Ja maar dan ben je inderdaad te oud. Ik ben net zo oud en ken K3 wel maar dat was echt voor kleine kinderen. Ze zijn opgericht in 1998 en hun eerste hit was in 1999. Dus toen waren wij al 10.
Toen ze uitkwamen niet. Toen waren ze gericht op volwassenen. Als je naar de tekst luistert hoor je dat ook.
Ja dat eerste liedje was echt voor volwassen, gaat duidelijk over sex. Maar het sloeg onverwacht enorm aan bij kinderen
Ali baba ook nog en dat is volgens mij een later album.
Edit: cd 3.
Ik studeerde al toen ze opkwamen dus was toen al veel te oud voor ze, maar weet nog wel dat ze in eerste instantie gewoon bij TMF enzo te zien waren
Ik denk dat wij ongeveer even oud zijn. Toch kende ik echt niemand die toen puber of volwassene was die ernaar luisterde. Eerder een keer op een hele fout moment in de kroeg dat het misschien gedraaid werd of met carnaval ofzo?
Ik denk dat hun āgelukā is geweest dat het aansloeg bij kinderen, anders was t denk ik snel klaar geweest met ze.
Ja eens, ik weet nog wel dat ik heyah mama destijds hoorde en het al een heel vreemde ervaring vond. De tekst rijmde totaal niet met de uitstraling van de groep. Als ze niet zoān hit bij kleuters waren geworden waren ze een heel onbekend groepje gebleven.
Ik probeerde net de eerste videoclip te vinden, in mijn herinnering iets op het strand? Maar nergens te vinden helaas, wel een optreden met heyah mama op de Vlaamse tv bij Tien om te zien, wat ik dacht wel een programma voor volwassenen was? Of in ieder geval niet alleen voor kinderen
tien om te zien was voor iedereen wat, voornamelijk als ābelichamingā van de popscene op dat moment
Ja maar bij mij in de omgeving waren ze vooral populair bij kinderen tussen de 3-8 ongeveer. Als 10-jarige was het echt al niet cool meer om K3 leuk te vinden.
Dat vond ik als 10-jarige zo stom. Ik vond K3 echt nog leuk, maar dat kon echt niet meer en het voelde alsof ik een duister geheim met me meedroeg Ik weet zelfs nog dat een paar jongens in de klas nadrukkelijk bij alle meisjes nagingen of ze K3 leuk vonden en iedereen zei zo overtuigd nee en ik mompelde alleen maar ānee hoorā met een knalrood hoofd. Omg memory unlocked.
Die ken ik allebei niet, en dat kan wel kloppen want die zijn van nog wat later volgens wikipedia. Bijzonder dat het een heel genre is, lijkt meer voor volwassen mannen die van kindvrouwtjes houden.
Jij bent een grote, lieve honingbeer
Om je vingers bij af te likken
Weet je dat je om te smullen bent
Ik zou je bijna kunnen bijten
Waarom heb je mij nu zo verwend
Weet je dat je om te smullen bent
Toe kus me of ik sterffff
Zoveel liedjes zijn zo fout haha. Ik weet niet waarom ik van alle liedjes deze zo goed onthouden heb, ik geloof toch niet dat ik me echt bewust was van de tekst
dat werd toen ook gezegd toen ze nieuwe leden zochten toch? āja de papas willen ook genietenā of zoiets gadverdamme wat haat ik mannen
ahhh ik vind dit echt heel schattig! En herkenbaar, ik ben uit '92 dus ik was eigenlijk een tikkeltje te oud voor K3 toen ze echt populair waren. Gelukkig luisterde mijn zusje het heel veel en was het dus niet gek dat we alle cdās in huis hadden
Zo hilarisch en dramatisch dat we als basisschoolkinderen zo graag groot wilden zijn dat we onszelf leuke dingen gingen ontzetten
Snap die hele hype om K3 ook niet. Vond ze als kind wel prima maar ik ken niemand die daadwerkelijk naar hun concerten ging ofzo.
Ik ga wel stuk om de slijmballen onder de video van Josje waarin ze aangeeft dat zij niet bij de reünie is. Mensen die vinden dat ze haar hadden moeten betrekken. Euh, nee?? Zij is geen K3-original. Waarom zo dramatisch?
Ik heb op Google gezocht, daar kwam hij bij mij niet naar boven, heb niet eens aan Youtube gedacht
Heel die video schreeuwt ook: How can I make this about me
Ik zit ineens te denken: zou het een 1-aprilgrap zijn van K3 en Josje
Huh ga je dan niet automatisch naar YouTube als je een video zoekt?
Nee die kaartjes zijn echt verkocht, dat zouden ze echt niet doen als het een 1 april grap was.
En Josje doet niet mee toch?