Impopulaire meningen #5

Ook een aantal racistische uitspraken gedaan en “grapjes” gemaakt, daarom haat ik ze ook

7 likes

mag wel hoger wmb

5 likes

Oooh die goedkope Aliexpress klote slippers! Optyfen met die reclames!

Oh en dat die Bas zich als aanstaande schoonzoon introduceerde. Fucking creep! Hij moet eens een baan gaan zoeken ipv man van zijn. Zielig!

3 likes

Door dit ben ik ze gaan side eyen

3 likes

Dit was echt m’n favoriete gate :joy:

Tldr: ze vragen 2,4 miljoen euro van Coca Cola omdat ze een deal dachten te hebben met een schoolpleinouder die daar werkt om 5 events te attenderen. Ze hadden ookal een au pair ingehuurd daarvoor ookal gingen de events niet door.

5 likes

Echt zó erg hoe ze zegt “hoor je niet wat ik tegen je zeg?” Walgelijk

7 likes

Tja die twee gedragen zich consequent onbeschoft

En dat is nog zacht uitgedrukt van mij

Spanje rouwde trouwens hierom
https://www.nu.nl/buitenland/6333632/drie-dagen-rouw-in-spanje-na-dodelijkste-overstromingen-in-30-jaar-dit-weten-we.html

@NeverLeNkemise kunnen we die twee naar België exporteren? Of ben jij ze nu ook zat?

2 likes

Hahaha ok ok ik snap de haat nu veel beter :grinning: dit krijg je als Belg natuurlijk niet allemaal mee dus ik was clueless.

2 likes

ja en die ene keer dat Emma Heesters een update over haar ziekte plaatste (kanker) en Bas niet verder las dan een stukje van de caption en zei “yes!”

5 likes

‘Insta-verschrikking Nicolette’ hahaha :joy:

8 likes

Bionda blijft Bionda.

18 likes

Voor hoeveel geld zij regelen voor kinderziekenhuis mogen ze van mij verder heel irritant zijn hoor

5 likes

maar ze zijn niet alleen irritant, ze zijn ook racisten

6 likes

Ik vind het echt vreselijk hoe Beyoncé haar kinderen zo’n onderdeel laat zijn van haar tour. Nee het is niet cutesy, het is kinderarbeid en om 101 redenen zo ontzettend fout. Maar heel TikTok lijkt er mee weg te lopen

48 likes

Het is dat het Beyonce is. Als iemand als Katy Perry dit zou doen zou het internet helemaal losgaan.

6 likes

Ik vind dit weer heerlijk! Gisteren op het midden van de dag in de zon fietsen was wel even intens, maar voor de rest geniet ik er echt van!

18 likes

Ik ben jaloers op je.

1 like

Ik vroeger ook. Nu trek ik het echt niet meer. Sinds ik moeder ben.

4 likes

Ik ook. Gewoon alles een tandje trager doen en dan gedij ik prima in dit weer!

Een paar jaar geleden was er zo’n droge hittegolf een week lang. Toen ging ik ook fietstochten maken door de hitte haha, heerlijk om door die hete lucht te fietsen.

6 likes

Ja ik dus ook! Ik heb niet super snel last van warmte ook gelukkig. Ik vind het altijd wel gezellig en dat je dan ook na je werk nog zo’n lekkere zomeravond hebt. En op mijn vrije dag vind ik het een super goed excuus om echt helemaal niks te doen en de hele dag met mijn boekje en opzetbadje in de tuin te gaan zitten chillen.

Dat ik dan in de oven fiets + trein doe op werkdagen heb ik er dan maar voor over.

8 likes