Impopulaire meningen #5

Dat vond ik als 10-jarige zo stom. Ik vond K3 echt nog leuk, maar dat kon echt niet meer en het voelde alsof ik een duister geheim met me meedroeg :joy: Ik weet zelfs nog dat een paar jongens in de klas nadrukkelijk bij alle meisjes nagingen of ze K3 leuk vonden en iedereen zei zo overtuigd nee en ik mompelde alleen maar “nee hoor” met een knalrood hoofd. Omg memory unlocked.

17 likes

Die ken ik allebei niet, en dat kan wel kloppen want die zijn van nog wat later volgens wikipedia. Bijzonder dat het een heel genre is, lijkt meer voor volwassen mannen die van kindvrouwtjes houden.

4 likes

Jij bent een grote, lieve honingbeer
Om je vingers bij af te likken

Weet je dat je om te smullen bent
Ik zou je bijna kunnen bijten
Waarom heb je mij nu zo verwend
Weet je dat je om te smullen bent

Toe kus me of ik sterffff :sweat_drops:

Zoveel liedjes zijn zo fout haha. Ik weet niet waarom ik van alle liedjes deze zo goed onthouden heb, ik geloof toch niet dat ik me echt bewust was van de tekst

1 like

dat werd toen ook gezegd toen ze nieuwe leden zochten toch? ‘ja de papas willen ook genieten’ of zoiets gadverdamme wat haat ik mannen

14 likes

ahhh ik vind dit echt heel schattig! En herkenbaar, ik ben uit '92 dus ik was eigenlijk een tikkeltje te oud voor K3 toen ze echt populair waren. Gelukkig luisterde mijn zusje het heel veel en was het dus niet gek dat we alle cd’s in huis hadden :smiling_face_with_tear:

Zo hilarisch en dramatisch dat we als basisschoolkinderen zo graag groot wilden zijn dat we onszelf leuke dingen gingen ontzetten

3 likes

Snap die hele hype om K3 ook niet. Vond ze als kind wel prima maar ik ken niemand die daadwerkelijk naar hun concerten ging ofzo.

Ik ga wel stuk om de slijmballen onder de video van Josje waarin ze aangeeft dat zij niet bij de reĂŒnie is. Mensen die vinden dat ze haar hadden moeten betrekken. Euh, nee?? Zij is geen K3-original. Waarom zo dramatisch? :rofl:

5 likes

Ik heb op Google gezocht, daar kwam hij bij mij niet naar boven, heb niet eens aan Youtube gedacht :sweat_smile:

3 likes

Heel die video schreeuwt ook: How can I make this about me

1 like

Ik zit ineens te denken: zou het een 1-aprilgrap zijn van K3 en Josje :flushed:

4 likes

Huh ga je dan niet automatisch naar YouTube als je een video zoekt?

2 likes

Nee die kaartjes zijn echt verkocht, dat zouden ze echt niet doen als het een 1 april grap was.

En Josje doet niet mee toch?

1 like

Bedoelt ze niet dat de grap dan is dat Josje wel mee doet? Zo interpreteerde ik het

1 like

Nee dat het een 1-aprilgrap is en dat Josje ook in het complot zit.

Maar als er al kaarten verkocht zijn dan heb ik het mis :smile:

Nee, ik heb meestal meer succes als ik op Google naar een video zoek. Maar duidelijk niet in dit geval :smile:

2 likes

Ik kreeg de indruk dat Josje wel echt baalde van de situatie, en ik denk dan (sorry Josje) jij was toch niet een van de eerste drie toch, logisch dat jij daar niet staat

1 like

Ja helemaal eens hoor. Was wel een goede 1-aprilgrap geweest.

5 likes

Oh ik heb echt niks met k3 nu, maar toen ik die tiktok zag dacht ik: was wel netjes geweest om haar wat eerder te laten weten dat ze haar totaal niet willen betrekken.

Ik ken overigens best veel mensen die naar dat concert gaan. Ik vond k3 als 6-8jarig kind wel echt leuk dus ik zit denk ik precies in die doelgroep, maar dit concert geeft echt ‘ons
geld is op dus we komen terug’ vibes. Sommige dingen moet je gewoon in het verleden laten. Het is leuk om aan terug te denken maar ik begrijp niet wat je er nu nog mee moet

11 likes

Ja eens en het is toch mede dankzij haar dat ze nog zoveel jaren door konden gaan.

2 likes

Gertje is nog niet rijk genoeg :money_mouth_face:

5 likes

Ik was vroeger als kind ook mega fan, mijn ouders hebben destijds geprobeerd tickets te kopen maar lukte niet, maar denk hierbij echt totaal niet laat ik heen gaan. Ga dan nog liever een avond bier drinken bij De vrienden van Amstel hahaha.

1 like