Jezus ik dacht even dat je het over die foto hierboven had met die dodge ram in de stad
Dit, ben echt blij dat die trend op zijn retour lijkt te zijn. Al die sepia heide gezins/zwangerschaps/trouw veenlijken shoots, echt niet mooi.
ja en wow opeens draagt iedere vrouw dan een hoed??
Of dat ze met zo’n kanten open kimono en een zwangere knie diep in een vennetje staan… in fucking november
laat je dan tenminste nog vastleggen terwijl je natuurlijk gedrag vertoont
Ik vind die foto’s nooit mooi
Nu spijt dat ik nooit een shoot heb laten doen toen ik met m’n zwangere pens in jogging broek op de bank below deck lag te kijken met een zak chips en bodemdrang onderwijl maagzuur wegslikkend.
Zat gister nog vanaf een balkon zo’n sessie te aanschouwen. Zij in lingerie en dan die vent als een soort Franse Rob Geus ernaast, afschuwelijk.
En die kanten kimono is dan vaak van de fotografe zelf. Ik volg de fotografe die een van onze newborn shoots heeft gedaan, zie op insta elke keer weer andere vrouwen in diezelfde jurken langskomen.
Ik zou daar oprecht liever foto’s van hebben dan dat ik doe alsof ik een bos nymf ben
Ik snap de Haantjes-hype niet
Bedoel je die serie? Zo ja, ik snap het ook niet. Echt een slechte serie.
Ja! Nog niet 1 keer kunnen lachen. Had een andere verwachting door alle berichten er over
Ik vind Clipper thee eigenlijk helemaal niet zo lekker. Te smaakvol ofzo. Geef mij maar gewoon simpele groene thee van een huismerk van de supermarkt.
Sowieso niet afgaan op het serietopic. Daar vinden ze àlles goed. Zelfs arcadia
Ik vind het heel raar en ook een beetje vies/obsceen om iemand (een semi-vreemde) te betalen voor een massage.
Ook als dit bij de fysio is?
Eens, ik vind het vaak enorm slap en homeopatisch (in de zin van 10000X verdunt) aandoen.
Bovendien hebben ze in bijna al hun thee zoethout zitten en dat vind ik goor.
Ik heb het wel in huis voor mijn vriend iets met Mango en dat is zijn lievelings, maar zelf drink ik het zelden.
Haha volgens mij hebben jullie een precies omgekeerde mening waarom jullie het niet lekker vinden; te sterk/smaakvol vs te slap
O wat erg ik heb het helemaal niet goed gelezen. Nou ik heb ook een impopulaire mening over Clipper, maar dat dat het te slap is
Ahhh jaaaa, dat is het! Ik houd ook helemaal niet van zoethout en dat is idd de reden waarom ik het niet zo lekker vind.
Dit vind ik ook zo irritant
Zoveel theemerken doen zoethout erin, maar als je veel thee drinkt is dat ook slecht voor de bloeddruk