Ik was laatst een roze koek aan het eten en ook deze smaakte ineens heel anders. Hebben ze dat nou ook al aangepast? Geef mij de oude versie maar. Vind dit maar niets.
Oh hier heb ik nu heel veel zin in!
Ugh ik ook
Ik mocht van mān ouders hun oude naaimachine hebben omdat ze die niet meer gebruiken. Mān moeder pakte hem voor me onderuit een inbouwkast in hun slaapkamer. En op die naaimachine lag een pak roze koeken met een houdbaarheidsdatum in 2015 (!!). Het plastic van de verpakking was aan het vergaan maar de koeken zelf zagen er nog pico bello uit, alsof ze gister waren gekocht.
Kan ze naar je opsturen!!
Whahah dit is zo random, waarom weggestopt bij de naaimachine? Waarom roze koeken? Zoveel vragen
Wie heeft er nou geen trek na het naaien.
Omdat wij vroeger nooit van lekkers af konden blijven en mijn moeder wel eens wat achter de hand wilde houden haha, dus dat heeft ze gewoon onder in een kast geschoven waar wij het niet zouden zoeken.
Beter allemaal opeten dan laten verpieterenšŖ
Geweldig! Kun je nagaan wat voor een zooi erin zit!
Of gewoon heeeeel veel echte suiker. Zoals het hoort met een roze koek.
Voor het (s)naaien
Ohhh zoveel producten zijn zo teleurstellend anders dab vroeger, of is het mijn beleving misschien.
Onlangs bestelde ik roze koeken en ik vond die juist nog steeds heel lekker en niet minder dan vroeger, dus bestel ze nu 1x per 6 weken opnieuw #fatgirlš
Je gaat toch niet zeggen dat je dan maar 1x per week zoān koek eet he? Dat is vloeken in de roze koeken kerk
Haha ik heb al jaren niet zoān ding op maar ik weet nog precies hoe vies zoet die waren, 1 per keer was echt wel genoeg
Haha nee die gaat er in 1 week dan doorheen hahaha
Ik vraag me zo af hoeveel verschil er zit tussen die en de verschillende neppe versies hĆØ. En of je ze er uit zou halen bij een dubbelblinde test.
Ik ga iig eens een paar vergelijken denk ik.
Nou je hebt ook hele ranzige met van dat roze glansspul. Die krijg je ook wel eens als roze koek aangeboden maar dat is het niet! het roze moet donkerroze zijn en knisperen van de hoeveelheid suiker
Ja 100% dat je dat proeft! Vind dat bij glace echt een van de dingen waar ik het echte merk van moet hebben.
Absoluut! Die van de verse bakker zijn ook vaak lekker maar het ook weer net niet
Jeetje, ik heb al een eeuwigheid geen roze koek op en natuurlijk ZIN. Volgens mij is het echt iets wat je thuis niet goed nagemaakt krijgt, iemand misschien een goed recept???