Impopulaire meningen #5

Rood :white_check_mark:
Blond :white_check_mark:
Zwart (uitbesteed aan Viktor :white_check_mark:)

Alle generaties van K3 gehad samen.

7 likes

Oh nvm blijkbaar is ze gecanceld vanwege transfobe uitspraken. Wist ik niet, sorry

4 likes

Mijn vrienden hadden uitgerekend dat er 400000 tickets verkocht waren inmiddels in NL en België bij elkaar, en dat dat blijkbaar 1.7% van de Nederlandstalige bevolking van de Benelux was. Bizar haha

Al zou het me niks verbazen als K3 zo’n ding is met van die megafans die vier keer gaan

3 likes

En heel veel tickets die al terug te koop staan, dus gewoon opgekocht in de hoop winst te maken (wat illegaal is in België)

2 likes

Je kan iemand zonder carrière ook moeilijk cancellen :joy:

5 likes

Nou ja misschien niet door jou maar wel door een gedeelte van de fans. Vanwege transfobe uitspraken dus. Ik heb dan niet echt medelijden meer dat ze niet is gevraagd. Jij wel?
Ze geloofde overigens ook niet in corona maar dat gaat natuurlijk ook vaak hand in hand.

9 likes

Waarom zou die Josje überhaupt bij een reünie van de originele K3, waar zij niet in zat, uitgenodigd moeten worden? Of mis ik iets?

34 likes

Zie hier de reactie van Kristel. Ze is dus ook niet welkom om 1 liedje mee te zingen.
Waren er niet verhalen dat het niet goed klikte tussen Josje en die andere 2 K’s toen ze nog samen waren?

8 likes

Het gaat hier voor mijn gevoel al een week over K3 :cry:

55 likes

‘Emotioneel filmpje’ het is toch totaal geen emotioneel filmpje? Ze zegt gewoon van joh als ik was gevraagd had ik meegedaan en had het best leuk gevonden maar veel plezier verder. Wat een drama om niks weer. Die volwassen k3 fans zijn echt heftig zeg

8 likes

Zullen we het anders over Taylor Swift hebben? Is er al iets bekend over Reputation TV?

7 likes

Ja, maar dat zou ik dus ook gek vinden. Zij heeft feitelijk niets te maken met de originele K3 die al 10+ jaar bestond. Ze had die video gewoon niet moeten maken, want het gaat niet om haar. Vind het een beetje aanstelleritus.

11 likes

Ik heb echt 100x k3 zoekt k3 en k2 zoekt k3 gebingewatched, maar niet omdat ik die muziek nou zo geweldig vind. Wel als kind (was toen 5). Ik vind die hele groep en het succes gewoon mega fascinerend of zo? Wat maakt iemand een k3tje, die poppenkast van leuk doen, de drama rondom Gert etc. Echt mijn comfortzone. Misschien naar het biechttopic hiermee? :laughing:

14 likes

Haah ik ook! Vind het echt heerlijke tv. En zou t zelf echt niet kunnen qua hoeveelheid optredens e.d. + de bekendheid

4 likes

Haha, leuk, een medeverslaafde. Lijkt me echt topsport en zou heel ongelukkig worden ook. Altijd maar blij, netjes etc.

5 likes

Haha herkenbaar dit. K3 zoekt K3 was echt pure guilty pleasure tv

8 likes

Het doet me denken aan K-pop groepen wat dat betreft. Super intensief regime, cartoonachtige outfitjes en altijd vrolijk, lief en voorkomend moeten zijn.

3 likes

Drama rondom Gert? Tell me :disguised_face:

5 likes

Ik vind het vooral ook fascinerend omdat het een groep is die zo overduidelijk scoren en beroemd zijn belangrijker vindt dan mooie muziek maken. Dat is gewoon echt een genre op zich, waar bijv gebroeders co ook tot behoren

Hardop lachen om de Gebroeders Ko - Ik heb een toeter op m’n waterscooter is gewoon cultureel erfgoed trouwens.

22 likes