Impopulaire meningen #5

Er gaan ook veel geruchten dat de huidige K3 het voorprogramma gaat doen. Dan lijkt het me helemaal gek dat ze Josje niet hebben gevraagd.

Ik heb overigens wel een kaartje. Ik zou het best leuk vinden als Josje wat nummers meedoet, ondanks dat ik eigenlijk al wel wat te oud was toen zij erbij kwam en ik toen niet meer zo naar ze luisterde. Maar op de huidige K3 zit ik niet zo heel erg te wachten eerlijk gezegd :sweat_smile:

2 likes

En die andere meid dan? Klaasje? Als ze Josje wel hadden gevraagd hadden ze haar ook weer moeten vragen natuurlijk

5 likes

Je was toen in 2009 al te oud maar je gaat nu ruim 15 jaar later wel naar hun concert? :thinking::joy:

11 likes

Ja idk gewoon nostalgie :woman_shrugging:t2: ik denk dat het meerendeel van de mensen met een kaartje 25+ is hoor. Josje begon in 2009/2010 geloof ik, toen was ik 12 en ging ik naar de brugklas. Toen was K3 alles behalve cool uiteraard.

Maar goed, prima dat jullie het allemaal weer stom vinden hoor.

2 likes

Ah ok ik had toen havo eindexamen dus ik was wel echt te oud voor k3.

4 likes

Ga er gewoon lekker van genieten!

7 likes

Volgens mij zouden er wel meer mensen willen gaan, gezien alle berichten erover op het forum.

8 likes

Ik heb echt geen idee wie Josje is

2 likes

Een ex van Gert (van Samson)

10 likes

Dat is Karen ook.

6 likes

Rood :white_check_mark:
Blond :white_check_mark:
Zwart (uitbesteed aan Viktor :white_check_mark:)

Alle generaties van K3 gehad samen.

7 likes

Oh nvm blijkbaar is ze gecanceld vanwege transfobe uitspraken. Wist ik niet, sorry

4 likes

Mijn vrienden hadden uitgerekend dat er 400000 tickets verkocht waren inmiddels in NL en Belgiƫ bij elkaar, en dat dat blijkbaar 1.7% van de Nederlandstalige bevolking van de Benelux was. Bizar haha

Al zou het me niks verbazen als K3 zo’n ding is met van die megafans die vier keer gaan

3 likes

En heel veel tickets die al terug te koop staan, dus gewoon opgekocht in de hoop winst te maken (wat illegaal is in Belgiƫ)

2 likes

Je kan iemand zonder carriĆØre ook moeilijk cancellen :joy:

5 likes

Nou ja misschien niet door jou maar wel door een gedeelte van de fans. Vanwege transfobe uitspraken dus. Ik heb dan niet echt medelijden meer dat ze niet is gevraagd. Jij wel?
Ze geloofde overigens ook niet in corona maar dat gaat natuurlijk ook vaak hand in hand.

9 likes

Waarom zou die Josje überhaupt bij een reünie van de originele K3, waar zij niet in zat, uitgenodigd moeten worden? Of mis ik iets?

34 likes

Zie hier de reactie van Kristel. Ze is dus ook niet welkom om 1 liedje mee te zingen.
Waren er niet verhalen dat het niet goed klikte tussen Josje en die andere 2 K’s toen ze nog samen waren?

8 likes

Het gaat hier voor mijn gevoel al een week over K3 :cry:

55 likes

ā€˜Emotioneel filmpje’ het is toch totaal geen emotioneel filmpje? Ze zegt gewoon van joh als ik was gevraagd had ik meegedaan en had het best leuk gevonden maar veel plezier verder. Wat een drama om niks weer. Die volwassen k3 fans zijn echt heftig zeg

8 likes