Ik bedoelde al dat geflikflooi met die dames en als je denkt dat hij er nu wel te oud voor wordt, neemt zijn zoon het stokje over . En al zijn seksueel getinte opmerkingen over de kandidates (waar K3 gewoon aan meedeed hoor)
Lawineboys
Ik wil sex met die kaaaaaale.
Ik denk dat het impopulair is maar misschien helemaal niet maar ik heb zo’n hekel aan Perry de Man. Hij doet vrij weinig kwaad denk ik? Maar als ik hem ergens voorbij zie komen dan roept dat echt een soort weerstand op
Ik haaaaat van hema die eeuwige rookworst tompoes en takkie kleren/spullen
Cultuurbarbaar
Ik vind alles rondom pokémon nog steeds leuk. Pokémonkaarten, films, series, games, youtubers en conventies. Love it. Behalve sparen, dat doe ik (nog) niet.
Haha hoe is dit impopulair, Pokémon is toch nog steeds een enorme hype wereldwijd
Toch niet onder volwassenen
Onder mijn vrienden wel haha.
@Lemongrab denk dat dit een reactie is op het relatie leed topic, omdat iemands partner daar into Pokemon is.
Afgezien van kaarten kopen als investering, want dat vind ik deprimerend, vind ik Pokemon als hobby ook geen afknapper in ieder geval
Volgens mij wel, als je al die beurzen en conventies enzo ziet
Maar de meeste volwassenen hebben toch helemaal niks met pokemon?? Ik ken letterlijk niemand.
Nee de meeste niet, maar vind het geen obscure hobby ofzo.
Ik ken echt meerdere mensen twee collega’s kopen ook steeds die kaarten. En een heeft net een kind en die maakt een verzameling voor zijn kind.
Ja jawel! Super veel volwassenen doen nog Pokémon go en bv enzo knol doet ook echt super vaak live Pokémon kaarten open maken. En dan staan daar andere volwassen gasten bij en dan gaan ze de kaarten analyseren
Wat erg
Mijn man had ook een keer zo’n live-stream kaarten openmaken van Enzo Knol aanstaan ja
Wat een horror 🫥
Pokemon heeft ook letterlijk een gigantische esport scene waarbij personen tamelijk wat geld kunnen winnen
Pokemon go is echt super handig als je je stappendoel wil halen. Toen ik nog in Amsterdam woonde deed ik ook wel eens van die raids (dan moet je met andere mensen spelen) en daardoor leerde je echt veel buurtgenoten buiten je eigen ‘bubbel’ kennen. In mijn oude buurt was het een van de betere integratie/anti-gentrificatie tools hehe