Haha herkenbaar. Ik ben eergisteren geweest en ik vind het ook altijd fijne ‘pijn’.
Herken ik ook ja, voelt ook altijd extreem schoon dan…
Ja hè, heerlijk!
Ik vind die moderne fotografie stijl met hele harde contrasten (veel flits?) zo lelijk. Ik zie het de laatste tijd zo vaak.
Voorbeelden;
Ik zie het ook veel bij hippe restaurants en foodbloggers en het maakt eten zo onsmakelijk. Dit is dus een professionele fotograaf. Niet de kok die een foto maakt.
Ja ik vind dat ook zo lelijk. Ik moet altijd aan die vieze fotograaf denken in de 00s
https://www.google.com/search?q=terry+richardson+foto&safe=active&sca_esv=08432056c3644e50&rlz=1C1GCEB_enNL1033NL1033&udm=2&biw=1920&bih=953&sxsrf=AHTn8zrduXB0c_e2sR9W42lImkrDrSrRsg%3A1740671660500&ei=rIrAZ7GWHrn_7_UP96nACA&ved=0ahUKEwixnPqfm-SLAxW5_7sIHfcUEAEQ4dUDCBE&uact=5&oq=terry+richardson+foto&gs_lp=EgNpbWciFXRlcnJ5IHJpY2hhcmRzb24gZm90bzIFEAAYgAQyBBAAGB4yBBAAGB4yBhAAGAoYHjIGEAAYChgeMgQQABgeSNsIULQCWNwGcAF4AJABAJgBNaAB3wGqAQE1uAEDyAEA-AEBmAIGoAL2AcICChAAGIAEGEMYigXCAgYQABgHGB7CAgsQABgHGMcDGAoYHsICBhAAGAgYHpgDAIgGAZIHATagB-MY&sclient=img
Er worden helaas ook hele kookboeken in deze stijl uitgebracht. Vreselijk!
Jaa vreselijk!
Haha die kwak mayo ook zo op de voorgrond.
Is waarschijnlijk ‘siracha’ mayo
Oh jee ja zo lelijk! Ze hadden bij mijn werk ooit een fotograaf ingehuurd voor portretfoto’s en zij maakte ook van die harde ingeflitste foto’s. Ze nam ze ook nog van onderen, dus de meeste collega’s stonden er echt als lelijke gnomen op
Oh maar dit moet toch gewoon expres zo zijn geregeld door iemand intern? Kan me zo voorstellen dat diegene dan elke keer in een deuk ligt door naar die foto’s te kijken
@Willy Ja inderdaad Terry Richardson vibes. En Apartmento, Gentlewoman en nog wat van die ‘‘artistieke’’ tijdschriften (waar ik niks op tegen heb trouwens, haha)
Ik heb ook het idee dat het voor sommige fotografen ook gewoon makkelijk is, lekker harde contrasten/flits en klaar, hoef je verder nergens over na te denken omdat het zo toch wel ~aesthetic~ is
Kan me ook voorstellen dat het een soort tegen beweging is tegen alle beige vage dromerige Instagram filters. Waar ik dan weer bewondering voor heb maar vind het toch heel lelijk.
Wow echt Linda Meiden vibes dit
Same, daarom ben ik m’n partner aan het opwarmen om ergens later in ons leven op een boerderij met schapen enzo te wonen. Want dan mag je zo’n bak.
Misschien is dit wat voor je! Toch een pick-up, maar kan prima in Nederland.
Ik voel me altijd ultiem aso als we bij m’n schoonouders zijn en de Volkswagen Amarok van mijn schoonvader moeten lenen. Het is ook net of je een vrachtwagen ingaat. Gelukkig is ie in Australië wat normaler en is er ook ruimte voor.
Ik word echt agressief van deze foto
Ik word agressief van mensen met zulke auto’s. Je hebt echt niet zoveel meer ruimte dan een ander nodig op deze wereld.