Ik hoop dat iedereen die mij inspiratieloos vind lekker ver uit mijn buurt blijft. Echt wtf, waarom laat je ze niet met rust en verbreek je het contact niet. Veel beter voor iedereen.
Ik vind het op het forum een onpopulaire mening maar ik vind rituals wel lekker ruiken en lekkere producten.
Ik vind het ook helemaal prima om te krijgen! Geurkaarsen zijn altijd goed en de shower oil is super om je benen mee te scheren. Mij heb je er niet mee.
Ik heb dit tegenwoordig ook met die Marie-Stella-Maris. Lijk ik ook bij elk event te ontvangen
Ik wilde dit net vragen. Is MSM de nieuwe Rituals?
Volwassen mensen die pannenkoeken eten in een restaurant. Sorry
Pannenkoeken als avondeten is sws cray
Dacht ik net dat ik zonder kinderen alsnog volwassen kon zijn ga ik hier de mist in
Wtf?!?!? Geen onbeperkt pannenkoeken op zondagavond?
Vind die van een restaurant vaak te dik. Maar mijn eigen zijn toch wel avondeten waardig al zeg ik het zelf.
oja klopt wel dan i love the smell of baby prostitute
biecht: ik gebruik fa pink passion, mijn lievelingsdeo op mijn 13e, soms als body spray want ik vind het nog steeds fucking lekker ruiken
Mannen die pas feminist worden nadat ze een dochter hebben gekregen zijn geen echte feministen
Ik heb em ook nog standaard in huis of in de auto liggen als “achtervang deo”.
Maar die is ook gewoon heel lekker! En cheap
Ik vind pannenkoeken in een restaurant sowieso altijd tegenvallen. Dan hebben ze allemaal fancy toppings en dan krijg je 1 zo’n mega pannenkoek. Ik wil gewoon zelfgebakken dunne pannenkoeken en dan het liefst eerst een met spek en stroop en daarna nog drie met chocopasta of stroop. En eigenlijk als lunch i.p.v. avondeten.
lekker ontopic: ik haat hartige pannenkoeken. voor mij moeten pannenkoeken echt zoet zijn
Vind je spek, appel, stroop zoet of hartig?
hmm toen ik duizend jaar geleden nog vlees at vond ik dat wel lekker, ik hou ook met alles wel van hartig/zout en zoet combineren. maar ik bedoel vooral met dingen zoals kaas en dat ze dan allemaal van die rare fusiondingen gaan maken zoals kip teriyaki pannenkoek of mexicaanse pannenkoek met gehakt en bonen oid. ik heb dan liever pannenkoeken met stroop, suiker, fruit, rozijnen etc
omg ik weet nog een gerelateerde impopulaire mening: ik vind het echt een teleurstelling als appeltaart geen noten en rozijnen hebben. dat vind ik dan echt zo’n kinderversie haha
Haha ja dat vind ik ook ranzig pannenkoeken met kaas enz ik ben ook team zoet
Maar beter laat dan nooit toch