Impopulaire meningen #5

Ik vind het wel leuk dat er nog steeds draaiorgels in de winkelstraten zijn. Vandaag was er ook weer een en de liedjes zijn modern en het zorgt voor een gezellige sfeer. Wat me opviel is dat kinderen heel enthousiast reageren op zo’n draaiorgel, schattig. Het is wel het mooist als je er niet te dicht naast staat.

12 likes

Ik vind het vaak er leuk uitzien als mensen beenwarmers dragen. :grinning:

14 likes

Ik vraag me al jaren af of er iemand in Nederland is die draaiorgels waardeert. Maar jij bent het dus!

21 likes

Je mag iedere zaterdag wel een paar uur in mijn huis zitten, dan komt hij ongeveer 6 keer voorbij tussen 12 en 6 voor ongeveer een half uur :joy:

4 likes

Ik begrijp niet waarom mensen op fietspaden tegen het verkeer in lopen, op een weg zonder stoep of apart fietspad oké, dat begrijp ik nog. Maar op een fietspad ben je irritant

1 like

Omdat je dan kunt zien wat er aan komt en het dus veiliger is? Mensen scheren heel vaak echt vlak langs je als ze je van achteren inhalen, en als je aan de andere kant loopt, kun je ook zien of iemand jou heeft gezien. Of bedoel je als er wel een stoep is?

66 likes

Ik vind Ben & Jerry’s zoo overrated. Alle smaken lijken zo op elkaar en zie mezelf echt geen 6 euro neertellen voor zoiets. Is het ijs echt zo lekker of hebben ze gewoon goede marketing?

24 likes

7-9 euro tegenwoordig zelfs!

Ik heb een zwak voor ben&jerry’s omdat ze 1 van de weinige grote merken zijn die echt activistisch zijn en ook doen wat ze zeggen. Zo hebben ze paar jaar geleden nog Unilever (waar ze zelf deel van uitmaken) voor de rechter gesleept omdat die ze probeerde te silencen in het uitspreken over palestina, hebben ze zich vaak uitgesproken over LHBT+ rechten, zijn ze veel bezig met duurzaamheid, etc.

Het blijft wel mega duur haha, maar om die redenen vind ik het niet overrated (en ik vind het ijs ook echt lekker).

52 likes

Ik vind haagen dazs veel lekkerder maar helaas is dat niet per se goedkoper :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahaha nou is klassieke muziek spelen weer dodelijk voor de Creativiteit. Huilen of lachen, wat zullen we eens doen.

8 likes

In tegenstelling tot veel andere merken heb ik het gevoel dat zij als enigen zowat niet gerommeld hebben met de samenstelling van hun producten. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Hertog. Drie soorten chocolade valt tegenwoordig vies tegen en McFurry’s zijn ook al kleiner en ze zijn gierig wat betreft m&m’s.

1 like

Over overgewaarde producten gesproken…

8 likes

Ik vind de meeste smaken oprecht lekker, maar ik vind de prijs belachelijk en zou het nooit kopen zonder aanbieding, al zag ik laatst dat hertog ijs ook al 5 euro is en dan is dat een stuk simpeler

2 likes

Wellicht klinkt het wel erg zwart wit, maar op zo’n heel hoog niveau (leren) spelen worden mensen vaak gewoonweg niet creatiever van. Ik bedoel heus niet voor iedereen en klassieke muziek in het algemeen ofzo.

2 likes

Ik vind ijs sowieso overrated

34 likes

krijg je daar zo’n dierenpak bij

17 likes

Ja, ik snap wel wat de intentie van de meeste mensen is, maar vind het onnodig. Daarom begrijp ik wel als je op een autoweg wandelt ergens in de polder dat je dan aan een andere kant loopt, je kunt dan zelf ingrijpen als een auto je niet (goed) ziet. Maar op een fietspad met fietsers begrijp ik het gewoon niet, ik ervaar dat rakelings langs af fietsen als ze van achter komen namelijk totaal niet, terwijl ik als fietser wel het ongemak ervaar als er tegenliggers aan komen maar er lopen voetgangers aan ‘’ jouw ‘’ kant.

Maar daarom niet voor niks hier, want ik zie al dat het heel impopulair is :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik vond de smaak Utter Peanut Butter Clutter Cookie Core wel echt heel lekker, overigens kan ik die nergens meer vinden maar destijds had je niet echt zoiets als B&J als ik het me goed herinner. Ik vond toen dat ze die ‘‘toppings’’ wel echt lekker rijkelijk erin stopte, je had namelijk ook wel zo’n bak stracciatella of iets maar vergeleken met B&J was het TOEN voor mij echt bijzonder.

Als die smaak terug komt, wat ik betwijfel, zou ik daarom ook weer eens zo’n bak meepakken. Maar ik ben sowieso niet zo van het ijs dus ik kijk ook niet verder voor een alternatief.

Haha ja, was vroeger zelfs verplicht om als voetganger links te lopen als je op een fietspad moest lopen. En terecht, misschien heb jij net geluk gehad, maar vooral met elektrische scooters en fietsen tegenwoordig die je ook niet op gehoor kan aan horen komen is het helemaal slim om links te lopen. Ik loop heel erg veel
en word vaker bijna aangereden door fietsers dan auto’s hoor.

32 likes