Nou klopt toch? Je vriend, en dat kind kreeg je er gratis bij.
Ik krijg er meer onverwachte tweelingvibes van
Niet verwacht wel gewenst
De vriendin van mijn vader en ik noemen elkaar altijd gekscherend bonusdochter en -moeder, ik was al dik in de twintig toen zij en mijn vader een relatie kregen, dus we hebben echt helemaal geen moeder-dochter verhouding (vinden elkaar wel heel leuk verder). Mijn partner heeft een kind en dat noem ik heel soms ook wel eens grappend zo, maar eigenlijk normaalgesproken altijd gewoon âhet kind van mijn partnerâ. Maar kreeg het er inderdaad wel gratis bi @Nova
Mijn stiefvader die al sinds mijn 8e in mijn leven is is overgens mijn neppapa
Maar is een tweeling ooit wel verwacht?
Mag hopen van wel na 9 maanden
Mijn zwager vroeg pas waarom wij de partner van mijn ouder eigenlijk niet onze stiefouder noemen (als we het over diegene hebben)
Toen zij in ons leven kwam, waren wij rond de 30 en al heel lang niet thuiswonend, wie noemt dan de nieuwe partner nog stiefmoeder/vader:â) Ik vond de vraag onbegrijpelijk, maar ok, blijkbaar zijn er mensen die het normaal vinden.
Ja, man met gratis kind. Maar ik vind als ik stiefkind of âik ben de stiefmoederâ moet zeggen alleen maar die heks van sneeuwithje voor me
Ik vind rice cakes echt overrated (zoals in tteokbokki) snap de hype niet helemaal
Ik vind de rest van zoân gerecht wel echt top, maar liever noodles
Ik vind die labubu poppen echt vreselijk en gewoon creepy? Snap de hele hype niet.
Eens!!
Plastic meuk
Ja omg ik stoor me er echt zo aan op TikTok ook! Mensen kopen hele dozen voor honderden euroâs voor een paar stomme poppetjes die over een paar weken weer in de kast liggen te rotten.
Ieh een soort horror sonic the hedgehog
Ik lees alleen maar gezeik erover maar ik vind de one UI 7 update wel chill eigenlijk
Haha het is echt niet zo erg! Je bent er zo aan gewend
Haha ik vond het ook heel erg meevallen en je kunt bijna alles zo instellen dat het eruit ziet zoals eerst!
Of in schappen bij de kringloop.
Vind ze echt ontzettend lelijk, en die enge tandjes⊠Nee, niks voor mij.
Haha ken je de âFugglersâ al?