Zullen we het anders over Taylor Swift hebben? Is er al iets bekend over Reputation TV?
Ja, maar dat zou ik dus ook gek vinden. Zij heeft feitelijk niets te maken met de originele K3 die al 10+ jaar bestond. Ze had die video gewoon niet moeten maken, want het gaat niet om haar. Vind het een beetje aanstelleritus.
Ik heb echt 100x k3 zoekt k3 en k2 zoekt k3 gebingewatched, maar niet omdat ik die muziek nou zo geweldig vind. Wel als kind (was toen 5). Ik vind die hele groep en het succes gewoon mega fascinerend of zo? Wat maakt iemand een k3tje, die poppenkast van leuk doen, de drama rondom Gert etc. Echt mijn comfortzone. Misschien naar het biechttopic hiermee? ![]()
Haah ik ook! Vind het echt heerlijke tv. En zou t zelf echt niet kunnen qua hoeveelheid optredens e.d. + de bekendheid
Haha, leuk, een medeverslaafde. Lijkt me echt topsport en zou heel ongelukkig worden ook. Altijd maar blij, netjes etc.
Haha herkenbaar dit. K3 zoekt K3 was echt pure guilty pleasure tv
Het doet me denken aan K-pop groepen wat dat betreft. Super intensief regime, cartoonachtige outfitjes en altijd vrolijk, lief en voorkomend moeten zijn.
Drama rondom Gert? Tell me ![]()
Ik vind het vooral ook fascinerend omdat het een groep is die zo overduidelijk scoren en beroemd zijn belangrijker vindt dan mooie muziek maken. Dat is gewoon echt een genre op zich, waar bijv gebroeders co ook tot behoren
Hardop lachen om de Gebroeders Ko - Ik heb een toeter op m’n waterscooter is gewoon cultureel erfgoed trouwens.
Ik bedoelde al dat geflikflooi met die dames en als je denkt dat hij er nu wel te oud voor wordt, neemt zijn zoon het stokje over
. En al zijn seksueel getinte opmerkingen over de kandidates (waar K3 gewoon aan meedeed hoor)
Lawineboys ![]()
![]()
Ik wil sex met die kaaaaaale. ![]()
![]()
Ik denk dat het impopulair is maar misschien helemaal niet maar ik heb zo’n hekel aan Perry de Man. Hij doet vrij weinig kwaad denk ik? Maar als ik hem ergens voorbij zie komen dan roept dat echt een soort weerstand op
Ik haaaaat van hema die eeuwige rookworst tompoes en takkie kleren/spullen
![]()
Cultuurbarbaar
Ik vind alles rondom pokémon nog steeds leuk. Pokémonkaarten, films, series, games, youtubers en conventies. Love it. Behalve sparen, dat doe ik (nog) niet.
Haha hoe is dit impopulair, Pokémon is toch nog steeds een enorme hype wereldwijd
Toch niet onder volwassenen