Impopulaire meningen #5

Ja Catalanen zijn mijn minst favoriete Spanjaarden, allemaal huilebalken. Beetje de Fransen onder de Spanjaarden.

De enige respectabele Spanjaarden zijn Baskisch.

7 likes

Ik vind dat 17 jarigen voor half elf in bed horen te liggen.

Ja vind ik gewoon

13 likes

Vooral Spaanse 17-jarigen?

16 likes

Ja vooral als ze ook een beugel hebben en zoals @Rozevarken al zei ook nog uit Barcelona komen.

5 likes

En wat met voetballers die er zo uitzien :weary::weary:

3 likes

Ik kan niet haten op iemand uit 2007 :sob::sob:

5 likes

Ik vind K3 ook leuke nostalgie hoor kan echt 0,0 begrip hebben voor alle volwassenen die helemaal leip gaan om de reünie.

40 likes

300.000 mensen die een ticket gekocht hebben in België. Echt bizar.

2 likes

Zouden deze mensen er ook allemaal eerlijk voor uit komen dat ze hierheen gaan?!
En die oudste van k3 is inmiddels 50 WTF

Wat maakt dat nou uit?!

40 likes

Maar je zegt eerst ‘bedenk lekker zelf’ en dan ‘je hoeft mij echt niet uit te leggen hoe demonstreren werkt.’ Hoe moet zij dat nu weten.

Overigens ben ik het wel deels met je eens. Ik denk dat het wel goed is voor kinderen om te weten wat demonstreren en demonstratierecht ed is maar ik denk niet dat je super jonge kinderen alles hoeft te vertellen over de gruwelen van de wereld. Ook vreedzame demonstraties kunnen qua inhoud heel heftig zijn. Je kunt kinderen best dingen vertellen maar tot een bepaalde leeftijd misschien toch beter op klokhuis niveau.

2 likes

Geen zak. De wtf is de categorie: wtf de film se7en kwam 30 jaar geleden uit. Of dat habits van tove lo 12 jaar geleden uitkwam.

3 likes

Oooh dan begreep ik je verkeerd, pardon

3 likes

Ik heb de indruk van wel, ik zie veel stories van mensen met een ticket of in de wachtrij

4 likes

ik voel ook gewoon fysiek ongemak bij de gedachte dat ik in zo’n zaal zou moeten zitten met allemaal meeblerende volwassenen

14 likes

Misschien ben ik dan impopulair. Maar ik heb k3 nooit leuk gevonden.

8 likes

Hoorden jullie dit vroeger ook all the time
“Mijn vader is verliefd op Karen”

1 like

Iel, thank god van niet. Ik ben van ‘89, en ik weet niet of ik dan net te oud was maar ik heb K3 echt nooit leuk gevonden. Weet wel dat sommigen in mijn klas het leuk vonden, maar verder waren we meer into the Spice girls, boybands etc etc, gewoon niet dat kinderlijke? Maar ik heb Kinderen voor Kinderen ook nooit leuk gevonden, gewoon niet mee opgegroeid. Alleen Ademnood heeft echt een rol gespeeld, maar dat was ook gewoon top 40.

Kindermuziek was gewoon niet een ding? Luisterde gewoon naar de cd’s van mijn ouders (Mariah Carey, Whitney Houston, ontelbare edities knuffelrock en motown en muziek voor huisfeesten zoals de lambada hahaha) en de radio.

42 likes

Ja same! Mij niet telefoneren voor die infantiele meuk :star_struck:

7 likes

Ik ben van ‘94 en vond K3 ook niets aan. Wilde ook komen met dat ik het toen al infantiel vond maar eerlijk is eerlijk, kinderen voor kinderen vond ik wel leuk haha

1 like