Is dit Vlaams?
Neen
Buizen: ergens niet voor slagen.
Oh nog nooit van gehoord, zeggen we dat in Nederland ook? (Weet niet of jij Vlaams bent haha)
Ah ja, buizen wel.
Alsnog aparte zin.
Ja dat je je aangesproken voelde hadden we allemaal door.
Ja en dat is dan meteen ook de reden dat ik het in dit topic had gepost want had al verwacht dat het ondanks mn disclaimers niet goed geformuleerd zou zijn
Geen idee of jullie dit ook zeggen, ik ben van België.
Mensen die komen re-integreren en verwachten dat iedereen heel meelevend moet zijn tegen ze omdat ze het zo zwaar hadden mentaal. Terwijl in hun afwezigheid je als team veel extra werk hebt op moeten pakken en de frustratie daarbij van slechte overdracht en communicatie. Dus nee GERDA het interesseert me niet hoe het nu met je gaat, ga alsjeblieft zo snel mogelijk weer nuttig werk doen en laat me met rust.
Zo, ben blij dat jij mijn collega niet bent. Dan zat ik daarna weer meteen met een burn out thuis.
Wow, ik ben blij dat ik jouw collega niet ben
Edit: en als je wat te zeiken hebt over overdracht en slechte communicatie moet je volgens mij ook niet bij je reïntegrerende collega zijn
Wat een empathie
hahahahahahahah ben jij 63 ofzo
Als je op werk net zo gezellig bent als in dit bericht, snap ik dat je collega uitgevallen is.
Jeeeetjeeee u for real?
Maar een ander GERDA noemen
ja dat maakt het nog mooier alsof ze zelf niet het meest boomerige bericht van 2025 het internet op heeft geslingerd
Zuur zo op de maandagmiddag! Ben benieuwd hoe het dan zou zijn geweest als jij diegene was die moest reïntegreren, had je dan ook asap weer " nuttig" werk gedaan?
Dat gebeurt haar niet. Gewoon doorwerken, het zit allemaal tussen je oren.
Tering😂 Vrij logisch dat er geen goede overdracht is als iemand er mentaal doorheen zit en niet kan werken. Hoop dat niet al jouw collega’s ook zoals jou reageren. Beetje menselijkheid is ver te zoeken zeg.