de enige echte roze koek
Ja! Heel stom maar doneren is altijd echt even een chill momentje even half uurtje relaxed liggen en iedereen is daar zo aardig haha, voel me helemaal vertroeteld.
Alleen die telefoonterreur van Sanquin vind ik wel echt vreselijk
Die koek is toch sowieso vies, stuk droge smakeloze cake.
Ik kreeg laatst een kaartje met âik mis jeâ erop, zat al te fantaseren welke exdate mij zo miste en toen zag ik dat het van Sanquin was
Oh nee ik vind die van de ekte juist lekker
Ik ben vanmiddag naar de mondhygiënist geweest en na afloop doet mijn tandvlees altijd een beetje zeer maar vind het wel een lekkere pijn.
O ja, dit herken ik, ik heb een aft in mân mond en daar wil ik toch steeds een beetje op duwen.