Impopulaire meningen #5

Ik vind slippers met sokken wel soort van nonchalant cool staan ofzo, weet niet precies waarom haha. Helemaal als het van die dikkere slippers zijn.

9 likes

Nav het he moet kiezen topic: ik vind de gewone/normale koffie van de dolce gusto de lekkerste, ook de latte macchiato vind ik goed. De cappuccino vind ik dan weer niet lekker. Mijn vriend vindt mij een barbaar want we hebben ook een bonenapparaat en toch kies ik altijd de koffie van de dolce gusto

5 likes

Ik ben ook een barbaar, want ik had een senseo die ik lekker vond, maar dat apparaat is kapot gegaan

6 likes

Same! Vind de Dolce Gusto (en Starbucks varianten) ook gewoon lekker hoor. Drink vooral de latte’s en cappuccino. Sommigen zijn misschien een beetje slap maar dan pas ik de streepjes naar mijn smaak aan

6 likes

Door de dolce gusto ben ik koffie (latte’s en cappuccino’s) pas lekker gaan vinden op mijn 25e. Niet bitter/zuur.

2 likes

Blijkbaar is dit een impopulaire mening omdat ik het steeds vaker zie en hoor. Ik zag zojuist een meisje nog met het kaartje aan haar shirt haha.

Ik vind het echt vies om kleding uit een winkel/online shop meteen aan te doen zonder het eerst te wassen.

Ik zie het trouwens ook altijd bij influencers die hun gekregen kleding meteen inpakken voor hun vakantie met alle kaartjes er nog aan.

16 likes

Hmm, van wat ik begreep zitten er ook nog best wat verfresten in nieuwe kleding. Ik was het daarom meestal ook voor ik het draag (plus: wie weet waar het allemaal geweest is)

2 likes

Op Youtube zie ik vaak room makeovers waar ze LAKENS RECHT UIT DE VERPAKKING OP BED gooien :sob:
Ik wil niet weten hoeveel formaldehyde e.d. ik heb ingeademd bij het uitpakken van nieuwe kleding toen ik nog in winkels werkte.

11 likes

Wij hebben lage, open schuttingen met de buren waardoor je elkaar altijd ziet als je in de tuin bent en i love it. Ik vind het zo gezellig dat we elkaar vaak groeten, makkelijk spreken en dat zij bijvoorbeeld ook kunnen zien wat voor capriolen m’n dochter uithaalt en ze dat heel leuk vinden. Met de buur aan de andere kant heb ik dezelfde schutting, maar zij heeft wat minder behoefte aan contact dus wij groeten elkaar sporadisch en dat is ook echt prima.
Bijkomend voordeel: de tuin oogt veel groter.

33 likes

Dit staat zo onwijs terecht in dit topic hahah :sweat_smile:
Wel fijn dat jullie het zo chill vinden

35 likes

Dit lijkt mij dus ook chiller! Ik heb het idee dat je met een normale schutting toch wel alles van elkaar meekrijgt in een rijtjeshuis, qua geluid en ook kan je vaak vrij makkelijk vanaf de bovenverdieping zien wat er gebeurt in een tuin.

Maar omdat het niet de bedoeling is dat je elkaar dan ziet voelt het ongemakkelijk ofzo? I dunno, maar een lage schutting lijkt me best fijn dus.

3 likes

Heb je dan ook het idee dat er meer rekening met elkaar gehouden wordt? Zeg maar qua geluid maken enzo.

1 like

Ja en ik denk ook dat je veel meer begrip naar elkaar hebt omdat je elkaar zoveel ziet. M’n vorige buurman sprak en zag ik nooit en ik vond het geluid dat hij met gamen maakte zo storend. Bij hen stampen de kinderen (18+) de trap op en denk ik daar niks van, of ze zetten ook vaak Nederlandstalige muziek hard aan en dat stoort me echt amper omdat ik hen ken en weet dat ze dat leuk vinden en ze dat gun ofzo.
En andersom hebben zij denk ik hetzelfde want ze willen ook graag deze schutting constructie houden omdat ze het gezellig vinden.

7 likes

Ik vind die serenade van wouter naar elise (zie influenxer topic) op hun bruiloft heel cute. Ik vind het zo zonde dat mensen (nederlanders?) dingen als zingen of dansen altijd direct super cringe vinden, zeker als je er niet de allerbeste in bent. In andere culturen wordt er veel meer (samen) gezongen of gedanst bijv, en dan maakt het niet uit als niet iedereen beyonce is qua stemgeluid maar dan gaat het gewoon om de emotie en de saamhorigheid.

Boeiend dat het niet fantástisch klinkt, is toch lief dat iemand zo dapper is om dat te doen.

46 likes

Ah dit vind ik leuk. Ik keek het en voelde gelijk ongemak en vond het cringe. Maar eigenlijk is het toch super lief inderdaad en boeiend dat je niet de beste zanger bent. Nederlanders kunnen zo cynisch zijn.

2 likes

Ik vond dat zingen op zich nog wel schattig maar de manier waarop vond ik wel cringe. Kreeg een beetje dezelfde vibes als op de foto’s dat hij vooral bezig is met hoe hij eruit ziet met hoe hij die microfoon vasthoudt en zo theatraal doet. Hij acteert een zanger voor mijn gevoel ipv dat hij vanuit zijn hart een liedje zingt voor zijn vrouw.

3 likes

Aaah leuk en ook wel mee eens!

Doet me denken aan een antropologe op tiktok die in nederland had gewoond (en in allerlei andere landen) die zei dat nederlanders zoo allemaal hetzelfde zijn vergeleken bij mensen in andere culturen en zij dacht dat dat was omdat mensen hier elkaar zo openlijk judgen. Geen idee of het klopt maar moest eraan denken door jouw post

10 likes

Ik heb dit in een eerder huis ook gehad en vond dit erg chill. De buurvrouw wilde ook best even opletten op mijn kind in een badje als ik even naar het toilet oid moest, echt chill. Nu vind ik het soms echt een beetje gek dat ik wel van alles van de buren kan horen maar niks kan zien.

3 likes

Ik had dit in mijn vorige huis ook maar dan ook met opening om door te kunnen lopen en het was echt leuk. Gezellig om regelmatig een (kort) gesprek te hebben. En de buurkinderen konden zo bij elkaar naar binnen lopen om te checken of er iemand zin had om te spelen.

2 likes

Ik vind andermans trouwfoto’s toch zo niet boeiend. En dan heb je van die mensen die op socials maar foto’s blijven posten. We know, het was de mooiste dag van je leven, en dooorrr

12 likes