Impopulaire meningen #5

Dit was een verkapte hulpvraag :smirk::smirk:

4 likes

Ik heb een collega die meerdere keren per jaar 4 weken naar Griekenland gaat. Iedere keer waneer ze terug is grijpt ze mijn arm, en begint te mekkeren dat ik zo wit ben. En hoe dit kan. En het ziet er niet uit etc. Mijn huidskleur boeit mij echt niet, maar deze collega wil ik echt slaan.
Ondertussen heeft deze collega een huid met rimpels tot op haar enkels, en nog neer zondschade.

8 likes

In Nederland vind ik het echt vreselijk als het bewolkt is en al helemaal als het regent, sneeuwt etc maar op vakantie vind ik het ideale weer als het heel warm maar wel bewolkt is. Ik houd er echt niet van om middenin de felle zon naar een of andere bezienswaardigheid te lopen die bovenop een heuvel staat. Ook dagen strand/zwembad vind ik verschrikkelijk in de felle zon en spendeer ik liever de hele dag in de schaduw of… zonder zon haha

6 likes

Is heel simpel toch? Ik wil liever niet zoveel rimpels krijgen zoals jij dus ik mijd de zon als mijn no 1 vijand.

7 likes

Ik ken ook zo’n iemand, ik heb toen één keer gezegd ‘ik wil geen huidkanker’ en daarna heeft ze het nooit meer gevraagd haha.

12 likes

Dat het er niet uitziet. Ohh wat erg! Dat zeg je toch niet en vooral niet tegen een collega

3 likes

Echt he, ik zou echt de neiging hebben om tegen haar te zeggen ‘ooh wat zie je er al oud uit, ziet er niet uit’

2 likes

Ja of gewoon “je opmerking komt nogal onaardig over, is dat ook je bedoeling?”

34 likes

Heb ik ook in Nederland!
Dit weekend wordt het zaterdag volle zon 30+ graden maar ik wil dan juist uit de zon blijven. Zondag wordt het 25+ graden en bewolkt en dan ben ik juist graag buiten. Het is warm genoeg maar wel te doen, en je verbrandt niet levend.

6 likes

Ben zo klaar met dit warme weer. Ik heb het mega benauwd en daardoor ben ik dus ook gigantisch moe. En ik heb aanhoudende hoofdpijn omdat ik niet tegen de warmte kan opdrinken.

7 likes

Hier hetzelfde! Ik kan ook niet zweten, maar zet altijd op in de zomer. :laughing:

1 like

Dit is in veel gevallen echt een super antwoord. Hoop dat ik zo assertief ben om hem ook te gebruiken :sweat_smile:

4 likes

Ja, heb geleerd dat mijn moeder zo slecht nog niets is haha

4 likes

Ik hoop echt dat dit niet nog 2 maanden aanhoudt.

Ik vond het deze week buiten niet echt super heet eigenlijk. Wel lekker warm.

7 likes

Ik vind Bas Smit en Nicolette Van Dam best sympathiek. Ik woon in België dus ken hun enkel van hen op Instagram te volgen maar ik snap de haat op hen niet goed?

70% de openhangende mond van Bas
10% hun eeuwige grind om producten te verkopen en hun naam aan dingen te verbinden
10% hun beider Facebook plaatjes humor
5% hun noodzaak alles op Instagram te zetten en onder iedereen insta te commenten
5% dat hun kinderen Lola Lily en Kiki Kate heten

Maar ze zijn vrij onschuldig irritant idd.

43 likes

Haha bedankt voor het detailoverzicht. Ik snap idd dat al deze dingen voor irritatie kunnen zorgen. Al vind ik hen zowaar nog ‘ça va’ bij hun producten die ze verkopen, bij menig influencer vind ik het veel irritanter soms, die spon. Maar onschuldig irritant kan ik me dus goed voorstellen ja.

10 likes

En het lijkt alsof hij praat met super veel speeksel in zijn mond. Even slikken, Bas!

9 likes

Mijn irritatie bij Nicolette begon vroeger omdat ik haar zooooo slecht vond presenteren en het wel duidelijk was dat ze de baan om haar looks kreeg :smiling_face_with_tear:

8 likes