Bedoelt ze niet dat de grap dan is dat Josje wel mee doet? Zo interpreteerde ik het
Nee dat het een 1-aprilgrap is en dat Josje ook in het complot zit.
Maar als er al kaarten verkocht zijn dan heb ik het mis
Nee, ik heb meestal meer succes als ik op Google naar een video zoek. Maar duidelijk niet in dit geval
Ik kreeg de indruk dat Josje wel echt baalde van de situatie, en ik denk dan (sorry Josje) jij was toch niet een van de eerste drie toch, logisch dat jij daar niet staat
Ja helemaal eens hoor. Was wel een goede 1-aprilgrap geweest.
Oh ik heb echt niks met k3 nu, maar toen ik die tiktok zag dacht ik: was wel netjes geweest om haar wat eerder te laten weten dat ze haar totaal niet willen betrekken.
Ik ken overigens best veel mensen die naar dat concert gaan. Ik vond k3 als 6-8jarig kind wel echt leuk dus ik zit denk ik precies in die doelgroep, maar dit concert geeft echt ‘ons
geld is op dus we komen terug’ vibes. Sommige dingen moet je gewoon in het verleden laten. Het is leuk om aan terug te denken maar ik begrijp niet wat je er nu nog mee moet
Ja eens en het is toch mede dankzij haar dat ze nog zoveel jaren door konden gaan.
Gertje is nog niet rijk genoeg
Ik was vroeger als kind ook mega fan, mijn ouders hebben destijds geprobeerd tickets te kopen maar lukte niet, maar denk hierbij echt totaal niet laat ik heen gaan. Ga dan nog liever een avond bier drinken bij De vrienden van Amstel hahaha.
Er gaan ook veel geruchten dat de huidige K3 het voorprogramma gaat doen. Dan lijkt het me helemaal gek dat ze Josje niet hebben gevraagd.
Ik heb overigens wel een kaartje. Ik zou het best leuk vinden als Josje wat nummers meedoet, ondanks dat ik eigenlijk al wel wat te oud was toen zij erbij kwam en ik toen niet meer zo naar ze luisterde. Maar op de huidige K3 zit ik niet zo heel erg te wachten eerlijk gezegd
En die andere meid dan? Klaasje? Als ze Josje wel hadden gevraagd hadden ze haar ook weer moeten vragen natuurlijk
Je was toen in 2009 al te oud maar je gaat nu ruim 15 jaar later wel naar hun concert?
Ja idk gewoon nostalgie ik denk dat het meerendeel van de mensen met een kaartje 25+ is hoor. Josje begon in 2009/2010 geloof ik, toen was ik 12 en ging ik naar de brugklas. Toen was K3 alles behalve cool uiteraard.
Maar goed, prima dat jullie het allemaal weer stom vinden hoor.
Ah ok ik had toen havo eindexamen dus ik was wel echt te oud voor k3.
Ga er gewoon lekker van genieten!
Volgens mij zouden er wel meer mensen willen gaan, gezien alle berichten erover op het forum.
Ik heb echt geen idee wie Josje is
Een ex van Gert (van Samson)
Dat is Karen ook.
En Kristel toch ook?