Vooral als het donker en je bent dan niet goed zichtbaar als voetganger
Ik las dat het in 1993 is afgeschaft die verplichting, voor mijn gevoel moest het nog steeds
Nee, ze raden het wel nog steeds aan. Maar nu is het meer op eigen inzicht en geen boete meer.
Ik snap je punt, maar op zo’n hoog niveau kunnen leren spelen vergt wel meer dan precies oefenen. Dat vergt ook creativiteit en muzikaliteit. Het is niet zo dat als je maar vaak genoeg, precies genoeg oefent dat iedereen dat kan. Al snap ik je punt dus wel. Ik bedoelde alleen: creativiteit is meer dan originele dingen bedenken
Ik mis nog altijd New York Super Fudge Chunck. Die was echt superieur.
Maar dat ongemak ervaar je dan toch net zo goed als ze aan de rechterkant van het fietspad lopen en jij een voetganger in wilt halen op het moment dat er een tegenligger komt? Je hebt hoe dan ook een moment met z’n drieën naast elkaar, aan welke kant van het fietspad de voetganger ook loopt.
Nee, want voetgangers anticiperen in mijn ogen onberekenbaar als je op ze af rijd terwijl er niks aan de hand is. Waardoor je soms een situatie krijgt waardoor er wél iets aan de hand is, zoals beide dezelfde kant op gaan, of dat de voetgangers heel ongemakkelijk de berm in haasten en je aanstaren alsof je iets misdaan hebt. Terwijl dat als je ze in hun rug nadert, je gewoon gas terug neemt om er vervolgens met een boogje omheen te fietsen zonder gedoe.
Klinkt alsof jij het probleem bent in deze situatie
ik HAAT themafeestjes
Ik OOK
GOEDZO
als ik uitgenodigd ben voor een feestje en het blijkt een themafeestje te zijn is de kans op mijn aanwezigheid meteen 80% minder
Nog specifieke themafeestje die echt het bloed onder je nagels vandaan haalt? Of allemaal even erg?
En wat nou als het een FUCK THEMAFEESTJES FEEST is waar alles gewoon mag en moet kunnen.
Ik vind Molecule 01 vreselijk smerig ruiken op iedereen.
Sowieso mensen die interessant doen over dure niche parfums.
Leuk hoor, you do you maar wat een geld voor een geurtje soms.
Ik ook. Vreselijk luchtje en ook altijd zo overdadig gebruikt.
Ik mis Cherry Garcia van Ben & Jerry’s. Dat was toch wel m’n favoriet.
Ik vind de lays chips met vernieuwd receptuur (minder zout) lekkerder dan de oude receptuur
zelfde onderwerp: ik vind lays het minst lekkere chipsmerk. ik ben al geen enorme chipsfan maar croky, huismerken enz vind ik allemaal lekkerder. vooral paprika van lays heeft een bijsmaak die ik niet echt waardeer
Zo mee eens! Ik vind Croky en HEMA huismerk chips de lekkerste.