Impopulaire meningen #5

Ja ik vind het ook veel mooier. Daarom tegenwoordig in de zomermaanden druk aan de slag met Kruidvat zelfbruinende bodylotion en collistar magic drops voor m’n gezicht.

3 likes

:smirk:

4 likes

Mijn opa komt uit 1906 (oma weet ik zo even niet). Dus denk dat in die periode de omslag ongeveer is geweest. Kan het ze niet meer navragen overigens ;).

2 likes

Ik vind mezelf echt een stuk knapper met een kleurtje

4 likes

Ik wil wel al een tijdje zelfbruiner proberen maar heb m’n zinnen gezet op vanavond terwijl ik vrijdag een bruiloft heb. Dat kan natuurlijk alleen maar een ramp worden :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee joh gewoon zo’n pussy versie proberen van bodylotion met een beetje zelfbruiner erin. Dat kan amper wat raars doen.

3 likes

Oh ja dat heb ik wel geprobeerd maar vind ik niet genoeg :joy:

1 like

Gewoon bondi sands pakken en zo’n tanningmit. Ziet er altijd prima uit.

7 likes

Ik vind deze erg fijn en goed uit te smeren. Wel even met een tanning handschoen doen.

4 likes

Idd! Zelfbruiner werd bij mij altijd lelijk en streperig, maar Bondi Sands werkt goed!

3 likes

Het is mij heel m’n leven nog nooit gelukt om echt bruin te worden alleen maar rood😂 als tiener maak je je er misschien druk om maar nu denk ik boeien

3 likes

Heeft die een guide color? Zonder guide color vind ik zelfbruiners echt niet beginner vriendelijk en al helemaal niet als je iets belangrijks hebt vrijdag 🫠😂

1 like

Haha geen idee wat dat is? Ik heb erg veel zelfbruiners gebruikt en geprobeerd en smeer het altijd gewoon op haha. En dit vind ik nog steeds de fijnste, vandaar dat ik hem aanraad.

2 likes

ik ben groen als ik niet bruin ben (in de winter)

3 likes

Ja hier heb ik laatst een mini van gekregen toen ik iets anders bestelde, dus ben benieuwd maar ook bang hahaha

1 like

Ik ben ook groen maar ik vind dat wel mooi eigenlijk (bruin ook natuurlijk, maar ik ga me niet in moeilijke bochten wringen omdat ik groen ben haha, als ik bruin word is dat leuk maar anders is mijn huid ook mooi)

2 likes

Een kleurtje zodat je ziet waar je al gesmeerd hebt! Sommige zelfbruiners zijn kleurloos en dan zie je niet goed of je plekken gemist hebt

3 likes

Stinken wel

1 like

haha nee ik ook niet hoor, ik word ook bij de miniscuulste zonnestraal al bruin dus helemaal priem

2 likes

Eerst zo’n poll en dan je eigen saaie anekdote delen :joy:

4 likes