Impopulaire meningen #5

Nou klopt toch? Je vriend, en dat kind kreeg je er gratis bij.

44 likes

Ik krijg er meer onverwachte tweelingvibes van :sweat_smile:
:sparkles:Niet verwacht wel gewenst :sparkles:

1 like

De vriendin van mijn vader en ik noemen elkaar altijd gekscherend bonusdochter en -moeder, ik was al dik in de twintig toen zij en mijn vader een relatie kregen, dus we hebben echt helemaal geen moeder-dochter verhouding (vinden elkaar wel heel leuk verder). Mijn partner heeft een kind en dat noem ik heel soms ook wel eens grappend zo, maar eigenlijk normaalgesproken altijd gewoon “het kind van mijn partner”. Maar kreeg het er inderdaad wel gratis bi @Nova :smile:
Mijn stiefvader die al sinds mijn 8e in mijn leven is is overgens mijn neppapa :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Maar is een tweeling ooit wel verwacht?

3 likes

Mag hopen van wel na 9 maanden

10 likes

Mijn zwager vroeg pas waarom wij de partner van mijn ouder eigenlijk niet onze stiefouder noemen (als we het over diegene hebben)
Toen zij in ons leven kwam, waren wij rond de 30 en al heel lang niet thuiswonend, wie noemt dan de nieuwe partner nog stiefmoeder/vader:’) Ik vond de vraag onbegrijpelijk, maar ok, blijkbaar zijn er mensen die het normaal vinden.

13 likes

Ja, man met gratis kind. Maar ik vind als ik stiefkind of “ik ben de stiefmoeder” moet zeggen alleen maar die heks van sneeuwithje voor me :sweat_smile:

Ik vind rice cakes echt overrated (zoals in tteokbokki) snap de hype niet helemaal
Ik vind de rest van zo’n gerecht wel echt top, maar liever noodles

4 likes

Ik vind die labubu poppen echt vreselijk en gewoon creepy? Snap de hele hype niet.

56 likes

Ik vind de originele tekeningen een stuk leuker!

Zijn van Kasing Lung

28 likes

Eens!!

5 likes

Plastic meuk

3 likes

Ja omg ik stoor me er echt zo aan op TikTok ook! Mensen kopen hele dozen voor honderden euro’s voor een paar stomme poppetjes die over een paar weken weer in de kast liggen te rotten.

5 likes

Ieh een soort horror sonic the hedgehog

2 likes

Ik lees alleen maar gezeik erover maar ik vind de one UI 7 update wel chill eigenlijk

5 likes

Bij mij staat ie al een paar dagen klaar, durf em niet te installeren hahah

2 likes

Haha het is echt niet zo erg! Je bent er zo aan gewend

6 likes

Haha ik vond het ook heel erg meevallen en je kunt bijna alles zo instellen dat het eruit ziet zoals eerst!

3 likes

Of in schappen bij de kringloop.

Vind ze echt ontzettend lelijk, en die enge tandjes
 Nee, niks voor mij.

3 likes

Haha ken je de ‘Fugglers’ al?

1 like