Jaa vreselijk!
Haha die kwak mayo ook zo op de voorgrond.
Is waarschijnlijk ‘siracha’ mayo ![]()
Oh jee ja zo lelijk! Ze hadden bij mijn werk ooit een fotograaf ingehuurd voor portretfoto’s en zij maakte ook van die harde ingeflitste foto’s. Ze nam ze ook nog van onderen, dus de meeste collega’s stonden er echt als lelijke gnomen op
Oh maar dit moet toch gewoon expres zo zijn geregeld door iemand intern?
Kan me zo voorstellen dat diegene dan elke keer in een deuk ligt door naar die foto’s te kijken
@Willy Ja inderdaad Terry Richardson vibes. En Apartmento, Gentlewoman en nog wat van die ‘‘artistieke’’ tijdschriften (waar ik niks op tegen heb trouwens, haha)
Ik heb ook het idee dat het voor sommige fotografen ook gewoon makkelijk is, lekker harde contrasten/flits en klaar, hoef je verder nergens over na te denken omdat het zo toch wel ~aesthetic~ is
Kan me ook voorstellen dat het een soort tegen beweging is tegen alle beige vage dromerige Instagram filters. Waar ik dan weer bewondering voor heb maar vind het toch heel lelijk. ![]()
Wow echt Linda Meiden vibes dit
Same, daarom ben ik m’n partner aan het opwarmen om ergens later in ons leven op een boerderij met schapen enzo te wonen. Want dan mag je zo’n bak.
Misschien is dit wat voor je! Toch een pick-up, maar kan prima in Nederland.
Ik voel me altijd ultiem aso als we bij m’n schoonouders zijn en de Volkswagen Amarok van mijn schoonvader moeten lenen. Het is ook net of je een vrachtwagen ingaat. Gelukkig is ie in Australië wat normaler en is er ook ruimte voor.
![]()
Ik word echt agressief van deze foto
Ik word agressief van mensen met zulke auto’s. Je hebt echt niet zoveel meer ruimte dan een ander nodig op deze wereld.
Dit, ben echt blij dat die trend op zijn retour lijkt te zijn. Al die sepia heide gezins/zwangerschaps/trouw veenlijken shoots, echt niet mooi.
ja en wow opeens draagt iedere vrouw dan een hoed??
Of dat ze met zo’n kanten open kimono en een zwangere knie diep in een vennetje staan… in fucking november
laat je dan tenminste nog vastleggen terwijl je natuurlijk gedrag vertoont
Ik vind die foto’s nooit mooi
Nu spijt dat ik nooit een shoot heb laten doen toen ik met m’n zwangere pens in jogging broek op de bank below deck lag te kijken met een zak chips en bodemdrang onderwijl maagzuur wegslikkend.
Zat gister nog vanaf een balkon zo’n sessie te aanschouwen. Zij in lingerie en dan die vent als een soort Franse Rob Geus ernaast, afschuwelijk.
En die kanten kimono is dan vaak van de fotografe zelf. Ik volg de fotografe die een van onze newborn shoots heeft gedaan, zie op insta elke keer weer andere vrouwen in diezelfde jurken langskomen.