Impopulaire meningen #5

300.000 mensen die een ticket gekocht hebben in België. Echt bizar.

2 likes

Wat maakt dat nou uit?!

40 likes

Maar je zegt eerst ‘bedenk lekker zelf’ en dan ‘je hoeft mij echt niet uit te leggen hoe demonstreren werkt.’ Hoe moet zij dat nu weten.

Overigens ben ik het wel deels met je eens. Ik denk dat het wel goed is voor kinderen om te weten wat demonstreren en demonstratierecht ed is maar ik denk niet dat je super jonge kinderen alles hoeft te vertellen over de gruwelen van de wereld. Ook vreedzame demonstraties kunnen qua inhoud heel heftig zijn. Je kunt kinderen best dingen vertellen maar tot een bepaalde leeftijd misschien toch beter op klokhuis niveau.

2 likes

Oooh dan begreep ik je verkeerd, pardon

3 likes

Ik heb de indruk van wel, ik zie veel stories van mensen met een ticket of in de wachtrij

4 likes

ik voel ook gewoon fysiek ongemak bij de gedachte dat ik in zo’n zaal zou moeten zitten met allemaal meeblerende volwassenen

14 likes

Misschien ben ik dan impopulair. Maar ik heb k3 nooit leuk gevonden.

8 likes

Hoorden jullie dit vroeger ook all the time
“Mijn vader is verliefd op Karen”

1 like

Iel, thank god van niet. Ik ben van ‘89, en ik weet niet of ik dan net te oud was maar ik heb K3 echt nooit leuk gevonden. Weet wel dat sommigen in mijn klas het leuk vonden, maar verder waren we meer into the Spice girls, boybands etc etc, gewoon niet dat kinderlijke? Maar ik heb Kinderen voor Kinderen ook nooit leuk gevonden, gewoon niet mee opgegroeid. Alleen Ademnood heeft echt een rol gespeeld, maar dat was ook gewoon top 40.

Kindermuziek was gewoon niet een ding? Luisterde gewoon naar de cd’s van mijn ouders (Mariah Carey, Whitney Houston, ontelbare edities knuffelrock en motown en muziek voor huisfeesten zoals de lambada hahaha) en de radio.

42 likes

Ja same! Mij niet telefoneren voor die infantiele meuk :star_struck:

7 likes

Ik ben van ‘94 en vond K3 ook niets aan. Wilde ook komen met dat ik het toen al infantiel vond maar eerlijk is eerlijk, kinderen voor kinderen vond ik wel leuk haha

1 like

Ja maar dan ben je inderdaad te oud. Ik ben net zo oud en ken K3 wel maar dat was echt voor kleine kinderen. Ze zijn opgericht in 1998 en hun eerste hit was in 1999. Dus toen waren wij al 10.

2 likes

Toen ze uitkwamen niet. Toen waren ze gericht op volwassenen. Als je naar de tekst luistert hoor je dat ook.

2 likes

Ja dat eerste liedje was echt voor volwassen, gaat duidelijk over sex. Maar het sloeg onverwacht enorm aan bij kinderen

2 likes

Ali baba ook nog en dat is volgens mij een later album.

Edit: cd 3.

2 likes

Ik studeerde al toen ze opkwamen dus was toen al veel te oud voor ze, maar weet nog wel dat ze in eerste instantie gewoon bij TMF enzo te zien waren

Ik denk dat wij ongeveer even oud zijn. Toch kende ik echt niemand die toen puber of volwassene was die ernaar luisterde. Eerder een keer op een hele fout moment in de kroeg dat het misschien gedraaid werd of met carnaval ofzo?
Ik denk dat hun ‘geluk’ is geweest dat het aansloeg bij kinderen, anders was t denk ik snel klaar geweest met ze.

4 likes

Ja eens, ik weet nog wel dat ik heyah mama destijds hoorde en het al een heel vreemde ervaring vond. De tekst rijmde totaal niet met de uitstraling van de groep. Als ze niet zo’n hit bij kleuters waren geworden waren ze een heel onbekend groepje gebleven.

Ik probeerde net de eerste videoclip te vinden, in mijn herinnering iets op het strand? Maar nergens te vinden helaas, wel een optreden met heyah mama op de Vlaamse tv bij Tien om te zien, wat ik dacht wel een programma voor volwassenen was? Of in ieder geval niet alleen voor kinderen

3 likes

tien om te zien was voor iedereen wat, voornamelijk als ‘belichaming’ van de popscene op dat moment

2 likes

Ja maar bij mij in de omgeving waren ze vooral populair bij kinderen tussen de 3-8 ongeveer. Als 10-jarige was het echt al niet cool meer om K3 leuk te vinden.

2 likes